quote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat lachen worden als Lyon met 6 - 1 wint en Ajax met 0 - 4 verliest.
Quote.quote:
Voorbarigheid past wel bij Ajaxquote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef Adames het volgende:
Vond de nieuwsberichten al erg voorbarig, 'Ajax met anderhalf been in volgende ronde, alleen een mirakel houdt ze nog tegen'
quote:
Kwam omdat de reeks niet voortgezet kon worden omdat ik een post verwijderde na het slotje.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij duurt erg kei lang over, gek.
quote:
Mobiel..quote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij duurt erg kei lang over, gek.
wat ben je dom aan het lullen, ging over nieuwsberichten op sites als goal.com, fcupdate en viquote:
Ik bedoel supportersquote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef Adames het volgende:
[..]
wat ben je dom aan het lullen, ging over nieuwsberichten op sites als goal.com, fcupdate en vi
shitquote:
't Komt dichterbijquote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef Travel. het volgende:
Maar serieus, stel dat Lyon straks nog 3x scoort en Ajax niet meer, dan moet iedereen toch wel een beetje lachen toch? Niemand die dat zag aankomen in ieder geval.
Nee huh wanneer was dit?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef Adames het volgende:
dit gaat nergens over, wat een pech als Ajax niet door gaat. Al laat Real zich trouwens wel erg kennen.
hoge bloeddrukquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef marcodej het volgende:
Als Ajax dit nog weggeeft.Echt typisch Nederlands.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef marcodej het volgende:
Niet helemaal de schuld van ajax natuurlijk in dit geval...quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef marcodej het volgende:
2quote:
een falende grensrechterquote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef marcodej het volgende:
Niks Nederlands, dit is zo afgesproken.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef marcodej het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Real wilt niet eens scoren lijkt het,quote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef Blancos het volgende:
Ajax kan het vergeten. Lyon en Real gaan nog scoren.
Dit is nou een goede vraag..quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef Hamilcar het volgende:
Hoe de neuk kan dit gebeuren in een competitie waar het om tientallen miljoenen gaat
Excelsior viel nog aanquote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef Buitendam het volgende:
Ajax mag niet klagen, wat betreft de speelwijze van Madrid. Niet alleen de zwarte tenues is de overeenkomst met Excelsior.
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Onnoman het volgende:
geloof mij nou vriendjes.. dinamo heeft het echt wel op een akkoordje gegooid met lyon:
ik jullie champions league gunnen,
wij jullie 7 miljoentjes geven
VVV - PSV vergeten?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Als je als ploeg in 5 minuten tijd 3 doelpunten tegen krijgt dan hangt er wel een luchtje aan
2quote:
iddquote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Onnoman het volgende:
geloof mij nou vriendjes.. dinamo heeft het echt wel op een akkoordje gegooid met lyon:
ik jullie champions league gunnen,
wij jullie 7 miljoentjes geven
Doen ze al. Denk je dat Ajax meer balbezit houdt in een echt duel tussen de twee?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Kan Madrid ze niet een beetje matsen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |