Ik ben pas vorige week begonnen met kijken en zit nu halverwege seizoen 2.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:21 schreef miss_sly het volgende:
Private Practive is weer begonnen, leuk! Alleen jammer dat Grey's dan weer afgelopen is. Had ook gemist dat het vorige week een finale was ofzo
Doe mij maar Engelse humor.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:32 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vind Nederlandse humor vaak niet zo leuk. In Amerika is het veel groffer, daar hou ik wel van. En ik moet altijd lachen om de series die dinsdags op veronica zijn/waren. Mike & Molly, Shit my dad says.
Beeb! Dead olderly woman.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:55 schreef Leandra het volgende:
OMG!
B en ik doen dat in de AH nog steeds! You take your zakje, en you put the champignons in it
En een post-puberquote:Op woensdag 7 december 2011 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Beeb! Dead olderly woman.
Ken je zijn scetch over koninginnedach! Ook? Vrij briljant. Ook over tweede kerstdag enzo.
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 december 2011 11:10 schreef Grijs het volgende:
De telefoon ging hier net, ik schrok me rot!
Mijn gehoorapparaten worden gerepareerd en nu heb ik mijn oude toestellen in... ik hoor een heel stuk beter dan de laatste tijd (geen idee hoelang mijn apparaten dus al kapot zijn...). En schrok nu dus van het geluid van de telefoon.
Ze gaf geen antwoord op een vraag met de toevoeging: al realiseer ik me dat ik de kans op een tweede kopje koffie ernstig verklein.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:16 schreef trui het volgende:
ken je neelie kroes niet??
maar wat heeft ze voor grappigs gedaan vandaag, buuv, ik heb nog geen nieuws gevolgd.
oh wacht ik loop alweer een aantal posts achter geloof ik. moet maar snel weer aan 't werk.
LOLquote:Op woensdag 7 december 2011 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze gaf geen antwoord op een vraag met de toevoeging: al realiseer ik me dat ik de kans op een tweede kopje koffie ernstig verklein.
O, ik heb ze altijd in, behalve in bed ('t ligt niet zo lekkerquote:Op woensdag 7 december 2011 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Herkenbaar
Hoewel ik ze niet gebruik als ik alleen (met de dreumes) ben, dan word ik veel te onrustig van alle herrie
Ja, dat denk ik ook. En man en kinderen zaten al lang te klagenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dan waren je nieuwe wel heel erg kapotwel fijn dat je de oude nog hebt.
ja altijd zonder.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk, dat doe je goed. Zonder kluit dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |