Laatst gedaanquote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laatst gedaanIk vind dat zo lekker om dat er af te trekken
Je hoofd?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben toffer, want geen pukkeltjes
tenminste.. op die achter in m'n nek na
Ik vind aftrekken ook lekkerquote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laatst gedaanIk vind dat zo lekker om dat er af te trekken
Wat bedoel je toch met "in de starterseditie"? Misschien is het relatief makkelijk te verhelpen. Heb je Google al geprobeerd?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
En Word start ook op in de starterseditie. Flikker toch op.
dichterlijke vrijheid van mijn kantquote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had ik gezegd "op m'n nek" niet achter in
Starterseditie is de gratis Office-versie die al op m'n pc zat. Maar ik heb later de gewone volledige Office erop gezet. Maar als ik nu op een Word- of Excelbestand klik, opent hij hem in de starterseditie en niet in de gewone (gekochte en legalequote:Op woensdag 7 december 2011 11:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat bedoel je toch met "in de starterseditie"? Misschien is het relatief makkelijk te verhelpen. Heb je Google al geprobeerd?
Moet je dat even veranderen hequote:Op woensdag 7 december 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Starterseditie is de gratis Office-versie die al op m'n pc zat. Maar ik heb later de gewone volledige Office erop gezet. Maar als ik nu op een Word- of Excelbestand klik, opent hij hem in de starterseditie en niet in de gewone (gekochte en legale) editie.
heb ik op m'n telefoon staan, maar nog niet echt naar geluisterd.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
\m/ VOLBEAT \m/
Ideale codeklopmuziek
Heer-lijk! Je hoeft het alleen maar op te smeren, wachten en je trekt het er gemakkelijk vanaf. Het grote voordeel tov "gewone" maskers, vind ik, is dat je niet bezig bent met water om je masker eraf te halen. Daarbij komt dat het ook gewoon leuk is om te doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit een peel-off masker gehad
Het voelt net alsof je je huid er af trektquote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit een peel-off masker gehad
Die heb ik nog niet gebruikt.. eens halenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Heer-lijk! Je hoeft het alleen maar op te smeren, wachten en je trekt het er gemakkelijk vanaf. Het grote voordeel tov "gewone" maskers, vind ik, is dat je niet bezig bent met water om je masker eraf te halen. Daarbij komt dat het ook gewoon leuk is om te doen.
Kun je gewoon bij de Etos/Kruidvat halen.
Ik zal eens kijken, ben benieuwdquote:Op woensdag 7 december 2011 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Heer-lijk! Je hoeft het alleen maar op te smeren, wachten en je trekt het er gemakkelijk vanaf. Het grote voordeel tov "gewone" maskers, vind ik, is dat je niet bezig bent met water om je masker eraf te halen. Daarbij komt dat het ook gewoon leuk is om te doen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het voelt net alsof je je huid er af trektZo geinig
Alleen blijft 't in m'n haren plakken.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
zo vaak de cd's geluisterd EN live gezien. Dat was zo bruutquote:Op woensdag 7 december 2011 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heb ik op m'n telefoon staan, maar nog niet echt naar geluisterd.
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:32 schreef Cue_ het volgende:
Nu wordt de kalender van 2012 al opgehangen. en die van 2011 halen ze weg
Ik zal eens aandacht eraan bestedenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zo vaak de cd's geluisterd EN live gezien. Dat was zo bruut
was het maar waarquote:Op woensdag 7 december 2011 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gebeurt er de komende drie weken niks meer?
Uuuh ja, daar heb ik dan geen ervaring meequote:Op woensdag 7 december 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen blijft 't in m'n haren plakken.
En m'n baard is pijnlijk dan somsals ie te lang is
moet je het eens ergens anders proberenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Uuuh ja, daar heb ik dan geen ervaring mee
Later (was op PP) kwam ik de zanger nog tegen. En ik zei: good show man! En hij stak zijn hand uit, ik schudde hem, en hij zei: Thank you very much (met Elvisaccent)quote:
Dussssss!quote:Op woensdag 7 december 2011 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
moet je het eens ergens anders proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik van de Etos. Prima maskertje. Gebruikte vroeger de peel off van de Tuinen, "tea three", die was echt fantastisch, maar die zit niet meer in het assortiment (ook geen vervangend product!).
You're never fully dressed until you wear a smile
Ik denk dat t wel wat doet jaquote:Op woensdag 7 december 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Doet het ook wat of is het gewoon leuk om je velletje eraf te trekken?
Gewoon 2 accounts, of 1 dag later opnieuw bestellen. Voila!quote:Op woensdag 7 december 2011 11:49 schreef Cue_ het volgende:
En op een site : "Dit artikel gaat uit ons assortiment, je kunt maximaal 1 stuks bestell"
is 4.95 verzendkosten, is meer dan de flesquote:Op woensdag 7 december 2011 11:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Gewoon 2 accounts, of 1 dag later opnieuw bestellen. Voila!
Ow ja...quote:Op woensdag 7 december 2011 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
is 4.95 verzendkosten, is meer dan de fles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
ik hoop het ook voor jequote:Op woensdag 7 december 2011 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn poets is lief voor mij
Hoop ik!
Natuurlijk welquote:Op woensdag 7 december 2011 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of mijn iPad en Macbook er nog zijn ja.
In ieder geval nooit meer bij Godt danquote:Op woensdag 7 december 2011 12:33 schreef MNR het volgende:
Weet je hoeveel keer ze moet poetsen voor die iPad en Mac?
Heb ik nietquote:Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef Cue_ het volgende:
Het gaat vooral om rondslingerend kleingeld
Nee, je hebt gelijk, grote dingen vallen te veel op.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In ieder geval nooit meer bij Godt danen bij z'n vriendenkring waar hij haar via via heeft gekregen.
Ahhhh, dat is dan wel een schatje.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef Cue_ het volgende:
die van mij ruimt m'n kleingeld altijd netjes op![]()
(en nee, niet door t mee te nemen)
Dat mag je wel stellen, ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:08 schreef Kreator het volgende:
Een zompig halfgebakken broodje schwarma, druipend in olie en vet. En een snert die zo dik was dat Billy Turf nog 'also also also' zou zeggen.
Nee, dit was geen toplunch.
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:08 schreef Kreator het volgende:
Een zompig halfgebakken broodje schwarma, druipend in olie en vet. En een snert die zo dik was dat Billy Turf nog 'also also also' zou zeggen.
Nee, dit was geen toplunch.
gerookte kipquote:
Cool story broquote:Op woensdag 7 december 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Vriendin van me had laatst wat oliebollen meegenomen met een plastic zakje poedersuiker, wat eruit zag dat het ook best iets anders zou kunnen zijn. Had ik een foto van op FB gezet met een opmerking erbij dat het wat dubieus was.
Nou had die vriendin gisteren een gesprek met een klant, en die vroeg op een gegeven moment zich af, of er ook een bewijs van goed gedrag moest komen, want hij had een dubieus zakje gespot van haar.
Dat bleek dus een vriend van mij te zijn die die vriendin verder niet kent.
Klein wereldje, en ook al staat alles op prive, dan nog... is het dat niet
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie ben jij en kan je moeder een beetje neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |