Ik ga heel kritisch zijn de 2e is nog niet helemaal goedquote:
die is goed,, x-men 2 heet X2 dus helaas Gillinghamquote:
Dat vind ik wel streng.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:09 schreef RanTheMan het volgende:
die is goed,, x-men 2 heet X2 dus helaas Gillingham
och, ik vroeg er maar 3 en dat was dan het makkelijke er aan, maar dat is shawshank redemption? Dan is het toch Barabont, zelfde als green mile???quote:
Darabont, maar ik ben niet zo streng.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:18 schreef RanTheMan het volgende:
och, ik vroeg er maar 3 en dat was dan het makkelijke er aan, maar dat is shawshank redemption? Dan is het toch Barabont, zelfde als green mile???
Het moment waarop hij zich had opgesloten in het kamertje boven en de intercom had aangezet.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:20 schreef Gillingham het volgende:
Frank Darabont is dat, moest er ook direct aan denken.
quote:
Fok! Movie Trivia - November 2006 VIquote:Op woensdag 7 december 2011 14:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moest ff zoeken, maar was de eerste vraag ooit die jij in FMT plaatste
ik quote letterlijk Gillinghams eerste vraag, en had eerst ff gechecked of die t niet had veranderd in de afgelopen 5 jaarquote:Op woensdag 7 december 2011 14:33 schreef picodealion het volgende:
Overigens wordt de zin wel 1x in de film gezegd. Niet door Alex, maar door Mr. Deltoid geloof ik. Of misschien een van de prison wardens.
Nu snap ik hem pas, hehe.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:34 schreef Robby87 het volgende:
ik dacht de avatar en niet ondertitel
Ai, dat was nog wel een vraag van wijlen Sol...quote:Op woensdag 7 december 2011 14:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moest ff zoeken, maar was de eerste vraag ooit die jij in FMT plaatste
Ik zie het idd. Op IMDB:quote:Op woensdag 7 december 2011 14:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik quote letterlijk Gillinghams eerste vraag, en had eerst ff gechecked of die t niet had veranderd in de afgelopen 5 jaar
quote:The movie omits all but one occurrence of each phrase. Prison Chaplain Godfrey Quigley is introduced with the line "What's it going to be, eh?"
De andere fils, op volgorde: Crimewave, The Naked Man, A Simple Noodle Story, R&C, Bad Santa.quote:
Je zit een beetje in de buurt.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:22 schreef RanTheMan het volgende:
een wtf is wel op zn plaats met die 2 pistolen van ghadaffi in zn hand.......
lamers +1quote:
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Lijkt me meer Crash.
Brendan Fraser
Paul Haggis
Don Cheadle
Sandra Bullock
Thandie Newton?
Gillingham +1quote:Op woensdag 7 december 2011 16:31 schreef Gillingham het volgende:
Darjeeling Limited
Owen Wilson
Adrien Brody
Angelica Huston
Bill Murray
Dat zijn de juiste films, inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:49 schreef The_Substitute het volgende:
Patton, The Rainmaker en '....'
Geen idee welke overeenkomst.
Ok.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:55 schreef Michelangelo2 het volgende:
Je bent me net voor. Zeker weten goed.
3/5quote:Op woensdag 7 december 2011 17:13 schreef Robby87 het volgende:
1 a clockwork orange
2 american beauty
4 butch cassidy
...en de laatste 2.quote:
quote:As a child, was attacked by a lion and carried briefly in its mouth while filming *** (1972).
quote:Fluent in French by age 14, she spoke her own lines in the 1977 film *** (1977) and the 2004 film *** (2004).
Stand december 2011:quote:
Klopt.quote:
Foxx: Ray, niet 2Pac.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef picodealion het volgende:
Allemaal een bekende artiest vertolkt?
Foxx -> 2pac, Phoenix -> Johnny Cash, de rest weet ik niet
Netjes.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef picodealion het volgende:
Allemaal een bekende artiest vertolkt?
Foxx -> 2pac,-->Phoenix -> Johnny Cash, de rest weet ik niet
Anthony Mackie bedoel je denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:01 schreef picodealion het volgende:
Wie was dan laatst die neger die 2pac speelde?.
Zie hier.quote:
Daar heb je 'm alquote:Op woensdag 7 december 2011 18:02 schreef The_Substitute het volgende:
Het voordeel van deze vraag was, dat als niemand het wist, ik er Marion Cotillard erbij kon zetten. Dan had SoK zich binnen een paar minuten gemeld.
Stand december 2011:quote:
Jep.quote:
Er staat er 1 verkeerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:14 schreef victorinox het volgende:
Duel
Jaws
Close Encounters of the Third Kind
E.T.
Indiana Jones and the Temple of Doom
Indiana Jones: Raiders of the Lost Ark
Indiana Jones: The Last Crusade
Shindler's List
Saving Private Ryan
Indiana Jones and the Crystal Skull
Ook 1 verkeerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:15 schreef Sands het volgende:
Saving Private Ryan
A.I.
Minority Report
Catch me if you Can
The Terminal
Munich
War of the Worlds
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
The Adventures of TinTin:The Secret of the Unicorn
War Horse
Deze klopt wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:15 schreef Michelangelo2 het volgende:
Duel - 1972
Jaws - 1973
Close Encounters of the Third Kind - 1976
Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark - 1981
ET - 1983
Indiana Jones and the Temple of Doom - 1984
Schindler's List - 1991
Saving Private Ryan - 1998
Munich - 2005
Indiana Jones and the Crystal Skull - 2008
The Adventures of Tintin - 2011
War Horse - 2011
Dat zijn er alvast 3quote:Op woensdag 7 december 2011 19:33 schreef Michelangelo2 het volgende:
The Social Network
True Grit
The King's Speech
En dat maakt 10quote:Op woensdag 7 december 2011 19:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, 127 Hours was dat.
Winter's Bone.
Nee, maar je zit wel enigszins in de buurt.quote:
quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2011 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou gokken op The Art of Flight, maar ik vermoed dat daar wel scherpere plaatje van te vinden zijn.
picodealion +1quote:
Ik herken dan weer die rossige kerel met de brilquote:Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
In mijn hoedanigheid als actrice-herkenner ben ik bereid Erika Christensen te herkennen.
Thewlis idd. Boondock Saints niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:12 schreef lamers het volgende:
David Thewlis en die gast van Boondock Saints?
quote:The story centers on, a woman in her mid twenties who appears to have everything: good looks, good job and a great life ahead of her. Yet she decides to end her own life. She is unsuccessful and awakens in a mental hospital where she learns that she a short time to live. However in the hospital she meets people who are only 'insane' because they don't always follow society's rules.
Je hebt het zelf ook niet gelezen en dan vind je het raar als wij niet weten waar het over gaatquote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef picodealion het volgende:
Dit is dan ook een jammerlijk matige verfilming van naar men zegt een zeer goed boek.
Jaja ok. Maar ik dacht dat iedereen de titel wel kende.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je hebt het zelf ook niet gelezen en dan vind je het raar als wij niet weten waar het over gaat
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:04 schreef lamers het volgende:
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Boy in the Striped Pyama's
Die ook ja, had ik even gemist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:59 schreef Njosnavelin het volgende:
the Prestige![]()
My blueberry nights?![]()
the imaginarium of Dr Parnassus![]()
een Bond?![]()
Overeenkomst iets met Batman?![]()
Of zangeres (of beter nog, muzikant), maar soit.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Allemaal een zanger als acteur ofzo?
Waarom denk je dat jij zo veel punten scoort?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik wist het alleen van Performance/Prestige
omdat saint en patch niet zo vaak meedoenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Waarom denk je dat jij zo veel punten scoort?
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:44 schreef RanTheMan het volgende:
laat ik dan maar beginnen met zeggen dat het de briljant piano spelende adrian brody is, de film geen idee, maar op basis van de hint, lying in the leaves?
quote:
quote:
quote:
De titel zit er wel in bij de laatste zin van Ran en natuurlijk Adrien idd.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:09 schreef RanTheMan het volgende:
ik mag nog 1x gokken:
The man who wrecked his car against a tree, opened his car door and was lying in the leaves with one eye open..
zie dat maar eens op een dvd cover te proppen
Eigenlijk mag het niet, maar goed het was Wreckedquote:Op donderdag 8 december 2011 12:39 schreef RanTheMan het volgende:
als ik het plot vergelijk met mijn zin en ik mag 3x gokkendan gok ik op:
Car
Wrecked
of
Wrecked Car
Ik weet het mag eigenlijk maar 1x gokken in 1 post, maar patch is hier toch al ff niet gespot
Dat betekent niet dat het nu opeens wel magquote:Op donderdag 8 december 2011 12:39 schreef RanTheMan het volgende:
als ik het plot vergelijk met mijn zin en ik mag 3x gokkendan gok ik op:
Car
Wrecked
of
Wrecked Car
Ik weet het mag eigenlijk maar 1x gokken in 1 post, maar patch is hier toch al ff niet gespot
Nu gaat het ook langzaam...quote:Op donderdag 8 december 2011 13:29 schreef Robby87 het volgende:
Ik denk dat als je het antwoord afkeurt, het topic nóg langzamer gaat waardoor we terug in de tijd gaan met z'n allen. Ik weet daar wel een paar leuke vragen voor, ook omdat ik net Back To The Future Trilogy (HD) heb gedownload, maar ik denk niet dat het topic daar baat bij heeft.
Vraag komt er aan, sommige mensen lunchenquote:
zal ik dan maar deschanel voor je toevoegenquote:
en dat maakt 3 een 4e was bijv james woodsquote:Op donderdag 8 december 2011 14:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Of nee wacht ik weet er wel meer
Shia LeBoeuf en Jeff Bridges?
Sam +1quote:Op donderdag 8 december 2011 14:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en dat maakt 3 een 4e was bijv james woods
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:28 schreef The_Substitute het volgende:
1e - Ace Ventura: Pet Detective?
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:31 schreef RanTheMan het volgende:
ik ga het toch proberen: 2 Hollow man
quote:
daar hebben ze toch rode hoedjes op ????quote:
Rood, blauw, in ieder geval hoedjesquote:Op donderdag 8 december 2011 14:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
daar hebben ze toch rode hoedjes op ????
robby+1quote:
quote:
quote:
Soms moet er ook gewoon even gewerkt worden hequote:Op donderdag 8 december 2011 15:46 schreef Michelangelo2 het volgende:
Duurde alsnog lang voordat je antwoorde
Niet eens binnen acht seconden...quote:Op donderdag 8 december 2011 16:29 schreef Robby87 het volgende:
We Need to Talk About Kevin of zoiets
Volgens mij zit je teveel in de spelonken van de gay-sectie van pico's rukcentrale, dat klinkt als een nichtenfilm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |