Zal wel niets mee gebeuren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:19 schreef Bastard het volgende:
Veel foto's maken, allemaal oppakken als lid van een terroristische beweging. Net als de occupiers in engeland.
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Adam1981 het volgende:
Irshad Manji, is dat niet die "lesbische moslima"?___!
Terroristische organisatie? Ze plegen geen aanslagen hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:19 schreef Bastard het volgende:
Veel foto's maken, allemaal oppakken als lid van een terroristische beweging. Net als de occupiers in engeland.
http://www.amazon.com/Allah-Liberty-and-Love-ebook/dp/B004INHA12quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Adam1981 het volgende:
Irshad Manji, is dat niet die "lesbische moslima"?___!
Nee hoor, valt reuze mee. Ze kan in ieder geval meer uithalen en meer mensen optrommelen dan die Sharia4Schubbekutteveen figuren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Over marginaal gesproken... Manji = marginaal.
Hoho, niet iedere Nederlander heeft een racistisch kort lontje.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zal wel niets mee gebeuren.
En ondertussen groeit de haat onder de NLers meer en meer....
In veel gevallen is dat zo bij milieuactivisten, krakers, occupyers en personen die tegen zwarte piet demonstreren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef De_Nuance het volgende:
Ze moeten helemaal uit België komen, niet eens genoeg mensen kunnen optrommelen hier.
Laat zien hoe marginaal ze zijn.
En Tofik en Irshad Manji zijn goed bezig, gewoon doorgaan inderdaad.
Bij mij niet hoor. Extremisten worden door haat gevoed, maar waarom zou ik extremisten haten? Mijn leven wordt daar niet beter op, alleen maar killer.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat niet, maar dit soort acties zijn toch om misselijk van te worden?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Hoho, niet iedere Nederlander heeft een racistisch kort lontje.
Met je dubbele puntjes, wil je daar iets mee impliceren of?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De politie zou om te beginnen deze gasten buiten moeten zetten. Ordeverstoring.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor. Extremisten worden door haat gevoed, maar waarom zou ik extremisten haten? Mijn leven wordt daar niet beter op, alleen maar killer.
Verder zou ik deze lui even een nachtje laten zitten. Verstoring van de openbare orde ofzo, maak er maar wat moois van.
Volgens mij zijn we dat stadium zolangzamerhand echt wel voorbij hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat een marginaal groepje debielen uit België een islamdebat van notabene Tofik Dibi en Irshad Manji (beide moslim) komen verstoren met haat.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nou dit gaat dus een keer mis.. Dan heb je rassenrellen..
Welnee.. we wennen er aan, steeds een stukje verder pakken totdat je op een dag je afvraagt waarom je je in je eigen land niet meer welkom voelt.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nou dit gaat dus een keer mis.. Dan heb je rassenrellen..
Let op de kinderen!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Als ik het niet dacht, altijd weer die Belgen.
Dat vragen steeds meer mensen zich nu al af.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welnee.. we wennen er aan, steeds een stukje verder pakken totdat je op een dag je afvraagt waarom je je in je eigen land niet meer welkom voelt.
Je kan er idd beter niet naar kijken. Dit soort berichten is slecht voor de bloeddruk, de rikketik en den algehele gemoedstoestand.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor. Extremisten worden door haat gevoed, maar waarom zou ik extremisten haten? Mijn leven wordt daar niet beter op, alleen maar killer.
Verder zou ik deze lui even een nachtje laten zitten. Verstoring van de openbare orde ofzo, maak er maar wat moois van.
Tja als die nou dat soort gasten had gepakt had hij een lintje mogen krijgen.quote:
Tofik is goed bezig.twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:28:20Opruiers eisen dat @IrshadManji en ik v podium afgaan @DeBalie. Ondanks verzoek van de politie om daar gehoor aan te geven, is antwoord: nee reageer retweet
Breivik wil het liefst samenwerken met dat soort gasten, stond in zijn manifestquote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja als die nou dat soort gasten had gepakt had hij een lintje mogen krijgen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja als die nou dat soort gasten had gepakt had hij een lintje mogen krijgen.
Nee, om Breiviks maakt men zich niet druk. Wel om al die vervelende irritante achterlijke domme agressieve moslims. Maarja, die crisis is nu even urgenter.quote:
Je obsessie verbaast me telkens weer. Ik snap echt niet dat je druk kan maken om zo'n klein groepje.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je kan er idd beter niet naar kijken. Dit soort berichten is slecht voor de bloeddruk, de rikketik en den algehele gemoedstoestand.
Terecht, geen centimeter geven.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef De_Nuance het volgende:
Tofik is goed bezig.twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:28:20Opruiers eisen dat @IrshadManji en ik v podium afgaan @DeBalie. Ondanks verzoek van de politie om daar gehoor aan te geven, is antwoord: nee reageer retweet
De politie weer eens niet. Wat een slappe zakken weer, ongelofelijkquote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef De_Nuance het volgende:
Helemaal mee eens, maar hier hebben veel moslims zelf het meeste last van.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat niet, maar dit soort acties zijn toch om misselijk van te worden?
Wat is er mis met gewoon straffen als men over de schreef gaan, en het probleem aanpakken zoals het hoort, waarom moet je daar meteen mensen voor haten?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je kan er idd beter niet naar kijken. Dit soort berichten is slecht voor de bloeddruk, de rikketik en den algehele gemoedstoestand.
Tofik is een homo.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef De_Nuance het volgende:
Dat is jammer. Haat is een primitieve en stompzinnige emotie waar de wereld niet mee vooruit komt.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze doen gewoon niks. Echt ...wat een land wordt dit.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De politie weer eens niet. Wat een slappe zakken weer, ongelofelijk
Alsof dit het enige groepje is.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef Ludd het volgende:
[..]
Je obsessie verbaast me telkens weer. Ik snap echt niet dat je druk kan maken om zo'n klein groepje.
Me dunkt dat er momenteel wel grotere problemen zijn waar je je druk om zou kunnen maken.
Die incidenten helpen wel mee de zaak op scherp te zetten. Er broeit al zoveel, van beide zijden.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Omdat een marginaal groepje debielen uit België een islamdebat van notabene Tofik Dibi en Irshad Manji (beide moslim) komen verstoren met haat.
Gewoon teruggeven aan België vanavond.
twitter:thijskleinpaste twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:29:34We krijgen nu instructies zo ver mogelijk achterin de zaal te gaan staan. De politie gaat zo in actie komen denk ik. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |