Ajax topic staat vol met lof over hemquote:Op woensdag 7 december 2011 21:09 schreef Buitendam het volgende:
Goed voetballertje die linksbuiten van Ajax.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Even serieus, hebben ze niks beters dan Ebecilio? Ik heb die gast werkelijk nog nooit iets goeds zien doen.
Boerrichter.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Even serieus, hebben ze niks beters dan Ebecilio? Ik heb die gast werkelijk nog nooit iets goeds zien doen.
Spreekt je toe alsof je nog nooit voetbal hebt gezienquote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef HammetjeBurger het volgende:
Die commetatorsowieso commetatoren van NOS
Zelfs Verhoeven zou het beter doen op die positiequote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jawel, maar niet zonder blessure.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ebecilio? Je bedoelt Imbicielioquote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Boerrigter en anders nog Aissati (hoe schrijf je dat?) maar die zijn beiden outquote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Iddquote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef jepperdeprep het volgende:
Eén kleine schijnbeweging van Benzema en Jan was geklopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |