precies, en volledig geïsoleerd van het Nederlandse netquote:Op donderdag 8 december 2011 17:52 schreef James1988 het volgende:
Ik wou vragen "Zijn die überhaupt wel toegelaten in Nederland?", maar volgens mij valt dat stuk spoor in Enschede onder Duitse regelgeving. Wordt ook bediend vanuit Duitsland toch?
Er zijn plannen om het spoor 5 te integreren bij de andere sporen. Exacte plannen zijn bij mij niet bekend. Iemand hier?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:26 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
En die "bediening" is zo simpel als het maar kan: er kan momenteel gewoon maar 1 trein tegelijk in Nederland zijn, totdat die weer terug is in Gronau kun je er niet nog een trein heen sturen.
Verder staan er alleen wat seinen langs de baan om je op tijd af te laten remmen voor het eind van het spoor enzo.
Zonder steun zou hij niet zo scherp zijn gok ik. Ik krijg 'm niet uit de losse hand (zonder hulpmiddel) scherp bij 1/4. 1/13 is wat mij zonder hulp net lukt.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
SLR ja, Pentax K5, sluitertijd 1/4 uit de hand geschoten, maar wel met steun tegen een pilaar
Tnx!quote:
Hmm... Emmen helemaal, dat kan natuurlijk ook. Ik zie regelmatig 's avonds laat zo'n trein staan in Almelo, die vanuit die richting komt, en Aadorp aansluiting leek me het dichtstbijzijnde industriegebied. Maar verder vanuit Mariënberg kan natuurlijk net zo goed, dit was mijn eerste gokquote:Op donderdag 8 december 2011 21:09 schreef dennistd het volgende:
Ketelwagens lijken me eerder uit Emmen te komen bij Akzo daar weg, en toen blijkbaar via Mariënberg-Almelo naar het westen ipv via Zwolle.
Valt mee hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:56 schreef greavy het volgende:
[..]
NS weet meer dan de hulpdiensten. Via is nog geen enkele brandweerkorps/wagen opgepiept. Korps Zwijndrecht is in ieder geval nog niet uitgerukt (heb ze nog niet gehoord althans)
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | 16:42:20 08-12-11 Melding : PRIO 1 AG901 TUNNELCOMPLX REIZIGERSBUIS 1&2 ZUIDEINDE 82 BARENDRECHT [OMS] OPENBAAR MELDSYSTEEM AUTOMATISCH PRIO 1 VAK: 4890206 Regio : 17 : [ROT] Rotterdam-Rijnmond Urgentie : O O O O O : HOOG Eenheden : 1400902 : Adviseur Gevaarlijke Stoffen-901 Rotterdam-Rijnmond : 1400999 : Monitorcode Brandweer Rotterdam-Rijnmond 16:32:47 08-12-11 Melding : PRIO 1 TS451 TS461 OD401 AG902 TUNNELCOMPLX REIZIGERSBUIS 1&2 ZUIDEINDE 82 BARENDRECHT [OMS] OPENBAAR MELDSYSTEEM AUTOMATISCH PRIO 1 VAK: 4890206 Regio : 17 : [ROT] Rotterdam-Rijnmond Urgentie : O O O O O : HOOG Eenheden : 1400999 : Monitorcode Brandweer Rotterdam-Rijnmond : 1400903 : Adviseur Gevaarlijke Stoffen-902 Rotterdam-Rijnmond : 1400461 : Kazernealarm Groene Tuin Rotterdam-Zuid : 1400480 : Postcommandant Barendrecht : 1400454 : Commando Barendrecht : 1400451 : Korpsalarm Barendrecht : 1400400 : Officier van Dienst-401 SWG Zuid |
Fail ik. Ik zit onder Zuid-Holland-Zuid te kijken. Maar als het thv Barendrecht is, is het Rotterdam-Rijnmond.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
[ code verwijderd ]
Reizigersbuis 1&2, is dat de HSL of de buizen waar ook het station in het midden ligt?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
[ code verwijderd ]
Tuurlijk kan je kiezen. Of je kan zitten en houdt je bek, of je doet 'm open maar dan ga je maar in het halletje/een normale coupe staan. Zo moeilijk is het niet. Het begrip stilte is ook niet bijster vrij interpreteerbaar. Maar goed, tokkie nederland vindt het natuurlijk prima dat 40 mensen last hebben van ze omdat je te lamlendig bent om je even aan de regels te houdenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat stiltecoupe geouwehoer moet ook es kappe wezen. Driekwart van de tijd mag je blij zijn dat je sowieso mee kan, laat staan een zitplaats hebt. En dan gaan ze doen alsof je kan KIEZEN voor een stiltecoupé? Donderopman
Pentax heeft beeldstabilisatie in de camera he, dat helpt heel erg bij dit soort fotosquote:Op donderdag 8 december 2011 21:07 schreef greavy het volgende:
[..]
Zonder steun zou hij niet zo scherp zijn gok ik. Ik krijg 'm niet uit de losse hand (zonder hulpmiddel) scherp bij 1/4. 1/13 is wat mij zonder hulp net lukt.
Ja, dat is heel fijn want het werkt met alle mogelijke lenzenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:10 schreef V2 het volgende:
[..]
Pentax heeft beeldstabilisatie in de camera he, dat helpt heel erg bij dit soort fotos
Check de voorwaarden zou ik zeggen. Staat 't wel ergens in.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef DenS het volgende:
Een vraag aan jullie! Is de NS Weekend vrij abonnement maandelijks opzegbaar?
Na het eerste jaar dacht ikquote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef DenS het volgende:
Een vraag aan jullie! Is de NS Weekend vrij abonnement maandelijks opzegbaar?
En even een directe link met de tekst: http://www.ns.nl/reiziger(...)ij-detailpagina.htmlquote:Op donderdag 8 december 2011 22:19 schreef greavy het volgende:
[..]
Check de voorwaarden zou ik zeggen. Staat 't wel ergens in.
quote:Het abonnement loopt automatisch door. Na het eerste jaar kunt u maandelijks opzeggen
Thanks!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:23 schreef greavy het volgende:
[..]
En even een directe link met de tekst: http://www.ns.nl/reiziger(...)ij-detailpagina.html
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |