abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105329229
Ok de Engelse rechter heeft ze een voorwaardelijke straf gegeven want ze hadden voor het eerst alcohol gedronken ok. Nu is het zaak dat de Islamitische rechtbank de sharia toepast en die vrouwen 100 zweepslagen geeft voor het nuttigen van drank. Zo recht is gedaan:)
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_105329366
Is Lam Is Vrede
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105329599
Geen woorden voor. Olie voor de EDF ook. Weer 2500 boze blanke kerels erbij, en het is na dit soort dingen erg moeilijk om hen te overtuigen dat het niet geheel the way to go is.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_105330358
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 09:48 schreef AndreaW het volgende:
Ok de Engelse rechter heeft ze een voorwaardelijke straf gegeven want ze hadden voor het eerst alcohol gedronken ok. Nu is het zaak dat de Islamitische rechtbank de sharia toepast en die vrouwen 100 zweepslagen geeft voor het nuttigen van drank. Zo recht is gedaan:)
Dan hadden ze zich maar moeten verdiepen in de uitwerking van deze drug en in het feit dat straalbezopen in het openbaar strafbaar is. Ik zie er geen verzachtende omstandigheid in.
pi_105330397
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dan hadden ze zich maar moeten verdiepen in de uitwerking van deze drug en in het feit dat straalbezopen in het openbaar strafbaar is. Ik zie er geen verzachtende omstandigheid in.
Ik ook niet, dus vandaar de 100 zweepslagen. Die Engelse rechter is echt van de pot gerukt, hoe werk je haat in de hand zo dus.
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_105330597
Dat de rechter in die smoesjes trapt is te lachwekkend voor woorden :')
pi_105330695
Er is of nog meer aan de hand met die zaak dan we weten en dit is een opgeklopt nieuwsbericht, of het is echt een hele slechte uitspraak.
Wat slecht het slachtoffer ervan?
Het is ook nog gevaarlijk. Dit werkt echt raciaal geweld in de hand..
pi_105331888
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 09:48 schreef AndreaW het volgende:
Nee dat kan niet, want de islamofoben willen geen sharia van God toepassen. Dan moet je het maar met de menselijke wetten doen en de gekke beslissingen van wereldvreemde rechters _O-
pi_105332158
holy crap man dat filmpje,
ik zou denk ik echt ontsteken in een blinde rage als ze mn meis zo zouden aanpakken.
en ergste nog dat er eigenlijk niks met die hoeren word gedaan...
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 16:33:48 #85
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_105342028
the sun :')
:')
pi_105342742
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 00:46 schreef Viajero het volgende:
Want Wilders heeft echt veel gedaan tegen straatcriminalieit? Een beetje zeuren over hoofddoekjes en een extreem adoratiecomplex voor Israel veranderen niets aan straatoverlast en criminaliteit.
Ik ben het met je eens, je mag allang blij zijn dat er 1 partij is die niet aan moslim/allochtonen-knuffelen doet, het is een (mager) begin. Nu is het wachten op een partij die Wilders rechts gaat inhalen en werkelijk wat gaat doen aan deze "opsporing verzocht"-criminaliteit.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_105343402
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:51 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, je mag allang blij zijn dat er 1 partij is die niet aan moslim/allochtonen-knuffelen doet, het is een (mager) begin. Nu is het wachten op een partij die Wilders rechts gaat inhalen en werkelijk wat gaat doen aan deze "opsporing verzocht"-criminaliteit.
Kan jij lezen???

Dit gaat over Engeland, niet over Nederland. Kortom, je weet helemaal niet wat hun straf zou zijn als het hier zou gebeuren. Je ideologie is dus van de pot gerukt want je bent net zo hopeloos als al die mensen die zeggen; ja maar de Islam, dat moet echt weg uit Nederland hoor.

Je geeft die mensen een gratis minderwaardigheids complex. Ze voelen zich er vanaf het begin af aan al niet bij horen. Dat kan je alleen nog maar verder de grond intrappen door dit soort commentaar.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 8 december 2011 @ 17:18:02 #88
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_105343819
Dit heeft natuurlijk niks met de islam te maken. Die meiden kwamen uit de kroeg gerold en waren wel in voor een partijtje ruziemaken.
Geloof erbij halen is een smoesje, een smoesje dat wel gewerkt heeft kennelijk.

[ Bericht 50% gewijzigd door timmmmm op 08-12-2011 20:31:41 ]
  donderdag 8 december 2011 @ 18:29:26 #89
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_105345984
Als toch eens vier blanke vrouwen een moslimvrouw zouden aanvallen onder het roepen van 'Dood die bruine hoer'. Dan zou zo'n Britse rechter volledig uit zijn dak gaan en waren zelfs de strengste straffen nog niet goed genoeg.

Als er een land is wat wel volledig gecapituleerd heeft aan de hysterische eisen van de immigranten, dan is dat het perfide Engeland wel. Sneue hazenlippen. Blij dat hun ondergang is ingezet.
The End Times are wild
pi_105346135
Als je als reden zoiets belachelijks durft aan te voeren vind ik dat je een zwaardere straf dient te krijgen.

"rechtbank" :')
Conscience do cost.
pi_105349921
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
Adres(sen) achterhalen, vriendengroep optrommelen en gewoon eens een babbeltje gaan maken met die Somalische kuthoeren. Als de rechterlijke macht te diep met zijn neus in het witte poeder heeft gezeten moet de burger maar weer gewoon zelf het recht in eigen hand gaan nemen, hoe zeer we dat "met zijn allen niet moeten willen" ook...
Ik kan me voorstellen dat er zoiets overwogen wordt als dingen niet laten escaleren. Het punt is dat ze nu ook gaan escaleren, idd..
Dat moeten we idd. niet willen. Maar de staat heeft daar ook een verantwoording in.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:48:43 #92
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_105361413
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:18 schreef Flow3r het volgende:

Dit heeft natuurlijk niks met de islam te maken. Die meiden kwamen uit de kroeg gerold en waren wel in voor een partijtje ruziemaken.
Geloof erbij halen is een smoesje, een smoesje dat wel gewerkt heeft kennelijk.
huh, ik was even weg...wat heeft timmmm voor 50 % veranderd aan mijn bericht? :o
pi_105366181
Enkeltje zandbak voor dat volk, na veertig zweepslagen per persoon.
pi_105366218
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:17 schreef Nielsch het volgende:
Hmmm, klopt toch. Bizar triest verhaal. Diep voorover gebogen voor de Islam. :r :r :r :r :r
Niet voor "de islam", wel voor de meest zieke idioten binnen die toch al niet zo fraaie ideologie. -O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105367860
Een kogeltje voor die vier vrouwen en voor die rechter, zou ik zeggen.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_105402625
Wat een vieze racistsche rechter. Als het blanken tegen een moslim was geweest waren er zeker wel zwarte straffen uitgedeeld.

Dat smerig tuig terug sturen naar de zandbakken en laat ze daar maar zo achterlijk doen worden ze gelijk onthoofd. En laat ze die rechter maar gelijk meenemen.
pi_105402936
Engeland heeft een Geert Wilders nodig.
pi_105404032
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 00:02 schreef vulkaan het volgende:
Als het blanken tegen een moslim was geweest
Blanken versus moslims? Fout.

blanken vs zwarten -> correct
moslims vs niet-moslims -> correct
blanke niet-moslims vs somalische moslima's -> correct
pi_105408500
Ik heb niet alle linkjes doorgelezen, heeft iemand een citaat uit het vonnis waaruit blijkt dat de rechter het verweer van de advocaat accepteert?

Anders is het namelijk doodgewone Britse folklore van vrouwen die bingedrinken en daarna iemand in elkaar gaan schoppen en een rechter die dat afdoet als niet zo ernstig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_105408587
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Anders is het namelijk doodgewone Britse folklore van vrouwen die bingedrinken en daarna iemand in elkaar gaan schoppen en een rechter die dat afdoet als niet zo ernstig.
Idd, dat moet toch kunnen? Zal jou wel aanspreken als liberaal.

De Britten zijn de weg helemaal kwijtgeraakt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')