Dan hadden ze zich maar moeten verdiepen in de uitwerking van deze drug en in het feit dat straalbezopen in het openbaar strafbaar is. Ik zie er geen verzachtende omstandigheid in.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:48 schreef AndreaW het volgende:
Ok de Engelse rechter heeft ze een voorwaardelijke straf gegeven want ze hadden voor het eerst alcohol gedronken ok. Nu is het zaak dat de Islamitische rechtbank de sharia toepast en die vrouwen 100 zweepslagen geeft voor het nuttigen van drank. Zo recht is gedaan:)
Ik ook niet, dus vandaar de 100 zweepslagen. Die Engelse rechter is echt van de pot gerukt, hoe werk je haat in de hand zo dus.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan hadden ze zich maar moeten verdiepen in de uitwerking van deze drug en in het feit dat straalbezopen in het openbaar strafbaar is. Ik zie er geen verzachtende omstandigheid in.
Nee dat kan niet, want de islamofoben willen geen sharia van God toepassen. Dan moet je het maar met de menselijke wetten doen en de gekke beslissingen van wereldvreemde rechtersquote:Op donderdag 8 december 2011 09:48 schreef AndreaW het volgende:
Ok de Engelse rechter heeft ze een voorwaardelijke straf gegeven want ze hadden voor het eerst alcohol gedronken ok. Nu is het zaak dat de Islamitische rechtbank de sharia toepast en die vrouwen 100 zweepslagen geeft voor het nuttigen van drank. Zo recht is gedaan:)
Ik ben het met je eens, je mag allang blij zijn dat er 1 partij is die niet aan moslim/allochtonen-knuffelen doet, het is een (mager) begin. Nu is het wachten op een partij die Wilders rechts gaat inhalen en werkelijk wat gaat doen aan deze "opsporing verzocht"-criminaliteit.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:46 schreef Viajero het volgende:
Want Wilders heeft echt veel gedaan tegen straatcriminalieit? Een beetje zeuren over hoofddoekjes en een extreem adoratiecomplex voor Israel veranderen niets aan straatoverlast en criminaliteit.
Kan jij lezen???quote:Op donderdag 8 december 2011 16:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, je mag allang blij zijn dat er 1 partij is die niet aan moslim/allochtonen-knuffelen doet, het is een (mager) begin. Nu is het wachten op een partij die Wilders rechts gaat inhalen en werkelijk wat gaat doen aan deze "opsporing verzocht"-criminaliteit.
Ik kan me voorstellen dat er zoiets overwogen wordt als dingen niet laten escaleren. Het punt is dat ze nu ook gaan escaleren, idd..quote:Op donderdag 8 december 2011 17:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
Adres(sen) achterhalen, vriendengroep optrommelen en gewoon eens een babbeltje gaan maken met die Somalische kuthoeren. Als de rechterlijke macht te diep met zijn neus in het witte poeder heeft gezeten moet de burger maar weer gewoon zelf het recht in eigen hand gaan nemen, hoe zeer we dat "met zijn allen niet moeten willen" ook...
huh, ik was even weg...wat heeft timmmm voor 50 % veranderd aan mijn bericht?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:18 schreef Flow3r het volgende:
Dit heeft natuurlijk niks met de islam te maken. Die meiden kwamen uit de kroeg gerold en waren wel in voor een partijtje ruziemaken.
Geloof erbij halen is een smoesje, een smoesje dat wel gewerkt heeft kennelijk.
Niet voor "de islam", wel voor de meest zieke idioten binnen die toch al niet zo fraaie ideologie.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:17 schreef Nielsch het volgende:
Hmmm, klopt toch. Bizar triest verhaal. Diep voorover gebogen voor de Islam.![]()
![]()
![]()
![]()
Blanken versus moslims? Fout.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:02 schreef vulkaan het volgende:
Als het blanken tegen een moslim was geweest
Idd, dat moet toch kunnen? Zal jou wel aanspreken als liberaal.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Anders is het namelijk doodgewone Britse folklore van vrouwen die bingedrinken en daarna iemand in elkaar gaan schoppen en een rechter die dat afdoet als niet zo ernstig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |