+1quote:Op donderdag 8 december 2011 22:04 schreef vosss het volgende:
Gewoon voor heavy gaan.
Waarom?
Omdat ik dat ook heb
Ja, zal ik ook vast wel doen, alleen is het zo vervelend dat je met heavy armor, zonder steed stone, veel minder meuk mee kunt nemen uit dungeons... en ik wil toch echt m'n two-handed, heavy armor etc boostenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:04 schreef vosss het volgende:
Gewoon voor heavy gaan.
Waarom?
Omdat ik dat ook heb
Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt, kom ik weer in companionquest dungeons, hebben de bandits allemaal sliver swords..quote:Op donderdag 8 december 2011 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En voor al die quests loop je constant door dezelfde soort locaties, hell, niet zelden ben ik al 2 keer naar dezelfde locatie toegestuurd waar dan op magische wijze ineens weer een hoop vijanden rond lopen en een hoop kisten weer gevuld zijn.
En laat me raden...mensen lopen er omheen alsof er niks gebeurt is?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik kwam zonet terug in Riverwood, ligt die blacksmith ineens dood in het midden van die straat.
Hij gaat ook nooit weg ofzo, en je komt dus niet te weten door wie hij is vermoord.
Dat is nou Radiant AI jonguhquote:Op donderdag 8 december 2011 23:01 schreef potienza het volgende:
[..]
En laat me raden...mensen lopen er omheen alsof er niks gebeurt is?
Ik heb nu mijn mijn enige char de mages en MQ questline gedaan evenals die van de imperials, nu ga ik elk dorpje af om iedere quest eruit te persen.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
iig wel behoorlijk wat, simpelweg door met elk char gewoon een andere kant op te sjouwen ná Whiterun
Ben tot nu toe bij Alduin's Wall gekomen met een char, da's het verste gedeelte in de MQ dat ik ken
Verder een keer de companions-, mages-, DB-, en thieves questchains gedaan op verschillende chars. Een ander doet alleen quest om overal Thane te worden. Weer een ander gaat lekker overkill minen/hunten om zsm de beste gear te krijgen (en compleet verneukt zijn op lvl X met 100 smithing terwijl weapon/armor skill nog maar 20 is oid), etc.
Al eens aan de 380 gehangen?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:11 schreef Zolder het volgende:
Hoe kan het komen dat mijn character altijd al na 2 stroom schokken al dood is?
Ik moest voor een quest een meisje redden, compleet kasteel uitgemoord, gaat ze bij elk lijk staan: "agh, a dead body!"quote:Op donderdag 8 december 2011 23:01 schreef potienza het volgende:
[..]
En laat me raden...mensen lopen er omheen alsof er niks gebeurt is?
Saven, exit en meteen die mod downloaden dat je kinderen kan doodrossenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik moest voor een quest een meisje redden, compleet kasteel uitgemoord, gaat ze bij elk lijk staan: "agh, a dead body!"
Zoiets deed esbern ook bij mij, elke dooie waar we langs liepen even stoppen en kijkenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik moest voor een quest een meisje redden, compleet kasteel uitgemoord, gaat ze bij elk lijk staan: "agh, a dead body!"
Dat bedoel ik dus... Kijk, zoals alle TES games is ook Skyrim weer enorm uitgebreid maar je moet gewoon niet verwachten dat je in één game 10x 40 uur unieke content krijgt...quote:Op donderdag 8 december 2011 22:55 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt, kom ik weer in companionquest dungeons, hebben de bandits allemaal sliver swords..Dat heb ik trouwens niet in oblivion of fallout gezien?
Het zijn precies dezelfde quests met dezelfde antwoordmogelijkheden in conversaties. Dus doe dan gewoon iets anders oidquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... Kijk, zoals alle TES games is ook Skyrim weer enorm uitgebreid maar je moet gewoon niet verwachten dat je in één game 10x 40 uur unieke content krijgt...
TES games leveren sowieso al ontzettend veel content voor wat je er voor betaalt en als dan mensen nog gaan janken dat Imperial/stormcloak teveel op elkaar lijkt:![]()
Wat verwacht je dan? Vanaf het begin van het spel is het meteen duidelijk welke gebieden Imperial/Stormcloak zijn en dan kan je toch wel op je 10 vingers uittellen dat je als je kant A kiest je alle gebieden van kant B onder de knie moet krijgen en andersom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |