Laatst gedaanquote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laatst gedaanIk vind dat zo lekker om dat er af te trekken
Je hoofd?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben toffer, want geen pukkeltjes
tenminste.. op die achter in m'n nek na
Ik vind aftrekken ook lekkerquote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laatst gedaanIk vind dat zo lekker om dat er af te trekken
Wat bedoel je toch met "in de starterseditie"? Misschien is het relatief makkelijk te verhelpen. Heb je Google al geprobeerd?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
En Word start ook op in de starterseditie. Flikker toch op.
dichterlijke vrijheid van mijn kantquote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had ik gezegd "op m'n nek" niet achter in
Starterseditie is de gratis Office-versie die al op m'n pc zat. Maar ik heb later de gewone volledige Office erop gezet. Maar als ik nu op een Word- of Excelbestand klik, opent hij hem in de starterseditie en niet in de gewone (gekochte en legalequote:Op woensdag 7 december 2011 11:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat bedoel je toch met "in de starterseditie"? Misschien is het relatief makkelijk te verhelpen. Heb je Google al geprobeerd?
Moet je dat even veranderen hequote:Op woensdag 7 december 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Starterseditie is de gratis Office-versie die al op m'n pc zat. Maar ik heb later de gewone volledige Office erop gezet. Maar als ik nu op een Word- of Excelbestand klik, opent hij hem in de starterseditie en niet in de gewone (gekochte en legale) editie.
heb ik op m'n telefoon staan, maar nog niet echt naar geluisterd.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
\m/ VOLBEAT \m/
Ideale codeklopmuziek
Heer-lijk! Je hoeft het alleen maar op te smeren, wachten en je trekt het er gemakkelijk vanaf. Het grote voordeel tov "gewone" maskers, vind ik, is dat je niet bezig bent met water om je masker eraf te halen. Daarbij komt dat het ook gewoon leuk is om te doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit een peel-off masker gehad
Het voelt net alsof je je huid er af trektquote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit een peel-off masker gehad
Die heb ik nog niet gebruikt.. eens halenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Heer-lijk! Je hoeft het alleen maar op te smeren, wachten en je trekt het er gemakkelijk vanaf. Het grote voordeel tov "gewone" maskers, vind ik, is dat je niet bezig bent met water om je masker eraf te halen. Daarbij komt dat het ook gewoon leuk is om te doen.
Kun je gewoon bij de Etos/Kruidvat halen.
Ik zal eens kijken, ben benieuwdquote:Op woensdag 7 december 2011 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Heer-lijk! Je hoeft het alleen maar op te smeren, wachten en je trekt het er gemakkelijk vanaf. Het grote voordeel tov "gewone" maskers, vind ik, is dat je niet bezig bent met water om je masker eraf te halen. Daarbij komt dat het ook gewoon leuk is om te doen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het voelt net alsof je je huid er af trektZo geinig
Alleen blijft 't in m'n haren plakken.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
zo vaak de cd's geluisterd EN live gezien. Dat was zo bruutquote:Op woensdag 7 december 2011 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heb ik op m'n telefoon staan, maar nog niet echt naar geluisterd.
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:32 schreef Cue_ het volgende:
Nu wordt de kalender van 2012 al opgehangen. en die van 2011 halen ze weg
Ik zal eens aandacht eraan bestedenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zo vaak de cd's geluisterd EN live gezien. Dat was zo bruut
was het maar waarquote:Op woensdag 7 december 2011 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gebeurt er de komende drie weken niks meer?
Uuuh ja, daar heb ik dan geen ervaring meequote:Op woensdag 7 december 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen blijft 't in m'n haren plakken.
En m'n baard is pijnlijk dan somsals ie te lang is
moet je het eens ergens anders proberenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Uuuh ja, daar heb ik dan geen ervaring mee
Later (was op PP) kwam ik de zanger nog tegen. En ik zei: good show man! En hij stak zijn hand uit, ik schudde hem, en hij zei: Thank you very much (met Elvisaccent)quote:
Dussssss!quote:Op woensdag 7 december 2011 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
moet je het eens ergens anders proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik van de Etos. Prima maskertje. Gebruikte vroeger de peel off van de Tuinen, "tea three", die was echt fantastisch, maar die zit niet meer in het assortiment (ook geen vervangend product!).
You're never fully dressed until you wear a smile
Ik denk dat t wel wat doet jaquote:Op woensdag 7 december 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Doet het ook wat of is het gewoon leuk om je velletje eraf te trekken?
Gewoon 2 accounts, of 1 dag later opnieuw bestellen. Voila!quote:Op woensdag 7 december 2011 11:49 schreef Cue_ het volgende:
En op een site : "Dit artikel gaat uit ons assortiment, je kunt maximaal 1 stuks bestell"
is 4.95 verzendkosten, is meer dan de flesquote:Op woensdag 7 december 2011 11:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Gewoon 2 accounts, of 1 dag later opnieuw bestellen. Voila!
Ow ja...quote:Op woensdag 7 december 2011 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
is 4.95 verzendkosten, is meer dan de fles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
ik hoop het ook voor jequote:Op woensdag 7 december 2011 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn poets is lief voor mij
Hoop ik!
Natuurlijk welquote:Op woensdag 7 december 2011 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of mijn iPad en Macbook er nog zijn ja.
In ieder geval nooit meer bij Godt danquote:Op woensdag 7 december 2011 12:33 schreef MNR het volgende:
Weet je hoeveel keer ze moet poetsen voor die iPad en Mac?
Heb ik nietquote:Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef Cue_ het volgende:
Het gaat vooral om rondslingerend kleingeld
Nee, je hebt gelijk, grote dingen vallen te veel op.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In ieder geval nooit meer bij Godt danen bij z'n vriendenkring waar hij haar via via heeft gekregen.
Ahhhh, dat is dan wel een schatje.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef Cue_ het volgende:
die van mij ruimt m'n kleingeld altijd netjes op![]()
(en nee, niet door t mee te nemen)
Dat mag je wel stellen, ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:08 schreef Kreator het volgende:
Een zompig halfgebakken broodje schwarma, druipend in olie en vet. En een snert die zo dik was dat Billy Turf nog 'also also also' zou zeggen.
Nee, dit was geen toplunch.
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:08 schreef Kreator het volgende:
Een zompig halfgebakken broodje schwarma, druipend in olie en vet. En een snert die zo dik was dat Billy Turf nog 'also also also' zou zeggen.
Nee, dit was geen toplunch.
gerookte kipquote:
Cool story broquote:Op woensdag 7 december 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Vriendin van me had laatst wat oliebollen meegenomen met een plastic zakje poedersuiker, wat eruit zag dat het ook best iets anders zou kunnen zijn. Had ik een foto van op FB gezet met een opmerking erbij dat het wat dubieus was.
Nou had die vriendin gisteren een gesprek met een klant, en die vroeg op een gegeven moment zich af, of er ook een bewijs van goed gedrag moest komen, want hij had een dubieus zakje gespot van haar.
Dat bleek dus een vriend van mij te zijn die die vriendin verder niet kent.
Klein wereldje, en ook al staat alles op prive, dan nog... is het dat niet
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie ben jij en kan je moeder een beetje neuken?
Oeps, das Ff minder voor die vriendin van je...quote:Op woensdag 7 december 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Vriendin van me had laatst wat oliebollen meegenomen met een plastic zakje poedersuiker, wat eruit zag dat het ook best iets anders zou kunnen zijn. Had ik een foto van op FB gezet met een opmerking erbij dat het wat dubieus was.
Nou had die vriendin gisteren een gesprek met een klant, en die vroeg op een gegeven moment zich af, of er ook een bewijs van goed gedrag moest komen, want hij had een dubieus zakje gespot van haar.
Dat bleek dus een vriend van mij te zijn die die vriendin verder niet kent.
Klein wereldje, en ook al staat alles op prive, dan nog... is het dat niet
Beetje zand in de vagina, moet wel bekend voelen bij jou.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie ben jij en kan je moeder een beetje neuken?
minder? Nee man, die vriend zat te grappen. Juist doordat ze allebei mij kennen is het veel soepeler gelopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oeps, das Ff minder voor die vriendin van je...
Wel komisch verhaal trouwens
Kutlimbo, kap nou eens met binnenkomen met een uitdaging en je vrij onbekende nickquote:Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beetje zand in de vagina, moet wel bekend voelen bij jou.
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit je nou te good-guy-greggen dan?
Gedroogde crushed chilli zaadjes. Maar daarvan wordt het best snel tè spicey vanquote:Op woensdag 7 december 2011 14:08 schreef MNR het volgende:
Zeg, hoe maak je tonijn(Salade) nou spicey? Rode ui erbij, kappertje en dan nog wat oranje achtigs... maar ik weet niet meer wat dat oranje spul is.
Nog niet zo lang geleden zaten we op dit punt. Je kunt even terugscrollenquote:
Ah dank!quote:Op woensdag 7 december 2011 14:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gedroogde crushed chilli zaadjes. Maar daarvan wordt het best snel tè spicey van
Kaneel, paprikapoeder, kerrie?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:08 schreef MNR het volgende:
Zeg, hoe maak je tonijn(Salade) nou spicey? Rode ui erbij, kappertje en dan nog wat oranje achtigs... maar ik weet niet meer wat dat oranje spul is.
Cayennepeper?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:16 schreef MNR het volgende:
Nou, ga ik morgen mijn eigen spicy tuna maken. Lekker
Zat ik zelf ook aan te denken, maar leek me niet echt voor de hand liggen. Nevertheless, wil niet veel zeggen.quote:
quote:AMSTERDAM - De reacties van het autonome zenuwstelsel kloppen met de verwachtingen: naaktfoto's zijn opwindender dan andersoortige foto's.
Ah okay, ik snap je redenatiequote:Op woensdag 7 december 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je vroeg om spicy = gekruid. Wat ik noemde waren oranje kruiden
Ik zou niet weten waarom......quote:Op woensdag 7 december 2011 14:42 schreef MNR het volgende:
http://www.autobelangen.nl/
Even protesteren tegen die belachelijk hoge boetes!
Nou ja, als je straks per ongeluk over een zebrapad heen rijdt omdat het bijvoorbeeld niet duidelijk zichtbaar is je een ongelooflijk hoge boete krijgt?quote:
Er is een kordaat middel tegen boetes, hoge EN lage!quote:Op woensdag 7 december 2011 14:42 schreef MNR het volgende:
http://www.autobelangen.nl/
Even protesteren tegen die belachelijk hoge boetes! Ben benieuwd wat eruit komt.
Doe eens niet zo raar man, dat is alleen voor buitenlanders, die moeten zich aan de regels houden en anders eruit!quote:Op woensdag 7 december 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is een kordaat middel tegen boetes, hoge EN lage!
Je aan de regels houden! Dat zal ze leren!
Wat komt er ook alweer voor rood? Die kleur geeft aan dat hij bijna rood wordt en dat je dus moet remmen.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja, als je straks per ongeluk over een zebrapad heen rijdt omdat het bijvoorbeeld niet duidelijk zichtbaar is je een ongelooflijk hoge boete krijgt?![]()
En door rood rijden (wat je volgens mij ook niet express doet) is ook niet echt betaalbaar. Weet niet hoe het met jou zit, maar als ik zo'n boete binnen krijg... heb ik dat nou niet echt 1, 2, 3 dat ik het niet zou missen.
hoe kan je nou per ongeluk door rood rijden? of een zebrapad missen? dan let je echt slecht op, en hoor je niet op de weg!!!quote:Op woensdag 7 december 2011 14:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja, als je straks per ongeluk over een zebrapad heen rijdt omdat het bijvoorbeeld niet duidelijk zichtbaar is je een ongelooflijk hoge boete krijgt?![]()
En door rood rijden (wat je volgens mij ook niet express doet) is ook niet echt betaalbaar. Weet niet hoe het met jou zit, maar als ik zo'n boete binnen krijg... heb ik dat nou niet echt 1, 2, 3 dat ik het niet zou missen.
Oh God, je linkse kant komt naar bovenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat komt er ook alweer voor rood? Die kleur geeft aan dat hij bijna rood wordt en dat je dus moet remmen.
Waar zit dat magische niet goed zichtbare zebrapad?
Ha! Dat is wel heel radicaalquote:Op woensdag 7 december 2011 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
hoe kan je nou per ongeluk door rood rijden? of een zebrapad missen? dan let je echt slecht op, en hoor je niet op de weg!!!
Ja van die mensen die 1.6km van werk wonen en nog elke dag de auto pakkenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:48 schreef HeatWave het volgende:
En niet overal met de auto heen gaan helpt ook.
Jij bent een vrouw natuurlijk he, maar voor mij klinkt het erg ongeloofwaardigquote:Op woensdag 7 december 2011 14:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Ha! Dat is wel heel radicaal
Je kunt per ongeluk door rood rijden als een stoplicht niet de wettelijke 3 seconden oranje licht hanteert. Als ik in de sleur in de stad sta en het duurt een poostje voordat je het stoplicht bereikt, ben ik eerder geneigd om door oranje heen te rijden dan nog eens netjes op mijn beurt te wachten voor de volgende groen.
Een zebrapad missen is niet zo heel lastig rival...
Ik ben een vrouw en ik heb verdomd goed inzicht op de weg. Zie meer dan menigeen (wordt daar ook regelmatig op geattendeerd).quote:Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw natuurlijk he, maar voor mij klinkt het erg ongeloofwaardig
Links? Wat is er in hemelsnaam links aan je aan de regels houden??quote:Op woensdag 7 december 2011 14:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh God, je linkse kant komt naar boven
In het centrum van Eindhoven. Gewoon echt niet duidelijk aangegeven..
Ja... gaat me ook eerder om de bedragen als iets anders... Ik vind dat gewoon echt niet normaalquote:Op woensdag 7 december 2011 15:04 schreef Cue_ het volgende:
MNR je geeft wel slechte redenen om die boetes niet te verhogen hoor. Gewoon je rijstijl aanpassen en dan zul je nooit daarvoor een boete krijgen
Je bent gewoon een linkse rukker! Draai er nou maar niet omheen!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Links? Wat is er in hemelsnaam links aan je aan de regels houden??
Niet duidelijk... die joekels van witte balken op de weg zijn niet duidelijk?
Tja ze zijn best enorm omhoog gegaan.. maarja dat is misschien juist een reden voor sommigen om net wat sneller te stoppen als oranje oppopt ipv nog even te gassen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... gaat me ook eerder om de bedragen als iets anders... Ik vind dat gewoon echt niet normaal
Je zult ze nooit krijgen als je je aan de regels houdt, probleem opgelost. Dan kunnen ze desnoods 100 miljoenmiljard zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef MNR het volgende:
On the other hand, als het zebrapad niet goed zichtbaar is, kun je beroep aantekenen. En door rood rijden heb ik maar 1 keer ooit een boete voor gehad. Daarna ook rijgedrag aangepast. Neemt niet weg dat ik die boetes wel erg hoog vind.... zo niet onbetaalbaar mocht je er een keer een krijgen.
Nou dat is het wel, boetes moeten hoog zijn, anders blijven mensen het gewoon doen he?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... gaat me ook eerder om de bedragen als iets anders... Ik vind dat gewoon echt niet normaal
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een linkse rukker! Draai er nou maar niet omheen!
En vooral een rukker!
Jawel, ik ben links, maar dat heeft hier niks mee te makenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een linkse rukker! Draai er nou maar niet omheen!
En vooral een rukker!
Ja.. en ja. Fully true.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dat is het wel, boetes moeten hoog zijn, anders blijven mensen het gewoon doen he?
Ik ben het ook niet met alles eens, 75 euro voor tegen een boom pissen is achterlijk, je doet er niemand kwaad mee en niemand komt in gevaar. Maar door rood rijden kan dodelijk zijn.
Dan zijn er altijd nog borden een flink aantal meters ervoor. Deze:quote:Op woensdag 7 december 2011 15:08 schreef MNR het volgende:
[..]
babs... soms zijn die witte balken niet meer wit, that's my point! Je kent t vast wel als ze echt overgespoten moeten worden, zeg maar. Maar ik zal er over ophouden, is me niet waard om daar een discussie over te voeren.
Altijd?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zijn er altijd nog borden een flink aantal meters ervoor. Deze:
[ afbeelding ]
Niet echt, hoezo?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Ben je ook zo lekker knettergeil, StBaby?
Behalve als MissB natuurlijk zin heeftquote:Op woensdag 7 december 2011 15:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Verder is dat natuurlijk useless info...
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou ik nou doen als ik koters had.
Een topper die dingen durft te vragen ipv me continue zelfverzekerd voordoenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
Maar jij bent echt een topper op de weg hoor
Ik ga m'n best doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ok, mooi man. Vanavond botvieren op vriending?
was dat licht nou rood? #durftevragenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Een topper die dingen durft te vragen ipv me continue zelfverzekerd voordoen
Ik zou willen weten hoe ik je kon laten lachen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
was dat licht nou rood? #durftevragen
Je gebruikt je kind toch niet om je lusten op bot te vieren?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen.Eerst bier om m'n winterdepressie weg te drinken.
Dan afwachten of kleine Tukker nog fier rechtop kan staan...
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet zo nodig pissen, dat ik betere beslissingen neem dan Hitler aan het begin van WOII.
Nee hoor. Die borden staan hier NOOIT.quote:
Ga dan! Of moet je het ophouden voor Misses?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet zo nodig pissen, dat ik betere beslissingen neem dan Hitler aan het begin van WOII.
Hij moet plassen, maar hij heeft geen zinquote:Op woensdag 7 december 2011 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga dan! Of moet je het ophouden voor Misses?
Dat is een vrouwending. Heb ik ook vaak.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij moet plassen, maar hij heeft geen zin.
Like dhuuuhquote:Op woensdag 7 december 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is een vrouwending. Heb ik ook vaak.
Door meer van die stomme uitspraken te doenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zou willen weten hoe ik je kon laten lachen.
Beter opletten.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor. Die borden staan hier NOOIT.
Mijn 16-jarige Vietnamese adoptiedochter Fook Mi heeft daar geen problemen mee...quote:Op woensdag 7 december 2011 15:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gebruikt je kind toch niet om je lusten op bot te vieren?
Als je nodig moet plassen, neem je betere beslissingen, had ik even nodigquote:Op woensdag 7 december 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij moet plassen, maar hij heeft geen zin.
heeft dat alleen invloed op beslissingen of op t gheele brein en denkwerk?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je nodig moet plassen, neem je betere beslissingen, had ik even nodig
Missb lijkt zelden zin te hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Behalve als MissB natuurlijk zin heeft
Okay Woody!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn 16-jarige Vietnamese adoptiedochter Fook Mi heeft daar geen problemen mee...
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heeft dat alleen invloed op beslissingen of op t gheele brein en denkwerk?
http://www.rug.nl/corpora(...)/111003ignobeltrampequote:Plas ophouden
Het artikel van Trampe, Tuk e.a. verscheen in december 2010. Zij ontdekten dat wie zich moet inhouden met plassen, minder impulsief is bij het nemen van een beslissing. De onderzoekers lieten groepen studenten veel of weinig water drinken en dan bijvoorbeeld kiezen tussen een kleine beloning op korte termijn of een veel grotere op de lange termijn. Het blijkt dat de groep die door het vele water drinken nodig moest plassen, vaker kiest voor de grotere beloning op langere termijn. Het is dus kennelijk zo dat wie zijn plas kan ophouden, zich ook op andere terreinen beter weet te beheersen en rationeler handelt.
kijk met streetview eens naar het stationsplein eindhoven.... om maar een voorbeeldje te noemen...quote:Op woensdag 7 december 2011 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor. Die borden staan hier NOOIT.
Rival had meer oog voor mijn (volgens hem stomme) vraag of een bord met poppetje en zebra altijd bij een zebrapad voorkomt..quote:
Bord met poppetje en zebra?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Rival had meer oog voor mijn (volgens hem stomme) vraag of een bord met poppetje en zebra altijd bij een zebrapad voorkomt..
Kijk, dàt is grappigquote:Op woensdag 7 december 2011 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bord met poppetje en zebra?
[ afbeelding ]
vragen zijn niet stom..... zeggen dat je een topper bent nadat je zegt dat je best eens een rood licht kan missen is stomquote:Op woensdag 7 december 2011 16:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Rival had meer oog voor mijn (volgens hem stomme) vraag of een bord met poppetje en zebra altijd bij een zebrapad voorkomt..
gelukkig maarquote:
Je mag best tegen me zeggen dat het niet slim is om zo eerlijk te zijn, maar stom vind ik niet het juiste woord. Ik zal er in ieder geval rekening mee houden als jij in de buurt bent.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:36 schreef rival het volgende:
vragen zijn niet stom..... zeggen dat je een topper bent nadat je zegt dat je best eens een rood licht kan missen is stom
eerlijk zijn is goedquote:Op woensdag 7 december 2011 16:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Je mag best tegen me zeggen dat het niet slim is om zo eerlijk te zijn, maar stom vind ik niet het juiste woord. Ik zal er in ieder geval rekening mee houden als jij in de buurt bent.
Ja goedquote:
Wanneer ga je trouwen?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha.. nee we zitten nog zeker niet in een relatie
Exclusive is ook geen relatie. Dat is daten zonder dat je andere date.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha.. nee we zitten nog zeker niet in een relatie
Dan noem je het toch gewoon anders dan daten? "Nee hoor, ik ga niet met een ander daten, ik ga alleen maar gezellig wat eten en neuken".quote:Op woensdag 7 december 2011 17:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Exclusive is ook geen relatie. Dat is daten zonder dat je andere date.
Als je een andere date aanbieding krijgt dat je zegt dat je al aan het daten bent.
Dat snap ikquote:Op woensdag 7 december 2011 17:05 schreef Godtje het volgende:
Exclusive is ook geen relatie. Dat is daten zonder dat je andere date.
Als je een andere date aanbieding krijgt dat je zegt dat je al aan het daten bent.
CUE IS FLIEFT!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik
Ga wel een ander afzeggen omdat ik (net voor deze date) eig er al uit was dat er met hem niet echt zou gaan worden.
En verder zie ik het wel.
Ze gaan pas weer trouwen als jij getrouwd bentquote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef Q. het volgende:
Er trouwt verdomme ook nooit meer iemand tegenwoordig. Wanneer moet ik me dan stomdronken zuipen op andermans kosten?
over een paar jaar eerst de scheidingsfeestjes.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ze gaan pas weer trouwen als jij getrouwd bent
Ik ben getrouwd met bier.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ze gaan pas weer trouwen als jij getrouwd bent
Woeiquote:Op woensdag 7 december 2011 18:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Huis schoon!Ik ben niet vies maar dit is schoon!
Geen idee wat ze volgende week dan moet doen.quote:
De ramen!!! Die had ze dit keer niet gedaanquote:Op woensdag 7 december 2011 18:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen idee wat ze volgende week dan moet doen.![]()
Ben niet zo vaak thuis dat er weer iets vies is.
Hahaha! Die Cue_ die verzint het welquote:Op woensdag 7 december 2011 18:50 schreef Cue_ het volgende:
en je bed natuurlijk.. en de vloer dweilen.. en de kastjes etc etc
Bed hebben ze opgemaakt, vloer is gedweilt.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:50 schreef Cue_ het volgende:
en je bed natuurlijk.. en de vloer dweilen.. en de kastjes etc etc
haha ja.. het is een hele investeringquote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef Godtje het volgende:
Bed hebben ze opgemaakt, vloer is gedweilt.
Kastjes kan idd. Krijg net een sms van dr. Moet nog meer spullen kopen
Ga arm aan de spullen
Ze wilde een swiffer, Die heb ik nu,quote:Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha ja.. het is een hele investering
Ik heb een redelijk mooie bij de Hema vandaan. Zo een waarvan je aan de buitenkant niet ziet dat het een toiletborstel is.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze wilde een swiffer, Die heb ik nu,
nu nog...
cif badkamerm cif keuken (toegegeven die had ik vroeger ook en is top spul).
Antical en een nieuwe toilet borstel.
Geen idee waar je die laatste kan halen in beetje fraai uitziet
nu al onder de plak?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bed hebben ze opgemaakt, vloer is gedweilt.
Kastjes kan idd. Krijg net een sms van dr. Moet nog meer spullen kopen
Ga arm aan de spullen
Ah, model StBaby. Die heb ik ook!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo een waarvan je aan de buitenkant niet ziet dat het een toiletborstel is.
Ruikend naar urinespoortjes?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ah, model StBaby. Die heb ik ook!
Onder de plak bij een poolse schoonmaakster?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:14 schreef dawg het volgende:
[..]
nu al onder de plak?
tof wel voor je godt.
Ik zal even kijken. Ze vindt deze te groot staat er in de sms. Dat vind ik gek. Zo groot is die niet. Wel onhandig.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk mooie bij de Hema vandaan. Zo een waarvan je aan de buitenkant niet ziet dat het een toiletborstel is.
Waarom iets laten doen wat je leuk vindt?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
Ik vind schoonmaken eigenlijk wel leuk. Toch neem ik een schoonmaakster als we de oudejaarsloterij winnen. Nu past ze nog niet binnen het budget.
oh, een schoonmaakster.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onder de plak bij een poolse schoonmaakster?
Omdat ik daar geen tijd meer voor heb als ik heel de dag moet winkelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom iets laten doen wat je leuk vindt?
Mag ik dan je butler worden?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
Ik vind schoonmaken eigenlijk wel leuk. Toch neem ik een schoonmaakster als we de oudejaarsloterij winnen. Nu past ze nog niet binnen het budget.
Je vindt mijn niet meer lief dusquote:
Niet meer?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je vindt mijn niet meer lief dus
Dus dat vindt je nog leuker?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen tijd meer voor heb als ik heel de dag moet winkelen.
Mijn hemel, je praat al in 'we'. Wonen jullie al samen?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
We = Peuter & ik, zeiknek.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hemel, je praat al in 'we'. Wonen jullie al samen?
Mooie redding.quote:
wie is zeiknek en waarom woont ie bij jou?quote:
Vertelquote:Op woensdag 7 december 2011 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
*insert voorspelbaar grapje over babs*
En hoe gaat het?quote:
Redelijk. Daarstraks even een stressmoment gehad, toen was de behoefte wel heel groot. Maar niet gedaan hoor.quote:
Goed zoquote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Redelijk. Daarstraks even een stressmoment gehad, toen was de behoefte wel heel groot. Maar niet gedaan hoor.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal even kijken. Ze vindt deze te groot staat er in de sms. Dat vind ik gek. Zo groot is die niet. Wel onhandig.
Hij woont hier niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wie is zeiknek en waarom woont ie bij jou?
quote:
* ArTiC strooit wat CL over zijn kebabquote:
quote:
Vermeer was daarbij ook niet bijzonder scherp.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef ArTiC het volgende:
haha, doodse stilte in die ufo bij de 3-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |