Ik ben pas vorige week begonnen met kijken en zit nu halverwege seizoen 2.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:21 schreef miss_sly het volgende:
Private Practive is weer begonnen, leuk! Alleen jammer dat Grey's dan weer afgelopen is. Had ook gemist dat het vorige week een finale was ofzo
Doe mij maar Engelse humor.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:32 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vind Nederlandse humor vaak niet zo leuk. In Amerika is het veel groffer, daar hou ik wel van. En ik moet altijd lachen om de series die dinsdags op veronica zijn/waren. Mike & Molly, Shit my dad says.
Beeb! Dead olderly woman.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:55 schreef Leandra het volgende:
OMG!
B en ik doen dat in de AH nog steeds! You take your zakje, en you put the champignons in it
En een post-puberquote:Op woensdag 7 december 2011 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Beeb! Dead olderly woman.
Ken je zijn scetch over koninginnedach! Ook? Vrij briljant. Ook over tweede kerstdag enzo.
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 december 2011 11:10 schreef Grijs het volgende:
De telefoon ging hier net, ik schrok me rot!
Mijn gehoorapparaten worden gerepareerd en nu heb ik mijn oude toestellen in... ik hoor een heel stuk beter dan de laatste tijd (geen idee hoelang mijn apparaten dus al kapot zijn...). En schrok nu dus van het geluid van de telefoon.
Ze gaf geen antwoord op een vraag met de toevoeging: al realiseer ik me dat ik de kans op een tweede kopje koffie ernstig verklein.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:16 schreef trui het volgende:
ken je neelie kroes niet??
maar wat heeft ze voor grappigs gedaan vandaag, buuv, ik heb nog geen nieuws gevolgd.
oh wacht ik loop alweer een aantal posts achter geloof ik. moet maar snel weer aan 't werk.
LOLquote:Op woensdag 7 december 2011 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze gaf geen antwoord op een vraag met de toevoeging: al realiseer ik me dat ik de kans op een tweede kopje koffie ernstig verklein.
O, ik heb ze altijd in, behalve in bed ('t ligt niet zo lekkerquote:Op woensdag 7 december 2011 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Herkenbaar
Hoewel ik ze niet gebruik als ik alleen (met de dreumes) ben, dan word ik veel te onrustig van alle herrie
Ja, dat denk ik ook. En man en kinderen zaten al lang te klagenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dan waren je nieuwe wel heel erg kapotwel fijn dat je de oude nog hebt.
ja altijd zonder.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk, dat doe je goed. Zonder kluit dus?
En opnieuw afstellen helpt niet meer?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:39 schreef Saffier het volgende:
Mijn mama heeft pas nieuwe hoorapparaten maar haar gehoor gaat ineens zo hard achteruit dat ze met die nieuwe hoort alsof ze d'r oude inheeft. Niets leuk.
En nieuwe nieuwe worden pas over 2 jaar vergoed oid :S
lang leve de stofzuiger..quote:Op woensdag 7 december 2011 12:30 schreef Grijs het volgende:
En kerstbomen doen wij niet aan. Misschien wel een kleine neppert, want dat gedoe met die uitvallende naalden vind ik niks.
eh.. dan heb je zo alle ballen onderaan hangen...quote:Op woensdag 7 december 2011 12:16 schreef moussy het volgende:
Ik wil deze ipv een boom
[ afbeelding ]
Momenteel kan ze ze dan wekelijks laten afstellen.... eerst maat wachten tot het weer een klein beetje stabiel is. En ja, da's waar eens in de 5 jaar maar. Dan maar ook tegen mama aan de gebarentaal ipv alleen tegen Ylanaquote:Op woensdag 7 december 2011 12:28 schreef Grijs het volgende:
[..]
En opnieuw afstellen helpt niet meer?
Gehoorapparaten worden eens in de 5 jaar vergoed.
Daarom heeft het ook zolang geduurd voordat ik actie ondernamquote:Op woensdag 7 december 2011 12:43 schreef trui het volgende:
grijs, dat geklaag heb jij toch niet kunnen horen. dus. goed excuus!
Zit ik serieus ook wel eens over te denken: gebarentaal leren. Mijn zusje (ook slechthorend) heeft dat gedaan, ze is zelfs docent gebarentaal (dus als de nood echt aan de man is, kan zij het me wel lerenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:42 schreef Saffier het volgende:
[..]
Momenteel kan ze ze dan wekelijks laten afstellen.... eerst maat wachten tot het weer een klein beetje stabiel is. En ja, da's waar eens in de 5 jaar maar. Dan maar ook tegen mama aan de gebarentaal ipv alleen tegen Ylana
quote:
Ja, dat zou je denken, maar zo werkt dat niet, want ondanks het feit dat ik ze niet inheb, heb ik vandaag toch de hele dag "We gaan naar Zandvoort aan de zee" in m'n hoofd, en dat is zeker met dit weer ronduit waardeloos.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:47 schreef Cooki het volgende:
op termijn lijkt t me wel wat: gehoorapparaatjes
ideaal voor zelf gekozen rustmomenten
Nee, zover we weten niet. Ze heeft eerder mijn gehoor (ik hoor te veel, mijn bereik is te groot, veel te groot) Tobias is daarintegen momenteel oostindisch doofquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef Saffier het volgende:
Dat lijkt nu wel zo Cooki maar dat werkt écht niet zo hoor. De hele dag moeite doen om te horen. ipv dat je 'gewoon hoort' moet je voor elk dingetje actief luisteren, veel geeluiden niet meer kunnen plaatsen of herkennen... nee het is niet handig.
ow.. das idd niet zoals ik t me voorstel...quote:Op woensdag 7 december 2011 12:53 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat zou je denken, maar zo werkt dat niet, want ondanks het feit dat ik ze niet inheb, heb ik vandaag toch de hele dag "We gaan naar Zandvoort aan de zee" in m'n hoofd, en dat is zeker met dit weer ronduit waardeloos.
omdat jij zegt dat je gebarentaal tegen haar spreekt, neem ik aan?quote:
kunnen de kinderen mooi iedere dag de boom weer optuigen, tot ze er zat van zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 12:42 schreef trui het volgende:
[..]
eh.. dan heb je zo alle ballen onderaan hangen...
Het was één zin! Daar horen geen punten tussen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:04 schreef Saffier het volgende:
Af en toe ene punt ertussen om het duidelijk te maken is makkelijker voor Grijs hoor trui!
druppels gehad.. 7 dagen 3x per dag druppelenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh auw Vicky, da's pijnlijk. En nu smeren met antibiotica-creme?
omdat je iets met gebarentaal zat te schrijven..quote:Op woensdag 7 december 2011 12:56 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nee, zover we weten niet. Ze heeft eerder mijn gehoor (ik hoor te veel, mijn bereik is te groot, veel te groot) Tobias is daarintegen momenteel oostindisch doof
Waarom wilde je dat weten?
Die hebben wij ook. Erg amazing ja. Met al een paar jaar een nordmann van de hornbach en weinig uitval ondanks vlakbij de verwarming. Eens zien of de boom dit jaar niet meteen om ligt omdat je je er aan op kan trekkenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:14 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben ook een boom zonder kluit. En deze:
[ afbeelding ]
It's amaaaaaaaaaaazing!de boom stond inderdaad binnen 10 seconden helemaal goed
Doen! Ik vind dat het eigenlijk in het standaard lespakket op basisscholen gegeven zou moeten worden, in ieder geval de basis.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:00 schreef Orea het volgende:
Ik ben slechthorend (zonder apparaten overigens.. ik heb kunststof gehoorbeentjes in mijn rechteroor maar die doen het niet zo, nooit gedaan ook een een apparaat helpt niet echt) en het was voor mij een reden om met de muppet aan de babygebaren te gaan. Een begin zeg maar, heb er zelf wel heel veel van opgestoken en ik denk dat ik sowieso een cursus NGT wil gaan doen..
Ja dat bedacht ik me dus even laterquote:Op woensdag 7 december 2011 13:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
omdat je iets met gebarentaal zat te schrijven..
Maakt niet uit, ik ben ook nieuwsgierig of hij blijft staan omdat je je eraan kunt optrekkenquote:
dat kan je veel handiger aanpakken. mijn oma deed dat altijd. die zei altijd dat ze het vreselijke ondingen vond en ze niet aandeed, maar ondertussen stonden ze gewoon aan en hoorde ze alles terwijl iedereen altijd gewoon doorlulde omdat ze dachten dat ze der gehoordingetjes toch wel uit had staanquote:Op woensdag 7 december 2011 12:47 schreef Cooki het volgende:
op termijn lijkt t me wel wat: gehoorapparaatjes
ideaal voor zelf gekozen rustmomenten
leuke omaquote:Op woensdag 7 december 2011 13:15 schreef simmu het volgende:
dat kan je veel handiger aanpakken. mijn oma deed dat altijd. die zei altijd dat ze het vreselijke ondingen vond en ze niet aandeed, maar ondertussen stonden ze gewoon aan en hoorde ze alles terwijl iedereen altijd gewoon doorlulde omdat ze dachten dat ze der gehoordingetjes toch wel uit had staan
Intratuin.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:16 schreef Vicky het volgende:
Oeh das een mooi ding snoop! Waar heb je die gekocht??
niet alleen in real lifequote:Op woensdag 7 december 2011 13:25 schreef Cooki het volgende:
[..]
leuke oma![]()
dat zou voor mij ws niet werken: ik reageer op alles wat langs komt. als ik niet oplet
quote:
Welnee!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:44 schreef Cooki het volgende:
[..]dat bedoelde ik idd: want irl is t minder "erg"... maar dat geldt hopelijk voor meer mensen hier
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:02 schreef lady-wrb het volgende:
cooki: jouw internetpauze is nog korter dan mijn koffiepauze
Dus..quote:Op woensdag 7 december 2011 14:02 schreef lady-wrb het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:02 schreef lady-wrb het volgende:
*spuugt thee uit!quote:Op woensdag 7 december 2011 14:02 schreef lady-wrb het volgende:
en hier nog geen boomsinterklaas staat nog in de vensterbank
en mijn kas(je) is omgewaaid
sorry ik kon het niet laten om te lachenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:02 schreef lady-wrb het volgende:
\
anyhoe, nm.. .. ik miste iets/iemand in de afgelopen 33u30mn17sec... (ongeveer dan) ..... en nu probeer ik t ontdekken of t fok wasquote:
Dat waren mijn gedachten dus ookquote:Op woensdag 7 december 2011 15:07 schreef Vlindur het volgende:
De box staat op de plaats van de kerstboom. Dus dit weekend een kleine verbouwing voor het kreng naar beneden komt. Vreselijk om op te tuigen en af te halen. Maar prima als ie eenmaal staat.
Zijn daar geen mensen voor in te huren?
nog niet, maar ráár groen luchtje komt er aanquote:Op woensdag 7 december 2011 15:21 schreef Vlindur het volgende:
Hm, het stormt hier. Bij jou ook buuv?
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:20 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier gaat er een nepper in de box denk ik.. Of een kleintje op een kastje
Geloof dat man vrijdagmiddag meegaat naar een kerst-outlet. Denk dat ik hem daarna maar beloon met een kopje koffie bij de hema
Ik houd meer van hobbies.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
PM, ik vind humor idd ook niet zo jouw ding
Nee, niks aanquote:Op woensdag 7 december 2011 15:23 schreef mefke79 het volgende:
Mijn man vertrekt zondag en is vrijdagochtend weer terug. Toch jammer dat ik vrijdag een volle dag heb met een cb bezoek en helm halen voor Tienus. Dus we zien elkaar vast pas ergens in de middag. Nou ja, ik overleef het vast. Maar zin heb ik er niet in.
Raar weer. Het is hier nu geel-rozequote:Op woensdag 7 december 2011 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nog niet, maar ráár groen luchtje komt er aansoort van geelgroenig
Oh, een vriendin van mij heeft dat ooit ingevuld op een sollicitatieformulier, achter Hobbies: leuke dingen doen.quote:
ik vind dat juist het leukstequote:Op woensdag 7 december 2011 15:07 schreef Vlindur het volgende:
eh wat bedoel je??quote:Op woensdag 7 december 2011 15:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
De krabpaal van de katten staat op een plek waar de kerstboom zou kunnen. Op de oude kerstboomplek is floris zn hoekje geworden...
Mja de katten zijn binnenkort waarschijnlijk wtf, dus dan kan de kerstboom toch
Verwacht kind nr2 ergens rond oud en nieuw, dus box staat nu ongebruikt in de kamer..quote:Op woensdag 7 december 2011 15:30 schreef Leandra het volgende:
de boom in de box, briljant!
Iig lekker veilig.
Ze schreef tenminste niet: me hobbies...quote:Op woensdag 7 december 2011 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, een vriendin van mij heeft dat ooit ingevuld op een sollicitatieformulier, achter Hobbies: leuke dingen doen.
Ze kreeg de baan nog ook
Wij hebben ook zo'n boom. Hij is ook heel groot. Ik vind het niet zo geweldig dat opzetten. De lampjes moet ik altijd doen omdat die oen van me ze alleen maar in de knoop maaktquote:Op woensdag 7 december 2011 15:35 schreef lily het volgende:
[..]
ik vind dat juist het leukste
gezallich toch...muziekje op, wijntje erbij..(of andersom)
samen met de kindertjes de boom optuigen en de kamer versieren...leuk, leuk
We moeten trouwens de boom eerst in elkaar zetten. We hebben een hele grote nepboom waarvan iedere tak apart erin gestoken moet worden.
Je zou er zo eea van gaan denken hè...quote:Op woensdag 7 december 2011 15:36 schreef trui het volgende:
[..]
eh wat bedoel je??wat ben je van plan met ze?
lily, zo'n boom hebben wij ook. heel gedoe vind ik, dat opzetten. maar het versieren is wel leuk ja.
ge moet wa as ge ginne humor het en trouwens gij bent ok ginne drie keer zeven mir wa durske?quote:
Vruuger, toen ik nog jong war, toen war ut nog lachuh!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
ge moet wa as ge ginne humor het en trouwens gij bent ok ginne drie keer zeven mir wa durske?
werkspot!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:07 schreef Vlindur het volgende:
De box staat op de plaats van de kerstboom. Dus dit weekend een kleine verbouwing voor het kreng naar beneden komt. Vreselijk om op te tuigen en af te halen. Maar prima als ie eenmaal staat.
Kom ik getuigenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:05 schreef Estrys het volgende:
als je mij genoeg betaald kom ik je kerstboom wel optuigen, of iemand aftuigen kan ook, is wel duurder.
en ik mijn spijt betuigenquote:
Joh,wat goed!Toch? wat vond je zoon ervan?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:09 schreef lady-wrb het volgende:
L. moest vanmiddag op school zijn belager van maandag ontmoeten. hij kwam zijn excuses aanbieden.
ik hoop dat het enige dat in de toekomst nog afgetuigd wordt, de kerstboom zal zijn.
het is hem gevraagd en hij vond het goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:10 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Joh,wat goed!Toch? wat vond je zoon ervan?
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:31 schreef Saffier het volgende:
Mooie kleuren Menicole!
Humor is; dat de bovenste laag stoofperen in de pan bijna allemaal een hap of hapje missen
Jij mag niet meer radenquote:
Ik vind het knap dat hij geweest is,daar is wel moed voor nodig.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het is hem gevraagd en hij vond het goed.
in het kader van zijn sociale vaardigheden, vind ik het wel oke.
nu maar hopen dat de belager er ook iets van opsteekt.
ik zelf heb nog steeds last van afwisselend moordneigingen en angst om mijn kind los te laten.
L. zelf praat er nu niet meer over, maar het is en blijft een binnenvetter. hij slaat dicht bij emotionele dingen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:36 schreef trui het volgende:
[..]
eh wat bedoel je??wat ben je van plan met ze?
lily, zo'n boom hebben wij ook. heel gedoe vind ik, dat opzetten. maar het versieren is wel leuk ja.
je hebt ervaringquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, van die poep en pieshumor hou ik niet zo. Een beetje scherp wel. Never mind the buzzcocks enzo vind ik wel vrij briljant, en John Folley heet ie geloof ik, die van you take je zakje!
En een test aanvragen via de huisarts of zo?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:00 schreef lady-wrb het volgende:
toen ik er pas werkte, werden we om het jaar geröntgend. maar dat is op den duur wegbezuinigd.
echt wel!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:29 schreef phluphy het volgende:
Kijkt hier verder iemand nog naar, eigenlijk?
Ik vind dat ook wel leuk, hoewel ze laatst wel hele smerige en bloederige sketches hadden. Was dan net niet grappigquote:
Oh ja? Wist ik niet. In China of all places!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:40 schreef Orea het volgende:
Ja! Ik vind het regelmatig leuk, maar ook regelmatig zap ik weg... maar over het algemeen vind ik het leuk! Ze hebben in China toch ook één of andere prijs gewonnen?
quote:
blauw 6+quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef trui het volgende:
Ik vind toren C ook erg goed. Niet alles hoor maar veel wel. Maar ik kijk het alleen als het toevallig langs komt.
Stabilo's zijn hier zeer gewild. welke kleur heeft deze?
Best wel briljant voor zo'n broekkie! Ik had nog nooit van 'm gehoord.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef k_i_m het volgende:
.
Het blijft jammer dat er zo weinig van hem te vinden is.
mijn ervaring is dat je hem zo om kan ruilen (ook zonder bon) voor een linksequote:Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Sterkte lady
Ik heb op mijn werk een Sint cadeau gekregen een rechtshandige stabilo pen alleen ik ben linkshandig. Iemands kind hier die ik er plezier mee kan doen?
Mijn zusje heeft wel vernoemd. Wij gebruiken de naam als 2e naam. En de 1e naam/roepnaam onze eigen keuze.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef Kandijfijn het volgende:
Vraagje aan ouders hier,..
Gebeurd vernoemen naar eigen vader,moeder, opa's en oma's nog veel bij jullie in de familie? Bij ons is dat namelijk nog heel gebruikelijk maar mijn vriendin vind het iets uit de 19e eeuw
nou zorgen... zo af en toe floept het weer even op. zoals nu.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:59 schreef miss_sly het volgende:
Lady, wat een verdrietig nieuws en wat rot dat je hem niet meer hebt gesproken.
Als je je zorgen maakt over je eigen gezondheid is het misschien inderdaad een idee om eens naar de huisarts te gaan.
Dat of ignatia D30 druppelsquote:Op woensdag 7 december 2011 20:25 schreef simmu het volgende:
je kan een feliway proberen, of bachbloesemtherapie.
heb meer foefjes, maar ben naar bed wegens eisprong. pm anders maar ff
trusten!
Onze dochter is vernoemd naar de moeder van mijn vriend. Alleen heeft zij een andere afleiding van de voornaam dan omie.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef Kandijfijn het volgende:
Gebeurd vernoemen naar eigen vader,moeder, opa's en oma's nog veel bij jullie in de familie? Bij ons is dat namelijk nog heel gebruikelijk maar mijn vriendin vind het iets uit de 19e eeuw
Jullie hebben toch een schitterende bengaal?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:29 schreef Ssserpente het volgende:
Oh, en Miss, Google eens op Hilleke Keereweer. Je weet, ik ben geen zweefteef, maar ik heb haar in mn wanhoop en als allerlaatste redmiddel eens benaderd voor hulp voor onze plaspoes. Hoe we het deed en of ik geloof weet ik nog steeds niet, maar wel dat het geholpen heeft.
nav bovenstaande en je mooie fotos van "Lente in de zeeuwse mist" een vraag:quote:Op woensdag 7 december 2011 20:29 schreef Ssserpente het volgende:
Oh, en Miss, Google eens op Hilleke Keereweer. Je weet, ik ben geen zweefteef, maar ik heb haar in mn wanhoop en als allerlaatste redmiddel eens benaderd voor hulp voor onze plaspoes. Hoe we het deed en of ik geloof weet ik nog steeds niet, maar wel dat het geholpen heeft.
Ik ben er wel sceptisch over, moet ik zeggen, als ik lees dat ze op afstand de poes 'leest'. En zelfs vragen kan stellen. En ik denk dat ik dit bij schaap nooit erdoor krijg.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:29 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn oma wel ging altijd goed. Ik denk dat het ook aan de leeftijd van die dieren ligt. Bij de hond van mijn schoonouders kan geen kat in de buurt komen. En onze katten zaten bij de fokkers allemaal met hondenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:38 schreef Saffier het volgende:
Wij (mijn ouders) hebben altijd de combinatie gehad en nooit problemen gehad ermee, cooki.
Hier geen effect gehad voor zover ik kon zien. Maar wij hebben dan ook wel echt een special kat.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben er wel sceptisch over, moet ik zeggen, als ik lees dat ze op afstand de poes 'leest'. En zelfs vragen kan stellen. En ik denk dat ik dit bij schaap nooit erdoor krijg.
Heeft er hier iemand ook ervaring met zo'n feliway stekker?
o dat lijkt me ook n goeie: als ze al bij de fokker bekend zijn met de andere soort...quote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn oma wel ging altijd goed. Ik denk dat het ook aan de leeftijd van die dieren ligt. Bij de hond van mijn schoonouders kan geen kat in de buurt komen. En onze katten zaten bij de fokkers allemaal met honden
Geschrokken van het weer en ergens gaan schuilen?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef lady-wrb het volgende:
om mijn topdag compleet te maken is onze KC al een dag zoek.
vanochtend de deur uitgegaan voor zijn ochtendwandeling, die normaalgesproken met dit weer nog geen 5 minuten duurt. tot op heden geen spoor. en het is al zo'n bangerd.
Het is niet dat ze van de een op de andere dag zo geworden is, hoor. Ze is nooit een lieve kat voor anderen geweest, alleen voor mij. Ze wordt alleen steeds een beetje erger,lijkt het. Misschien de leeftijd? Naar de Da is wel een optie, maar dat is ook een nogal moeizaam iets, vrees ik. Voor we haar in de reiskoffer hebben.....quote:Op woensdag 7 december 2011 20:46 schreef k_i_m het volgende:
Laat de DA er even naar kijken Miss. Wij hadden ook zo'n poes die ineens knettergek werd, die had een tumor in zijn hoofd. Die was op een gegeven moment echt gewoon gevaarlijk, net alsof hij hondsdol was.
Kan de DA thuis komen?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is niet dat ze van de een op de andere dag zo geworden is, hoor. Ze is nooit een lieve kat voor anderen geweest, alleen voor mij. Ze wordt alleen steeds een beetje erger,lijkt het. Misschien de leeftijd? Naar de Da is wel een optie, maar dat is ook een nogal moeizaam iets, vrees ik. Voor we haar in de reiskoffer hebben.....
normaal gesproken schuilt hij dan onder de barbeque en zodra we roepen speert hij naar binnen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Geschrokken van het weer en ergens gaan schuilen?
Ik hoop dat ie snel terug komt
Altijd naar als je niet weer waar ze zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
normaal gesproken schuilt hij dan onder de barbeque en zodra we roepen speert hij naar binnen.
en nu is hij nergens te vinden
Dementeren, dat is ook wel iets waar ik aan denk, eigenlijk. Vind het zo naar, maar we moeten echt iets doen nu. Senna durft niet eens langs haar te lopen zonder een van ons naast zichquote:Op woensdag 7 december 2011 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Kan de DA thuis komen?
Ze kan gezien haar leeftijd wat gaan dementeren en het karakter kan dan versterken.
Onze niet zo lieve (inmiddels al jaren overleden) kat werd een stuk liever toen ze ouder werd maar het kan ook andersom
Een vriendin van mij heeft ook een kat waar zelfs ik af en toe bang voor ben. Dat is een zwervertje en waarschijnlijk niet helemaal goed in haar koppie.
Nee, maar als ze nu ook begint met jou aan te vallen, klinkt dat toch niet erg prettigquote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is niet dat ze van de een op de andere dag zo geworden is, hoor. Ze is nooit een lieve kat voor anderen geweest, alleen voor mij. Ze wordt alleen steeds een beetje erger,lijkt het. Misschien de leeftijd? Naar de Da is wel een optie, maar dat is ook een nogal moeizaam iets, vrees ik. Voor we haar in de reiskoffer hebben.....
Tip: achterstevoren erin stoppen. Dan zien ze het minder aankomen, zeg maar.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, maar als ze nu ook begint met jou aan te vallen, klinkt dat toch niet erg prettig.
Het is wel echt een mooie kat. Plast hij nu niet uit frustratie van de verhuizing?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:04 schreef Ssserpente het volgende:
Klopt, FR, dit is 'm: [ afbeelding ]
Miss, ik snap je scepsis, hoor.Wij hebben onze kat ooit overgenomen van mensen waarbij ie hel héle huis onderzeek. Zij hadden hem op hun beurt weer van een Nederlandse fokker en zij had hem over laten komen uit de VS. Hij is dus te laat gecastreerd waardoor ie is blijven sproeien. Ik was destijds zo naïef om te denken dat dat wel over zou gaan als ie bij ons zou komen, want dan had ie geen andere katten om zich heen dus minder territoriumdrang.
Nils was akkoord, maar alléén op proef. Als ie bij ons ook zou zeiken, moest ie weg. Een jaar plaste ie niet en toen begon ie weer. Lang verhaal kort: Nils vond dat ie alsnog weg moest, ik vond dat z'n proeftijd al voorbij was.
Álles geprobeerd: dierenarts, stekkers, eten op plasplekken, aluminiumfolie, twee kattenbakken, de hele rambam. Maar Bently blééf zeiken. Het hele huis meurde ernaar en als je 's ochtends beneden kwam, kon je eerst met je neus gaan zoeken waar ie nou weer gepiest had (op en half in de waterkoker, op de bank, you name it).
Ik kon op een gegeven moment weinig anders meer doen dan Nils gelijk geven. Maar voordat Bently weg moest, wilde ik iig voor m'n eigen gemoedsrust het gevoel hebben dat ik alles geprobeerd had. Oók Hilleke Keereweer.
Haar gemaild, een foto van Bently opgestuurd, zij praatte op afstand met 'm, constateerde dat ie seksuele frustratie had uit z'n jeugd (fokkater, Amerika, geen aandacht, draadstalen hokjes) en menge een Bach- en Australische bloesem voor 'm.
En vanaf toen dat moment heeft ie niet meer gepist. Zeker twee jaar lang.
(Tot we verhuisden btw, maar alleen als we niet thuis zijn. Dan moet ie met mand en al in de badkamer. Die is beneden en dan staat het raampje naar buiten open.)
Zo. Topic weer om zeep geholpen zeker.
Maar jij hebt dan ook wel een kat met een heel speciaal karakter.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:08 schreef k_i_m het volgende:
Een van onze siamezen piest ook, bij vlagen. Nu heeft hij weer ontdekt dat het erg fijn is om in mijn berg schone was te piesen.
. De laatste keer dat hij het deed was hij heel snel de kamer met was in geglipt, want toen ik de was op ging vouwen was het nog warm
.
Wij boffen nog. Mijn zwager heeft ook twee siamezen, waarvan er één bij het vermoeden van een andere kat gewoon recht tegen je broek of in je tas zeiktquote:Op woensdag 7 december 2011 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook wel een kat met een heel speciaal karakter.
Mijn ouders hadden een Burmees lijkt erop daarvoor een gestoorde Siamees maar die kan ik mij niet heel erg goed meer herinneren alleen die mauw die gaat echt door merg en been.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij boffen nog. Mijn zwager heeft ook twee siamezen, waarvan er één bij het vermoeden van een andere kat gewoon recht tegen je broek of in je tas zeikt.
Ik heb haar al 18 jaar, ze was mijn huisgenoten toen ik alleen woonde en ze sliep zelfs bij me onder de deken. Ik kan haar niet zomaar wegdoen, ik wil er best wel moeite en indien nodig, geld in steken om te proberen dit op te lossen. Pas als allerlaatste optie is het dat ze weg moet. En ik vrees dat dat dan een spuitje betekent, want wie wil er nu een achttienjarige poes die niet lief is?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef Keshet het volgende:
ElisaB heeft in F&F eens een how-to geplaatst over katten in zo'n mandje proppen. Hilarisch maar 't werkte wel!
Als ik een kat zou hebben die gevaarlijk zou zijn voor mijn kind of zo gestoord was dat m'n hulp niet durfde te werken dan zou 't beestje snel weg zijn.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja als je echt wilt Lachen moet je een bulldog en een siamees nemen. Heb je gelijk niks meer in te brengen.
ik zeg doen....quote:
Soneal is naar beide opa's vernoemd; vader van N als 2de naam, mijn vader als 3de naam.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef Kandijfijn het volgende:
prijsvraag in FEEquote:
dacht ik..quote:Op donderdag 8 december 2011 10:51 schreef krijtlijk het volgende:
De hond van een vriendin heeft een keer een kat gegrepen, ze had die kat in haar bek en schudde dat arme beest helemaal door elkaar, ben er bovenop gesprongen en het beestje rende daarna weg. was toen plat...
dat deed indertijd mijn rat ook bij de muisjes van mijn toenmalige vriend (die vol bleef houden dat het enkel allemaal vrouwtjes waren, ook toen ze 26 muisjes hadden). maar die rat had daar toch hele andere bedoelingen mee (zeg, 25 muisjes over)quote:Op donderdag 8 december 2011 12:19 schreef moussy het volgende:
Onze hond pakt de katten ook, nou 2 van het stel, bij nummer 3 durft ze het nog niet zo goed (die is inmiddels 8,5 kilo) maar.. ze pakt ze op als puppies, aan het nekje en sleept er dan meeDas vooral fijn als er een kat binnen moet komen omdat ik naar bed wil
vind ik niet zo gek hoor, ratten en muizen kunnen echt niet samen.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:22 schreef simmu het volgende:
[..]
dat deed indertijd mijn rat ook bij de muisjes van mijn toenmalige vriend (die vol bleef houden dat het enkel allemaal vrouwtjes waren, ook toen ze 26 muisjes hadden). maar die rat had daar toch hele andere bedoelingen mee (zeg, 25 muisjes over)
dat weet ik, dat weet jij. helaas waren deze heren (het was een projectje met zn huisgenoot) ietsje minder handig. hence ook de 26 25 muizen. en een ruzie omdat hij stug vol bleef houden en toen wassie ex vriendjequote:Op donderdag 8 december 2011 12:23 schreef moussy het volgende:
[..]
vind ik niet zo gek hoor, ratten en muizen kunnen echt niet samen.
maar onze kindermagneet bobby is gaaf! die speelt prinsesje met selenequote:Op donderdag 8 december 2011 12:33 schreef Grijs het volgende:
Ben ik de enige hier die geen huisdieren heeft en ze ook niet wil?
'k Word ook niet echt enthousiast van jullie verhalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |