Vroeger had je een kerststal.. Tegenwoordig wordt heel Bethlehem nagebouwd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:23 schreef Bastard het volgende:
Druk hier.
Hier een kat in het kerstdorp.
[ afbeelding ]
Nee een winters tafereel met een dorpskern, waar savonds een grote kat toekijkt hoe de mensen boodschappen doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vroeger had je een kerststal.. Tegenwoordig wordt heel Bethlehem nagebouwd.
Grappig hequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
Kijk um lekker rustig zitten midden in de dorpsstraat
Is er ook een Hema?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee een winters tafereel met een dorpskern, waar savonds een grote kat toekijkt hoe de mensen boodschappen doen.
Geen boom dit jaar, lekker!
Da's ook heel eigen aan katten, natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, moest er zo om lachen. Zo rustig. Zo van : ik zit hier en zeg er maar eens wat van
Mooie foto!quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:23 schreef Bastard het volgende:
Druk hier.
Hier een kat in het kerstdorp.
[ afbeelding ]
Hij zat eerst heel wijs over het dorp heen te kijken, en een kerstman om te duwen met zn pootquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, moest er zo om lachen. Zo rustig. Zo van : ik zit hier en zeg er maar eens wat van
Katten maken gewoon de dienst uit. Dat zijn de échte bazenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Da's ook heel eigen aan katten, natuurlijk.
Hahaha, hij dacht natuurlijk: weg jij, ik ben de baas, dikzakquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij zat eerst heel wijs over het dorp heen te kijken, en een kerstman om te duwen met zn poot
Een hond heeft dan ook een baas, een kat personeel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Katten maken gewoon de dienst uit. Dat zijn de échte bazen
En dat. Is nog waar ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een hond heeft dan ook een baas, een kat personeel.
Ik zou er wel van schrikken als hij zo tegen mij sprak.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahaha, hij dacht natuurlijk: weg jij, ik ben de baas, dikzak
Nee joh, tegen die bolle kerstman natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou er wel van schrikken als hij zo tegen mij sprak.
Ow!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, tegen die bolle kerstman natuurlijk
Hij heeft toch niet alleen wat te vertellen over de tv in de huiskamer, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef summer2bird het volgende:
Ik mis mijn katten
Ik wil Loesje (mijn kat) nu vast houden en aaien en mee knuffelen en als een baby behandelen
Loesje heeft een nieuw bandje om. Een glow in the dark, daar kwamen we later achter
Er zit hier een man, ongeveer 63 jaar oud, altijd in de huiskamer (van de afdeling) en verdomme ALTIJD kijkt hij ned 1,2,3. Bejaardentroep
Ik wil de co-assistente kijken en house en glee en GTST en spongebob en mythbusters en en en....
Maar niet die natuur troep van nederland 1, het zingen op zondag op nederland 2 en het leven van een fucking machinist in fucking Polen op nederland 3.
Verdomme!
Thank heaven for downloads en terugkijken.
Grrrr, wou dat ik thuis zat
Maar anders was ik morgen alleen thuis en dat wilde ze niet.
Ook een aanrader: the troll hunter.
Heb ik vanavond gekeken. Echt een goeie film
Vooruit dan, omdat het bijna zondagochtend is..quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zuip me nu even een licht stukje in de kraag, iedereen ermee okee?
En als het dat niet was? Moest ik dan een zwaar stuk in mijn kraag zuipen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vooruit dan, omdat het bijna zondagochtend is..
Hmm... das minder...quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En als het dat niet was? Moest ik dan een zwaar stuk in mijn kraag zuipen?
Ik mis mijn vriendin.
Truste!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:52 schreef Lavenderr het volgende:
En ik ga jullie groeten. Deze dame gaat vroeg haar bedje in. Tot morgen allemaal
..en ik mis..ach, niet voor hier . Trustequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En als het dat niet was? Moest ik dan een zwaar stuk in mijn kraag zuipen?
Ik mis mijn vriendin.
Heb deze serie nooit gekeken eigenlijk. Maar jij bent fan?quote:Op zondag 11 december 2011 15:44 schreef summer2bird het volgende:
Iemand fan van the big bang theory?
Leuk bandje is dat ook.quote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb deze serie nooit gekeken eigenlijk. Maar jij bent fan?
En om even de stilte te doorbreken
quote:Op zondag 11 december 2011 15:44 schreef summer2bird het volgende:
Dit is gewoon een momentje om haat te kunnen uiten, mooi voor zequote:Op zondag 11 december 2011 19:48 schreef summer2bird het volgende:
Wisten jullie dat sommige van jullie vaak genomineerd zijn?
[FOK!verkiezingen 2011] Een beetje vreemd, maar wel lekker!
Niet alleen maar haat hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 19:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit is gewoon een momentje om haat te kunnen uiten, mooi voor ze
Mensen met een uitgesproken andere mening over zaken worden altijd gehaat.quote:Op zondag 11 december 2011 19:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niet alleen maar haat hoor.
Sommige zijn genomineerd voor liefste user, enz.
Nou dan nomineer mij in een leuke categorie, kom op een beetje sportief zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 19:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mensen met een uitgesproken andere mening over zaken worden altijd gehaat.
Leuke serie.quote:Op zondag 11 december 2011 15:44 schreef summer2bird het volgende:
Oh peleasequote:Op zondag 11 december 2011 20:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou dan nomineer mij in een leuke categorie, kom op een beetje sportief zijn.
En misschien is dat in jouw wereld, maar niet heel de wereld draait om haat
Zijn ding in joepiedepoepie hangen?quote:Op zondag 11 december 2011 20:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh pelease
Ik moet wel veel van jou de laatste tijd, me niet zo laten kennen, ingaan op je trollgedrag, kennis opdoen en nu weer sportief meedoen.
Weet je wat jij zou moeten doen?
Okanquote:Op zondag 11 december 2011 20:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik laat even aan zijn verbeelding over.
Nou spreek het eens uit. Je zegt toch al zo weinig.quote:Op zondag 11 december 2011 20:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh pelease
Ik moet wel veel van jou de laatste tijd, me niet zo laten kennen, ingaan op je trollgedrag, kennis opdoen en nu weer sportief meedoen.
Weet je wat jij zou moeten doen?
Goed opgemerkt. Sterker nog, de wereld draait totaal niet om haat.quote:Op zondag 11 december 2011 20:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou dan nomineer mij in een leuke categorie, kom op een beetje sportief zijn.
En misschien is dat in jouw wereld, maar niet heel de wereld draait om haat
Dit dus.quote:Op zondag 11 december 2011 20:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jongens, jongens, laten we het even leuk houden. Voor iedereen. Hoezeer ik ook kan lachen om sommige opmerkingen, laten we het wel even leuk houden voor iedereen
Ik denk dat haters ook niet zo gewaardeerd worden in ONZ, dus KLB lijkt me dan de beste optie.quote:Op zondag 11 december 2011 20:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit dus.
TRU OH is nooit een haat topic geweest.
Haters moeten maar naar KLB en ONZ vertrekken
Maar daar kom ik ook wel eensquote:Op zondag 11 december 2011 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
Klaagbaak is meer voor gefrustreerde mensjes.
Ik zeg toch niet dat iedereen zo gefrustreerd is.quote:Op zondag 11 december 2011 20:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar daar kom ik ook wel eens
Post je er dan ook intensiefquote:Op zondag 11 december 2011 20:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar daar kom ik ook wel eens
Mwah, matig. Ik poog er mijn steentje aan bij te dragen, op wisselende niveaus van hoogstaand tot zwakzinnig. Je mag raden welke topics het hoogste scorenquote:
Dan ben je ook niet gefrustreerd. De frusties posten er bovenmatig veel.quote:Op zondag 11 december 2011 21:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mwah, matig. Ik poog er mijn steentje aan bij te dragen, op wisselende niveaus van hoogstaand tot zwakzinnig. Je mag raden welke topics het hoogste scoren
Waarom kom je hier nu eigenlijk posten? Zat je soms te wachten op een reactie van mij op die maffe lijstjes?quote:Op zondag 11 december 2011 20:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou spreek het eens uit. Je zegt toch al zo weinig.
Maak van je hart nou eens geen moordkuil, daar ga je van haten enzo.
Ja wat mij betreft wel hoor.. blijft nooit lang hangenquote:Op maandag 12 december 2011 09:23 schreef Ferdo het volgende:
Goedemorgen allemaal. Hopelijk is de lucht weer geklaard hierzo.
Wat scheelt eraan?quote:
Maandag, weekend voorbij. Nog vijf hele dagen te gaan voor een nieuw weekend. Gelukkig is deze baan eind van het jaar afgelopen, dan een maand vakantie, en dan mijn nieuwe opleiding!quote:
Ja, veel te doen, maandagochtend hequote:Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook een latertje voor jou doen![]()
Maar de koffie is nog heet
Kan ook.. chocolade of choco creme?quote:Op maandag 12 december 2011 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, veel te doen, maandagochtend he![]()
Liever chocolademelk als het kan
Die uit de automaatquote:Op maandag 12 december 2011 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan ook.. chocolade of choco creme?
Nee ik proef zelf ook geen verschil
Ze komen allebei uit de automaat hoorquote:Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die uit de automaat. Thuis smaakt het nooit zo lekker. Gek is dat toch
Je hebt het niet naar je zin op je werk?quote:Op maandag 12 december 2011 13:24 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Maandag, weekend voorbij. Nog vijf hele dagen te gaan voor een nieuw weekend. Gelukkig is deze baan eind van het jaar afgelopen, dan een maand vakantie, en dan mijn nieuwe opleiding!
Pubers zijn geweldgquote:Op maandag 12 december 2011 17:13 schreef Kroketvulling het volgende:
Nee, maar het is toch een tijdelijk iets. Ga in februari aan de lerarenopleiding beginnen. Lesgeven aan pubers die stijf staan van de hormonen en nog meer van zulks ellende. Kan ik het aan?! Oh God, geef me kracht! Bij gebrek aan een biddende smiley plaats ik deze aangezien die het meest in de buurt komt -->
WAT??quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:24 schreef Ferdo het volgende:
Een kleine vier en een half uur alweer.
Goedemorgen!
Ja het heerst wel een beetje geloof ik..quote:
Oh jee, griepje te pakken?quote:
Viel wel mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
WAT??
ja dat is op tijd zeg!
Lag je er ook vroeg in zeker?
Ik wel.. half 10 ofzo nam ik mn boek mee naar boven, lekker verder lezen, heerlijk geslapen.. en gedroomd
Als je van regen en harde wind houdt is het een topdag, inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:43 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen , wat een zalig weertje is het![]()
Beterschap!quote:
Skip dat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:59 schreef Bastard het volgende:
Ik zoek al even naar een song van Enya maar kan hem niet vinden![]()
Hele oude cd heb ik van dr liggen, witte voorkant maar geen idee.. vanavond nog maar eens goed zoeken thuis.
Heerlijk om nu in mijn nest te liggen.. Dat is dan het enige voordeel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jee, griepje te pakken?
Goed uitzieken en beterschap
Het helpt dat het p-weer is en je er nu gelukkig niet uithoeft![]()
Reken maar dat ik het ervan ga nemen.. Onder de wol, laptop (en fok) bij de hand en lekker uitzieken terwijl het stormt buiten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja het heerst wel een beetje geloof ik..
Lekker uitzieken op de bank onder een deken met een kopje soep
Ja heerlijk is dat! Pak even de rust, voel je zielig, doe een dutje.. want het magquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Reken maar dat ik het ervan ga nemen.. Onder de wol, laptop (en fok) bij de hand en lekker uitzieken terwijl het stormt buiten.![]()
Ziektewinst, heet dat...quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja heerlijk is dat! Pak even de rust, voel je zielig, doe een dutje.. want het mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |