mooi toch, zijn ze doorquote:Op woensdag 7 december 2011 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt lullig als het 0-4 en bij Lyon 0-3 wordt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef inZanity het volgende:
Ben benieuwd wie Ajax gaat loten in de CL.
We?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef wolferl het volgende:
15 jaar geleden wonnen we nog met gemak van Real.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
dat was UEFA cupquote:Op woensdag 7 december 2011 21:06 schreef Quisho het volgende:
[..]
Jawel met Van Marwijjk toch? Ook maar ff uit mn hoofd hoor
Het 8e bierteam van fc ossquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef Akwasi het volgende:
HOERRRE NEUKEN NOOIT MEER WERKENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef Akwasi het volgende:
HOERRRE NEUKEN NOOIT MEER WERKENHetzelfde, met een odd van 2,50 op Real ga ik ook wel inzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooiquote:
hoe doet PSG het nu daar?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:08 schreef TLC het volgende:
Ajax heeft geluk dat Lyon echt tien keer niks is, die hele Ligue 1 stelt ook niks meer voor.
Ja werkelijk schandalige odd.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Hetzelfde, met een odd van 2,50 op Real ga ik ook wel inzetten
Had ik nog maar meer ingezetquote:Op woensdag 7 december 2011 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja werkelijk schandalige odd.
speelt niet slecht iddquote:
Misschien iets voor PSV.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:09 schreef Buitendam het volgende:
Goed voetballertje die linksbuiten van Ajax.
Ajax topic staat vol met lof over hemquote:Op woensdag 7 december 2011 21:09 schreef Buitendam het volgende:
Goed voetballertje die linksbuiten van Ajax.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Even serieus, hebben ze niks beters dan Ebecilio? Ik heb die gast werkelijk nog nooit iets goeds zien doen.
Boerrichter.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Even serieus, hebben ze niks beters dan Ebecilio? Ik heb die gast werkelijk nog nooit iets goeds zien doen.
Spreekt je toe alsof je nog nooit voetbal hebt gezienquote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef HammetjeBurger het volgende:
Die commetatorsowieso commetatoren van NOS
Zelfs Verhoeven zou het beter doen op die positiequote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jawel, maar niet zonder blessure.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ebecilio? Je bedoelt Imbicielioquote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Boerrigter en anders nog Aissati (hoe schrijf je dat?) maar die zijn beiden outquote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Iddquote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef jepperdeprep het volgende:
Eén kleine schijnbeweging van Benzema en Jan was geklopt.
3e linksbuiten, Boerrigter en Aissati geblesseerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De knvb heeft heel veel met Madrid te doen ja.quote:
hopelijk neemt Real gas terug op het einde, Ajax zal namelijk helemaal dolgedraaid zijn na een uurquote:
Wat... Frank Snoeks is een baas. Gelukkig niet Jeroen Grueter.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef HammetjeBurger het volgende:
Die commetatorsowieso commetatoren van NOS
ditquote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef Quisho het volgende:
[..]
Wat... Frank Snoeks is een baas. Gelukkig niet Jeroen Grueter.
Sulejmani op linksquote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
3e linksbuiten, Boerrigter en Aissati geblesseerd.
Straks weer: de apen van Artis.quote:
oke zal erop lettenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef Saekerhett het volgende:
Jammer, volgende keer meer in de hoek.
Huh?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straks weer: de apen van Artis.
En dan Lukokiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |