Ondanks dat ik het niet met je eens ben ben ik blij met een reactie die over het onderwerp gaatquote:Op woensdag 7 december 2011 15:23 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En maar blijven volharden in het egoisme. Je kan ook demonstreren om zo je steun aan anderen uit te spreken.(Maar gezien de reacties hier komt dat in bijna niemand op) De occupy beweging denkt (hoop ik) niet binnen de landsgrenzen. Ik vind het misplaatst en genant om te denken dat NL geen rol speelt in de misstanden in de wereld.
Ik begon pas met trollen toen 3-voud en bravo niet meer mee konden praten met de discussie. Maar van een simpele huismoeder als jij hoef ik blijkbaar niet te verwachten dat er enige vorm van inhoud schuilt? -knip-quote:Op woensdag 7 december 2011 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga toch heen met die opschepperij
Ferry probeerde het aardig. Maar dankzij de niet inhoudelijke en onvolwassen reacties daarop wat uit de hand gelopen nu.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zal tijd worden. Het topic schijnt over Occupy te gaan, maar dankzij FerryGrotebek draait nu alles om hem
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:25 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Ik begon pas met trollen toen 3-voud en bravo niet meer mee konden praten met de discussie. Maar van een simpele huismoeder als jij hoef ik blijkbaar niet te verwachten dat er enige vorm van inhoud schuilt? -knip-
blabla.... ik ben nu wel klaar met je blufferige gedrag. Dat doe je maar met je mede bontkraagjes op de hoek van de straat terwijl je een tasje uit de handen van een oma'tje trekt.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:23 schreef FerryVuist het volgende:
[..]Ja want dat is de enige mogelijkheid. Face it schooier, ik hoef niet meer te werken en jij moet voor je loontje arbeiden. Loser, het enige waar je in zwemt zijn je schulden.
Tja ik probeer het al 'n aantal topics. Waarom en waar ben je het niet me eens ?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het niet met je eens ben ben ik blij met een reactie die over het onderwerp gaat
Ja, hij probeerde het aardig. Zie reactie net op mijquote:Op woensdag 7 december 2011 15:26 schreef heartz het volgende:
[..]
Ferry probeerde het aardig. Maar dankzij de niet inhoudelijke en onvolwassen reacties daarop wat uit de hand gelopen nu.
Volgens mij
Sorry dan voor het schelden, ik mag jou namelijk wel maar voelde mij onjuist beschuldigd. Schilze!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
*aardappelen schillen gaat
Zoals ik al schreef, ik vind Occupy in principe een heel aardig en sympathiek initiatief, maar misplaatst in Nederland.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja ik probeer het al 'n aantal topics. Waarom en waar ben je het niet me eens ?
Gewoon niet meer op reageren.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hij probeerde het aardig. Zie reactie net op mij.
Dat dus. Ik ben nog steeds geïnteresseerd in een volwassen discussie met 3-voud omtrent de crisis. Wat weer direct te maken heeft met de demonstraties van occupy, zodra je de crisis begrijpt begrijp je hen ook beter.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:26 schreef heartz het volgende:
[..]
Ferry probeerde het aardig. Maar dankzij de niet inhoudelijke en onvolwassen reacties daarop wat uit de hand gelopen nu.
Volgens mij
Daar was het al uit de hand gelopen denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hij probeerde het aardig. Zie reactie net op mij.
Zijn allereerste deelname in deze discussie:quote:Op woensdag 7 december 2011 15:26 schreef heartz het volgende:
[..]
Volgens mij
Uhu, hij probeerde het aardig inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2011 11:03 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Aii val jij even door de mand. -knip-Je negeert de lastige vragen van dadgad en komt alleen maar met drogredenen. Beetje gênant begint het te worden.
Dat was terecht gericht aan Bravo, iedereen kan dat nalezen. Tevens heb ik jou gewoon met respect behandeld tot het punt dat jij alleen maar ging trollen. Zullen we opnieuw beginnen dan? Ik heb mijn visie gegeven over de crisis waar jij om vroeg. Nu vraag ik het aan jou, wat is de oorzaak van de crisis?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zijn allereerste deelname in deze discussie:
[..]
Uhu, hij probeerde het aardig inderdaad![]()
Mooi weer om te zien hoe klakkeloos jij het opneemt voor hem omdat je hem aan je zijde ziet staan in je kritiek op mij en bravo o.a.
Wat een niveau weer
6quote:Op woensdag 7 december 2011 15:35 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Dat was terecht gericht aan Bravo, iedereen kan dat nalezen. Tevens heb ik jou gewoon met respect behandeld tot het punt dat jij alleen maar ging trollen. Zullen we opnieuw beginnen dan? Ik heb mijn visie gegeven over de crisis waar jij om vroeg. Nu vraag ik het aan jou, wat is de oorzaak van de crisis?
Werkelijk? Na dit:quote:
Doe even normaal nu en krik samen met mij dit topic naar hoger niveau en antwoord even serieus alsjeblieft. Ik vraag het je netjes.quote:Wat een niveau weer
Nou vooruit, 7 dan.quote:
Ik dacht exact hetzelfdequote:
Die subprime....dat is het hem. Dat zijn de arme mensen zonder voldoende inkomen die toch al die spullen wilden kopen.quote:De crisis werd in belangrijke mate geïnitieerd doordat door de stagnerende huizenmarkt in de Verenigde Staten de als obligaties verpakte gebundelde hypotheken in het laagste segment (subprime) in een hoog tempo minder waard werden
Dus jij vertrouwd experts binnen hun vakgebied niet?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik dacht exact hetzelfde
De oorzaak van de crisis trouwens":
[..]
Die subprime....dat is het hem. Dat zijn de arme mensen zonder voldoende inkomen die toch al die spullen wilden kopen.
Yup. Tevens is ze een wortel voor de neus gehouden doordat de overheid het blindelings ondersteunde om iedereen een eigen huis in bezit te laten krijgen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik dacht exact hetzelfde
De oorzaak van de crisis trouwens":
[..]
Die subprime....dat is het hem. Dat zijn de arme mensen zonder voldoende inkomen die toch al die spullen wilden kopen.
vertrouwt Ferry, vertrouwTquote:Op woensdag 7 december 2011 15:40 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Dus jij vertrouwd experts binnen hun vakgebied niet?
Dat is niet de reden van de crisis maar een symptoom van de crisis. Tevens zijn die mensen in zo'n geval weinig kwalijk te nemen, je kan niet verwachten dat mensen hun adviseurs niet vertrouwen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Tevens is ze een wortel voor de neus gehouden doordat de overheid het blindelings ondersteunde om iedereen een eigen huis in bezit te laten krijgen.
De banken vonden het allemaal wel best. Geil op omzet en provisie hebben hun de voorzetten in een leeg doel geschopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |