De lesbische moslima in deze heeft de belgische reljongeren een lesje in Islamitische ethiek gegeven wat betreft het aangaan van een discussie. Waar de jongeren schreeuwend, schuimbekkend, spugend en blijkbaar scheldend tekeer gingen bleef de moslima rustig en beheerst. Dat jij hierover helemaal stil blijft maar je wel zo graag als Moslim profileert is zeer vreemd. Zeker omdat je kritiek hebt op allerlei "moslims" (tussen haakjes) maar de broeders waar het om gaat in dit topic daar niet in betreft. Lees ff mee anders:quote:Op donderdag 8 december 2011 12:42 schreef Adam1981 het volgende:
Meer dan een lesbische moslima, klinkt hard maar het is nu eenmaal de realiteit.
Ja, je kan natuurlijk veel beter een imam hebben die het liefst zijn leuter in een 9 jarig meisje steekt, das lang niet zo sexueel ontspoord als die vermaledijde homo's.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Irshad ook... twee homo's die voor de Islam spreken. Moet niet gekker worden
Zeg jij. Heb ik nergens beweerd.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk veel beter een imam hebben die het liefst zijn leuter in een 9 jarig meisje steekt, das lang niet zo sexueel ontspoord als die vermaledijde homo's.
quote:Verstoorders Balie-debat nog vast
De twee mannen die zijn gearresteerd na de verstoring van een debat over de liberale islam in De Balie in Amsterdam zitten nog vast. Morgen worden de twee voorgeleid.
De verdachten zijn Belgische mannen van 19 en 22 jaar oud. Ze zijn lid van de fundamentalistische moslimorganisatie Sharia4Holland.
Twintig leden van de groep schreeuwden leuzen, gooiden met eieren en spuugden naar de Canadese schrijfster Irshad Manji, die een liberale islam voorstaat. Het GroenLinks-Tweede Kamerlid Tofik Dibi was ook bij de bijeenkomst.
De ME zette de ordeverstoorders buiten en arresteerde twee van hen. Volgens de AIVD treedt Sharia4Holland steeds meer in de openbaarheid. Het is volgens de AIVD geen echte organisatie.
Welk westers imperialisme heb je het eigenlijk over? Het Midden Oosten heeft eeuwenlang deel uit gemaakt van het Ottomaanse rijk dus ik ben heel benieuw waar het westen al die eeuwen precies heeft gezeten? Ik begin een beetje schijtziek te worden van dat slappe excuus, terwijl er eigenlijk pas na de eerste wereld oorlog sprake was van koloniale westerse invoeden in de het midden oosten. Maar dat is geen eeuwen lang geweest en zeker niet genoeg om er een kolossaal minderwaardigheidscomplex aan over te houden en het westen de schuld te geven van alles wat verrot is in de eigen tuinquote:Op donderdag 8 december 2011 12:36 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Jij zou graag alles los van elkaar willen zien omdat je dan lekker verontwaardigd kan zitten doen. Feit is dat al deze zaken met elkaar verbonden zijn en mensen zoals Sharia4Belgium zijn een product van eeuwenlang westers imperialisme. Tofik D. en Irshad M. spreken niet namens de Islam, ik zie 0 verwijzingen van hen naar de islamitische geschriften. Moslims hoeven niet als blinde schapen achter iedere imam aan te lopen, als zo'n imam iets roept zonder bewijs (uit de Koran of ahadith) dan neem ik hem niet serieus. Net zoals ik lach om de twee clowns waar dit bericht overgaat, die pretenderen namens de Islam te spreken.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:56 schreef Athlon64x het volgende:
Zijn er geen filmpjes van? Tofik Bibi sinds waneer is die homo?
Typisch , islam haters en islam hardliners zijn het weer met elkaar eens.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:38 schreef Oud_student het volgende:
Heeft die groep, Sharia for Belgium/Holland, niet gewoon gelijk vanuit de Islam?
Een lesbische moslima is een contradictio in terminis en Dibi is ook een nep-moslim.
Ik kan mij voorstellen dat je boos wordt als mensen menen iets over jouw geloof/ideologie te zeggen.
Ik denk omdat beide groepen de ware aard van de islam kennen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:40 schreef De_Nuance het volgende:
Typisch , islam haters en islam hardliners zijn het weer met elkaar eens.
Die bestaat niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:43 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik denk omdat beide groepen de ware aard van de islam kennen.
Dat hangt van het perspectief af. Je kan stellen dat een gematigde Moslim geen echte Moslim is, zoals conservatieven wellicht zullen stellen. Hierbij speelt het natuurlijk vooral dat Moslims altijd op de Koran zal moeten terugvallen, waar extremistische teksten in staan.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:38 schreef Oud_student het volgende:
Heeft die groep, Sharia for Belgium/Holland, niet gewoon gelijk vanuit de Islam?
Een lesbische moslima is een contradictio in terminis en Dibi is ook een nep-moslim.
Ik kan mij voorstellen dat je boos wordt als mensen namens jouw menen iets over jouw geloof/ideologie te zeggen. De PvdA gaat toch ook niet namens Wilders zijn standpunten verkondigen?
Menen de twee sprekers dan namens "alle Moslims" iets over het geloof te zeggen? Zoja, bewijs?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:38 schreef Oud_student het volgende:
...
Ik kan mij voorstellen dat je boos wordt als mensen namens jouw menen iets over jouw geloof/ideologie te zeggen....
Ja je kunt de Koran niet zo maar naast je neer leggen als moslim of er andere interpretatie aan geven.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:48 schreef Picchia het volgende:
Dat hangt van het perspectief af. Je kan stellen dat een gematigde Moslim geen echte Moslim is, zoals conservatieven wellicht zullen stellen. Hierbij speelt het natuurlijk vooral dat Moslims altijd op de Koran zal moeten terugvallen, waar extremistische teksten in staan.
Als ik naar de RK kerk ga, dan zal mijn standpunt over Maria niet mogen afwijken van de gangbaar gebruikelijke en zo gaat het met alle geloven of ideologieen.quote:Maar je kunt ook beredeneren dat iedereen zelf bepaalt tot welke religie en stroming hij behoort. Het is namelijk nogal lastig om voor iemand anders te bepalen of hij Moslim is of niet, aangezien iemand zelfs als individu een eigen Islamitische stroming kan vormen. En als twee personen verschillende stromingen vertegenwoordigen is het zinloos om elkaar te toetsen aan de eigen normen om te bepalen of de ander Moslim is. De ene is dan niet minder Moslim dan alle andere Moslims, slechts anders.
De politie kennelijk niet. Maar dat heb ik wel vaker gezien bij de politie, dat ze "om de vrede te bewaren" de daders met rust laten en proberen de slachtoffers aan te pakken.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef De_Nuance het volgende:
Tofik is goed bezig.twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:28:20Opruiers eisen dat @IrshadManji en ik v podium afgaan @DeBalie. Ondanks verzoek van de politie om daar gehoor aan te geven, is antwoord: nee reageer retweet
Als je aan mij vraagt of ik gelovig ben, dan zal ik die vraag beantwoorden aan de hand van mijn eigen mening. De normen die ik zelf heb gesteld om te bepalen of ik gelovig ben. Niet aan de hand van normen gesteld door een willekeurige kerk.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ja je kunt de Koran niet zo maar naast je neer leggen als moslim of er andere interpretatie aan geven.
Je zult je moeten verlaten op het gezag van de imam die de Koran in de originele taal het Arabisch heeft bestudeerd en geinterpreteerd. Als je daarvan afwijkt dan ben je geen moslim.
[..]
Als ik naar de RK kerk ga, dan zal mijn standpunt over Maria niet mogen afwijken van de gangbaar gebruikelijke en zo gaat het met alle geloven of ideologieen.
Natuurlijk ben ik voorstander van een vrije keuze, mensen moeten zelf weten of en wat ze willen geloven. Maar je kunt je eigen geloof vergelijken met bijv. RK kerk, 7edag adventesten, Jehova getuigen of Islam en dan op de hoofdpunten die dat specifieke geloof stelt afvinken, zo kom je eenvoudig tot de conclusie of je wel of geen aanhanger van dat geloof bent.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:09 schreef Picchia het volgende:
Als je aan mij vraagt of ik gelovig ben, dan zal ik die vraag beantwoorden aan de hand van mijn eigen mening. De normen die ik zelf heb gesteld om te bepalen of ik gelovig ben. Niet aan de hand van normen gesteld door een willekeurige kerk.
Dan kun jij misschien tot een andere conclusie komen, maar dan toets je het niet aan de normen van mijn geloof.
Zo lijkt de politie wel te denken ...quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)gium-lid-bezat-ak-47
Niets aan het handje. Allemaal 'angst' voor niets en die jongens doen toch eigenlijk niks joh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |