Ik ben pas vorige week begonnen met kijken en zit nu halverwege seizoen 2.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:21 schreef miss_sly het volgende:
Private Practive is weer begonnen, leuk! Alleen jammer dat Grey's dan weer afgelopen is. Had ook gemist dat het vorige week een finale was ofzo
Doe mij maar Engelse humor.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:32 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vind Nederlandse humor vaak niet zo leuk. In Amerika is het veel groffer, daar hou ik wel van. En ik moet altijd lachen om de series die dinsdags op veronica zijn/waren. Mike & Molly, Shit my dad says.
Beeb! Dead olderly woman.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:55 schreef Leandra het volgende:
OMG!
B en ik doen dat in de AH nog steeds! You take your zakje, en you put the champignons in it
En een post-puberquote:Op woensdag 7 december 2011 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Beeb! Dead olderly woman.
Ken je zijn scetch over koninginnedach! Ook? Vrij briljant. Ook over tweede kerstdag enzo.
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 december 2011 11:10 schreef Grijs het volgende:
De telefoon ging hier net, ik schrok me rot!
Mijn gehoorapparaten worden gerepareerd en nu heb ik mijn oude toestellen in... ik hoor een heel stuk beter dan de laatste tijd (geen idee hoelang mijn apparaten dus al kapot zijn...). En schrok nu dus van het geluid van de telefoon.
Ze gaf geen antwoord op een vraag met de toevoeging: al realiseer ik me dat ik de kans op een tweede kopje koffie ernstig verklein.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:16 schreef trui het volgende:
ken je neelie kroes niet??
maar wat heeft ze voor grappigs gedaan vandaag, buuv, ik heb nog geen nieuws gevolgd.
oh wacht ik loop alweer een aantal posts achter geloof ik. moet maar snel weer aan 't werk.
LOLquote:Op woensdag 7 december 2011 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze gaf geen antwoord op een vraag met de toevoeging: al realiseer ik me dat ik de kans op een tweede kopje koffie ernstig verklein.
O, ik heb ze altijd in, behalve in bed ('t ligt niet zo lekkerquote:Op woensdag 7 december 2011 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Herkenbaar
Hoewel ik ze niet gebruik als ik alleen (met de dreumes) ben, dan word ik veel te onrustig van alle herrie
Ja, dat denk ik ook. En man en kinderen zaten al lang te klagenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dan waren je nieuwe wel heel erg kapotwel fijn dat je de oude nog hebt.
ja altijd zonder.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk, dat doe je goed. Zonder kluit dus?
En opnieuw afstellen helpt niet meer?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:39 schreef Saffier het volgende:
Mijn mama heeft pas nieuwe hoorapparaten maar haar gehoor gaat ineens zo hard achteruit dat ze met die nieuwe hoort alsof ze d'r oude inheeft. Niets leuk.
En nieuwe nieuwe worden pas over 2 jaar vergoed oid :S
lang leve de stofzuiger..quote:Op woensdag 7 december 2011 12:30 schreef Grijs het volgende:
En kerstbomen doen wij niet aan. Misschien wel een kleine neppert, want dat gedoe met die uitvallende naalden vind ik niks.
eh.. dan heb je zo alle ballen onderaan hangen...quote:Op woensdag 7 december 2011 12:16 schreef moussy het volgende:
Ik wil deze ipv een boom
[ afbeelding ]
Momenteel kan ze ze dan wekelijks laten afstellen.... eerst maat wachten tot het weer een klein beetje stabiel is. En ja, da's waar eens in de 5 jaar maar. Dan maar ook tegen mama aan de gebarentaal ipv alleen tegen Ylanaquote:Op woensdag 7 december 2011 12:28 schreef Grijs het volgende:
[..]
En opnieuw afstellen helpt niet meer?
Gehoorapparaten worden eens in de 5 jaar vergoed.
Daarom heeft het ook zolang geduurd voordat ik actie ondernamquote:Op woensdag 7 december 2011 12:43 schreef trui het volgende:
grijs, dat geklaag heb jij toch niet kunnen horen. dus. goed excuus!
Zit ik serieus ook wel eens over te denken: gebarentaal leren. Mijn zusje (ook slechthorend) heeft dat gedaan, ze is zelfs docent gebarentaal (dus als de nood echt aan de man is, kan zij het me wel lerenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:42 schreef Saffier het volgende:
[..]
Momenteel kan ze ze dan wekelijks laten afstellen.... eerst maat wachten tot het weer een klein beetje stabiel is. En ja, da's waar eens in de 5 jaar maar. Dan maar ook tegen mama aan de gebarentaal ipv alleen tegen Ylana
quote:
Ja, dat zou je denken, maar zo werkt dat niet, want ondanks het feit dat ik ze niet inheb, heb ik vandaag toch de hele dag "We gaan naar Zandvoort aan de zee" in m'n hoofd, en dat is zeker met dit weer ronduit waardeloos.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:47 schreef Cooki het volgende:
op termijn lijkt t me wel wat: gehoorapparaatjes
ideaal voor zelf gekozen rustmomenten
Nee, zover we weten niet. Ze heeft eerder mijn gehoor (ik hoor te veel, mijn bereik is te groot, veel te groot) Tobias is daarintegen momenteel oostindisch doofquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef Saffier het volgende:
Dat lijkt nu wel zo Cooki maar dat werkt écht niet zo hoor. De hele dag moeite doen om te horen. ipv dat je 'gewoon hoort' moet je voor elk dingetje actief luisteren, veel geeluiden niet meer kunnen plaatsen of herkennen... nee het is niet handig.
ow.. das idd niet zoals ik t me voorstel...quote:Op woensdag 7 december 2011 12:53 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat zou je denken, maar zo werkt dat niet, want ondanks het feit dat ik ze niet inheb, heb ik vandaag toch de hele dag "We gaan naar Zandvoort aan de zee" in m'n hoofd, en dat is zeker met dit weer ronduit waardeloos.
omdat jij zegt dat je gebarentaal tegen haar spreekt, neem ik aan?quote:
kunnen de kinderen mooi iedere dag de boom weer optuigen, tot ze er zat van zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 12:42 schreef trui het volgende:
[..]
eh.. dan heb je zo alle ballen onderaan hangen...
Het was één zin! Daar horen geen punten tussen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:04 schreef Saffier het volgende:
Af en toe ene punt ertussen om het duidelijk te maken is makkelijker voor Grijs hoor trui!
druppels gehad.. 7 dagen 3x per dag druppelenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh auw Vicky, da's pijnlijk. En nu smeren met antibiotica-creme?
omdat je iets met gebarentaal zat te schrijven..quote:Op woensdag 7 december 2011 12:56 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nee, zover we weten niet. Ze heeft eerder mijn gehoor (ik hoor te veel, mijn bereik is te groot, veel te groot) Tobias is daarintegen momenteel oostindisch doof
Waarom wilde je dat weten?
Die hebben wij ook. Erg amazing ja. Met al een paar jaar een nordmann van de hornbach en weinig uitval ondanks vlakbij de verwarming. Eens zien of de boom dit jaar niet meteen om ligt omdat je je er aan op kan trekkenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:14 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben ook een boom zonder kluit. En deze:
[ afbeelding ]
It's amaaaaaaaaaaazing!de boom stond inderdaad binnen 10 seconden helemaal goed
Doen! Ik vind dat het eigenlijk in het standaard lespakket op basisscholen gegeven zou moeten worden, in ieder geval de basis.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:00 schreef Orea het volgende:
Ik ben slechthorend (zonder apparaten overigens.. ik heb kunststof gehoorbeentjes in mijn rechteroor maar die doen het niet zo, nooit gedaan ook een een apparaat helpt niet echt) en het was voor mij een reden om met de muppet aan de babygebaren te gaan. Een begin zeg maar, heb er zelf wel heel veel van opgestoken en ik denk dat ik sowieso een cursus NGT wil gaan doen..
Ja dat bedacht ik me dus even laterquote:Op woensdag 7 december 2011 13:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
omdat je iets met gebarentaal zat te schrijven..
Maakt niet uit, ik ben ook nieuwsgierig of hij blijft staan omdat je je eraan kunt optrekkenquote:
dat kan je veel handiger aanpakken. mijn oma deed dat altijd. die zei altijd dat ze het vreselijke ondingen vond en ze niet aandeed, maar ondertussen stonden ze gewoon aan en hoorde ze alles terwijl iedereen altijd gewoon doorlulde omdat ze dachten dat ze der gehoordingetjes toch wel uit had staanquote:Op woensdag 7 december 2011 12:47 schreef Cooki het volgende:
op termijn lijkt t me wel wat: gehoorapparaatjes
ideaal voor zelf gekozen rustmomenten
leuke omaquote:Op woensdag 7 december 2011 13:15 schreef simmu het volgende:
dat kan je veel handiger aanpakken. mijn oma deed dat altijd. die zei altijd dat ze het vreselijke ondingen vond en ze niet aandeed, maar ondertussen stonden ze gewoon aan en hoorde ze alles terwijl iedereen altijd gewoon doorlulde omdat ze dachten dat ze der gehoordingetjes toch wel uit had staan
Intratuin.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:16 schreef Vicky het volgende:
Oeh das een mooi ding snoop! Waar heb je die gekocht??
niet alleen in real lifequote:Op woensdag 7 december 2011 13:25 schreef Cooki het volgende:
[..]
leuke oma![]()
dat zou voor mij ws niet werken: ik reageer op alles wat langs komt. als ik niet oplet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |