quote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat lachen worden als Lyon met 6 - 1 wint en Ajax met 0 - 4 verliest.
Quote.quote:
Voorbarigheid past wel bij Ajaxquote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef Adames het volgende:
Vond de nieuwsberichten al erg voorbarig, 'Ajax met anderhalf been in volgende ronde, alleen een mirakel houdt ze nog tegen'
quote:
Kwam omdat de reeks niet voortgezet kon worden omdat ik een post verwijderde na het slotje.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij duurt erg kei lang over, gek.
quote:
Mobiel..quote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij duurt erg kei lang over, gek.
wat ben je dom aan het lullen, ging over nieuwsberichten op sites als goal.com, fcupdate en viquote:
Ik bedoel supportersquote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef Adames het volgende:
[..]
wat ben je dom aan het lullen, ging over nieuwsberichten op sites als goal.com, fcupdate en vi
shitquote:
't Komt dichterbijquote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef Travel. het volgende:
Maar serieus, stel dat Lyon straks nog 3x scoort en Ajax niet meer, dan moet iedereen toch wel een beetje lachen toch? Niemand die dat zag aankomen in ieder geval.
Nee huh wanneer was dit?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef Adames het volgende:
dit gaat nergens over, wat een pech als Ajax niet door gaat. Al laat Real zich trouwens wel erg kennen.
hoge bloeddrukquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef marcodej het volgende:
Als Ajax dit nog weggeeft.Echt typisch Nederlands.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef marcodej het volgende:
Niet helemaal de schuld van ajax natuurlijk in dit geval...quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef marcodej het volgende:
2quote:
een falende grensrechterquote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef marcodej het volgende:
Niks Nederlands, dit is zo afgesproken.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef marcodej het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Real wilt niet eens scoren lijkt het,quote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef Blancos het volgende:
Ajax kan het vergeten. Lyon en Real gaan nog scoren.
Dit is nou een goede vraag..quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef Hamilcar het volgende:
Hoe de neuk kan dit gebeuren in een competitie waar het om tientallen miljoenen gaat
Excelsior viel nog aanquote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef Buitendam het volgende:
Ajax mag niet klagen, wat betreft de speelwijze van Madrid. Niet alleen de zwarte tenues is de overeenkomst met Excelsior.
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Onnoman het volgende:
geloof mij nou vriendjes.. dinamo heeft het echt wel op een akkoordje gegooid met lyon:
ik jullie champions league gunnen,
wij jullie 7 miljoentjes geven
VVV - PSV vergeten?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Als je als ploeg in 5 minuten tijd 3 doelpunten tegen krijgt dan hangt er wel een luchtje aan
2quote:
iddquote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Onnoman het volgende:
geloof mij nou vriendjes.. dinamo heeft het echt wel op een akkoordje gegooid met lyon:
Doen ze al. Denk je dat Ajax meer balbezit houdt in een echt duel tussen de twee?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Kan Madrid ze niet een beetje matsen...
Zagreb is ook gewoon poep, zeker met 10 man.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Als je als ploeg in 5 minuten tijd 3 doelpunten tegen krijgt dan hangt er wel een luchtje aan
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Onnoman het volgende:
Nog meer danquote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Doen ze al. Denk je dat Ajax meer balbezit houdt in een echt duel tussen de twee?
En als Ajax met 4-0 wint is het dat nietquote:
En Boulahrouzquote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kunnen we niet Nigel de Jong inbrengen?
Kon dat serieus? Lijkt me niet, zo hypothetisch was dit scenario namelijk niet, mijns inziens.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zal maar voor aanvang 50 euro hebben ingezet op dat Lyon doorgaat naar volgende ronde CL, en win je straks zo maar mooi tussen de 5.000 en 10.000 euro.
Waarom??quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kunnen we niet Nigel de Jong inbrengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik kan 200 euro cashen als het zo blijftquote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef Caland het volgende:
Fluit maar af bij beide wedstrijden.
MOnEYYYYY
Hebben we al 2x gedaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef Geo3kant het volgende:
Real matst jullie al kijk hoeveel kansen, denk he echt dat real nu 100% hun best doet!?
Moet je zelf wel scoren.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef opgebaarde het volgende:
Op scorebord in stadion nog steeds 1-1?
Ik 150.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kan 200 euro cashen als het zo blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, odd was 8 op unibet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Kon dat serieus? Lijkt me niet, zo hypothetisch was dit scenario namelijk niet, mijns inziens.
Ajax kan hier toch weinig aan doen... twee zuivere goals afgekeurd en een akkoordje op het andere veldquote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
ajax gaat dit echt verneuken ben ik bang..
quote:
Ik ben niet bang, ik hoop het alleen. Die stomme ajacieden liepen ook je juichen toen wij europa uit vlogen, de tering voor ze!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
ajax gaat dit echt verneuken ben ik bang..
Maar Lyon spaart Zagreb niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Madrid spaart Ajax geloof mij nou maar.
Volgens mij kreeg je dan 8 keer je inzet ...quote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zal maar voor aanvang 50 euro hebben ingezet op dat Lyon doorgaat naar volgende ronde CL, en win je straks zo maar mooi tussen de 5.000 en 10.000 euro.
Is het verboden om voor Lyon/Madrid te zijn? Ik ben voor Real, maar ja, vind dit toch spannend nu.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Happel het volgende:
Iedereen die 'voor' Lyon is hier, kan gewoon wegblijven hier met zijn of haar posts. Ze zijn niet gewenst. Eerste post wordt verwijderd, tweede genote, derde vul zelf maar in...
Het is niet de eerste keer dat men het scorebord manipuleertquote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef opgebaarde het volgende:
Op scorebord in stadion nog steeds 1-1?
Oke bawsssquote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Happel het volgende:
Iedereen die 'voor' Lyon is hier, kan gewoon wegblijven hier met zijn of haar posts. Ze zijn niet gewenst. Eerste post wordt verwijderd, tweede genote, derde vul zelf maar in...
Wát?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Happel het volgende:
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Combo voor beide -1,5?quote:
Politiestaatje?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Happel het volgende:
Dat vind ik overtroffen, mensen die zonder te trollen meer sympathie voor Lyon hebben mogen posten wat ze willen wat mij betreft.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Happel het volgende:
Een gratis abbo ?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Happel het volgende:
Ben niet voor Lyon, slechts tegen ajax, mag dat wel?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Happel het volgende:
Dat werd tijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Happel het volgende:
Nee, was 90/10 voor Ajaxquote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, echt. Puur omdat je het doet om te trollen.quote:
Nou idd, wat is dit nou voor gestapo actie...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het verboden om voor Lyon/Madrid te zijn? Ik ben voor Real, maar ja, vind dit toch spannend nu.
De topictitel geeft zelfs Lyon aanquote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het verboden om voor Lyon/Madrid te zijn? Ik ben voor Real, maar ja, vind dit toch spannend nu.
Denk niet dat het madrid veel boeit allemaal, als ze kunnen scoren zullen ze het doenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Madrid spaart Ajax geloof mij nou maar.
dit!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:02 schreef TwenteFC het volgende:
Nou kom op Ajax, doe eens scoren... nog liever ajax dan die fransozen.
Zo is het maar net, Happel bepaalt niet voor welke club je bent hoor. Ik denk dat hij de valse tussenstanden bedoeltquote:Op woensdag 7 december 2011 22:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat vind ik overtroffen, mensen die zonder te trollen meer sympathie voor Lyon hebben mogen posten wat ze willen wat mij betreft.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat vind ik overtroffen, mensen die zonder te trollen meer sympathie voor Lyon hebben mogen posten wat ze willen wat mij betreft.
Que?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Happel het volgende:
nee. Omdat ik gewoon een hoop geld kan winnen. Verder staat het me vrij in VBL om te zijn voor wie ik wil. Wat zullen we nou toch krijgen johquote:Op woensdag 7 december 2011 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, echt. Puur omdat je het doet om te trollen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef Elusive het volgende:
gejank ook... ajax tikt er straks gewoon 1tje in en dan is er niks aan de hand
In eigen doelpunt tikken?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef Elusive het volgende:
gejank ook... ajax tikt er straks gewoon 1tje in en dan is er niks aan de hand
Klopt maar dan ligt het wel aan de post hoe je het brengt, maar dat merk je welquote:Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
nee. Omdat ik gewoon een hoop geld kan winnen. Verder staat het me vrij in VBL om te zijn voor wie ik wil. Wat zullen we nou toch krijgen joh
laatste 10 min.quote:
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
is die stakker van een rumille daar nog mod?
Ditquote:Op woensdag 7 december 2011 22:04 schreef Merkie het volgende:
Die Lodeiro loopt overal, behalve in de spits.
De manier waarop, geo.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef Geo3kant het volgende:
Je mag niet eens voor lyon zijn?ik gun hetcajax hoor maar wat wordt het hier kutter en kutter met die regels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |