Kun je je überhaupt nog concentreren op een van de twee als je al constant bezig bent met verzitten omdat je nooit een chille houding kunt vinden op zo'n fatyboy?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:05 schreef jogy het volgende:
[..]
2 24 inch schermen op mijn pc, een fatboy en een controller. Zo kan ik mijn series kijken terwijl ik een draak verneder of de stratosfeer in wordt gemept door een giant.
Bij de Action maar ik weet niet hoe de kwaliteit daarvan is.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:54 schreef vosss het volgende:
Is er ergens nog een hdmi kabel aanbieding van een meter of 3 te koop voor een appel en een ei?
Ik heb namelijk zo een wireless receiver ding in china besteld
had dan ook gelijk uit china gekochtquote:Op donderdag 8 december 2011 15:54 schreef vosss het volgende:
Is er ergens nog een hdmi kabel aanbieding van een meter of 3 te koop voor een appel en een ei?
Ik heb namelijk zo een wireless receiver ding in china besteld
Ondertussen ben ik een fatboy expert en weet ik precies hoe ik het ding moet bewerken alvorens erin te ploffen en ik prop em op in een hoek wat ook helpt qua rugsteunquote:Op donderdag 8 december 2011 15:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kun je je überhaupt nog concentreren op een van de twee als je al constant bezig bent met verzitten omdat je nooit een chille houding kunt vinden op zo'n fatyboy?
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Skyrim dubstep.
http://soundcloud.com/ramesesb/rameses-b-skyrim-in-the-knee
Toch geen verzendkosten daar (en ik kon er geen vinden van 3 meterquote:Op donderdag 8 december 2011 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
had dan ook gelijk uit china gekocht
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Toch geen verzendkosten daar (en ik kon er geen vinden van 3 meter)
Als je kijkt naar audiouitvoerapparaten dan staat er wel iets van hdmi uitvoer dus als je die selecteert zal het waarschijnlijk wel doen,quote:Op donderdag 8 december 2011 16:21 schreef vosss het volgende:
Jamaar gaat mijn videokaart (ATi 6870) via de hdmi uitgang die er achterop zit ook geluid van mn interne geluidskaart doorsturen en hoe werkt dat dan?
Ik denk haast dat ik een losse kabel apart nog die kant op moet gooien of niet?
Tja, waarschijnlijk gokken ze de richting waar de pijl vandaan kwam elke keer goed, en gaan ze op een random geluid af zodra je je pijl ergens tegenaan schietquote:Op donderdag 8 december 2011 16:56 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat de vijanden naar je toekomen wanneer je een pijl op ze schiet, maar als je mis schiet, dan rennen ze naar de plek waar de pijl neergekomen is
Met de catalyst suite wordt de audio driver meteen meegeinstalleerd. Heb de 6970 en was direct werkend, moet je alleen in Windows even je source switchen..quote:Op donderdag 8 december 2011 16:21 schreef vosss het volgende:
Jamaar gaat mijn videokaart (ATi 6870) via de hdmi uitgang die er achterop zit ook geluid van mn interne geluidskaart doorsturen en hoe werkt dat dan?
Ik denk haast dat ik een losse kabel apart nog die kant op moet gooien of niet?
Ik zie daar inderdaad een AMD HDMI Output staan. Niet aangesloten staat erbij.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:43 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als je kijkt naar audiouitvoerapparaten dan staat er wel iets van hdmi uitvoer dus als je die selecteert zal het waarschijnlijk wel doen,
* BurnaBoy heeft ook een 6870 dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werd nog aangevallen door een draak in Solitude zojuist. Draak dood, maar in de commotie per abuis ook twee burgers vermoord dmv een iets sterke magic attack,. Dikke bounty meteen..
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:38 schreef SiemeN het volgende:
Ghehe, die quest in de civil war (empire)..Huh, kunnen draken in Solitude komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werd nog aangevallen door een draak in Solitude zojuist. Draak dood, maar in de commotie per abuis ook twee burgers vermoord dmv een iets sterke magic attack,. Dikke bounty meteen..
No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:02 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
met dank aan Chocolatebear
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |