Hmm... das minder...quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En als het dat niet was? Moest ik dan een zwaar stuk in mijn kraag zuipen?
Ik mis mijn vriendin.
Truste!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:52 schreef Lavenderr het volgende:
En ik ga jullie groeten. Deze dame gaat vroeg haar bedje in. Tot morgen allemaal
..en ik mis..ach, niet voor hier . Trustequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En als het dat niet was? Moest ik dan een zwaar stuk in mijn kraag zuipen?
Ik mis mijn vriendin.
Heb deze serie nooit gekeken eigenlijk. Maar jij bent fan?quote:Op zondag 11 december 2011 15:44 schreef summer2bird het volgende:
Iemand fan van the big bang theory?
Leuk bandje is dat ook.quote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb deze serie nooit gekeken eigenlijk. Maar jij bent fan?
En om even de stilte te doorbreken
quote:Op zondag 11 december 2011 15:44 schreef summer2bird het volgende:
Dit is gewoon een momentje om haat te kunnen uiten, mooi voor zequote:Op zondag 11 december 2011 19:48 schreef summer2bird het volgende:
Wisten jullie dat sommige van jullie vaak genomineerd zijn?
[FOK!verkiezingen 2011] Een beetje vreemd, maar wel lekker!
Niet alleen maar haat hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 19:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit is gewoon een momentje om haat te kunnen uiten, mooi voor ze
Mensen met een uitgesproken andere mening over zaken worden altijd gehaat.quote:Op zondag 11 december 2011 19:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niet alleen maar haat hoor.
Sommige zijn genomineerd voor liefste user, enz.
Nou dan nomineer mij in een leuke categorie, kom op een beetje sportief zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 19:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mensen met een uitgesproken andere mening over zaken worden altijd gehaat.
Leuke serie.quote:Op zondag 11 december 2011 15:44 schreef summer2bird het volgende:
Oh peleasequote:Op zondag 11 december 2011 20:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou dan nomineer mij in een leuke categorie, kom op een beetje sportief zijn.
En misschien is dat in jouw wereld, maar niet heel de wereld draait om haat
Zijn ding in joepiedepoepie hangen?quote:Op zondag 11 december 2011 20:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh pelease
Ik moet wel veel van jou de laatste tijd, me niet zo laten kennen, ingaan op je trollgedrag, kennis opdoen en nu weer sportief meedoen.
Weet je wat jij zou moeten doen?
Okanquote:Op zondag 11 december 2011 20:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik laat even aan zijn verbeelding over.
Nou spreek het eens uit. Je zegt toch al zo weinig.quote:Op zondag 11 december 2011 20:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh pelease
Ik moet wel veel van jou de laatste tijd, me niet zo laten kennen, ingaan op je trollgedrag, kennis opdoen en nu weer sportief meedoen.
Weet je wat jij zou moeten doen?
Goed opgemerkt. Sterker nog, de wereld draait totaal niet om haat.quote:Op zondag 11 december 2011 20:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou dan nomineer mij in een leuke categorie, kom op een beetje sportief zijn.
En misschien is dat in jouw wereld, maar niet heel de wereld draait om haat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |