sowieso let de verdediging het weer totaal afweten, maar wat doe je tegen corrupte ratugezen?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nooit iemand over Anita? In de fout bij twee goals van Real.
je was me voor zie ikquote:
En een psv - vitesse van 2007 en twente - feyenoord 2010 gevoelquote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef Againzender het volgende:
Beetje een Spanje - Malta gevoel bij die 1-7
(goh, ook al Spanje)
dan moet die wel heel slecht zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef 16meter het volgende:
Vermeer is een aardige lijnkeeper, maar geen materiaal voor Ajax. Ebecilio zou bij fc utreg nog niet eens op de bank zitten.
Anita staat niet op zijn beste positie, dus dat speelt mee in het beoordelen van de prestatie.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nooit iemand over Anita? In de fout bij twee goals van Real.
Lijkt me sterk dat de UEFA hier iets mee te maken heeft. Zoek het eerder richting Balkan.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk is dit ergens corruptie, maar bewijs het maar eens, de UEFA wil het rijke Lyon ipv Ajax, gewoon een buurman van Spanje laten fluiten, heel logisch.
kloptquote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
dan moet die wel heel slecht zijn
Zijn wel eerder verhalen geweest dat de UEFA de mooiste affiches wil hebben, maar ok, het is een beetje frustratie. Maar die Ratugees is echt omgekocht. DOor wie dan ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de UEFA hier iets mee te maken heeft. Zoek het eerder richting Balkan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |