Vind God de nummers die we voor hem zingen echt leuk eigenlijk? En vind ie het na verloop niet heel irritant dat er zoveel mensen naar hem bidden, met name op zondag... zijn vrije dag?...quote:Op woensdag 7 december 2011 00:54 schreef matthij5 het volgende:
Een leven zonder God en onrecht gaan hand in hand.
De aarde leeft en is tastbaar. We zijn gemaakt van materialen die toebehoorden aan de aarde en worden er weer in opgenomen. Ik geloof dat de aarde gods hulp daar niet bij nodig heeft.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:53 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Maar de aarde is geen God, de aarde is gemaakt door God.
Ik vind dat we het weer over piemels en vaginas moeten gaan hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:55 schreef Cactus1 het volgende:
Geeft god een beetje een goede piemel? Is hij een beetje groot geschapen?
wat bazel je nu? er sterven dagelijks duizenden onschuldige babies en kinderen en dat laat jouw 'liefdevolle' god gewoon toequote:Op woensdag 7 december 2011 00:54 schreef matthij5 het volgende:
Een leven zonder God en onrecht gaan hand in hand.
Met 28.000 man bij Qlimax staan is een puur religieuze ervaring:quote:Op woensdag 7 december 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog redelijk spiritueel ingesteld, zal wel iets vrouwelijks zijn
Ik lijk gewoon een soort behoefte aan iets geloven te hebben, dus ik ben maar gewoon gaan geloven in de aarde als godheid, ik zou mezelf best animist durven noemen. De natuur heeft me veel meer geluk gebracht dan god.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik deed een poging.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik vind dat we het weer over piemels en vaginas moeten gaan hebben.
Die liefdevolle god zit in de kathedralen in Limburg liefde te geven aan kleine jongetjes.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:56 schreef Lynthy het volgende:
[..]
wat bazel je nu? er sterven dagelijks duizenden onschuldige babies en kinderen en dat laat jouw 'liefdevolle' god gewoon toe
Jij begon over hangtieten.quote:
Daar ligt niet het probleem God is liefde, het probleem is dat jullie je onrecht niet willen opgeven en daarmee doorgaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:56 schreef Lynthy het volgende:
[..]
wat bazel je nu? er sterven dagelijks duizenden onschuldige babies en kinderen en dat laat jouw 'liefdevolle' god gewoon toe
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met 28.000 man bij Qlimax staan is een puur religieuze ervaring:Kan me er iets bij voorstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gewoon rondlopend in het bos of in het gras liggend heb ik soms af en toe echt gewoon van die bijna ongelooflijk levende ervaringen, waarin ik me één voel met de aarde, het zal wel freaky zijn, of gewoon iets uit mijn fantasie, maar het voelt echt zo.
God is slecht voor de portemonnee, elke keer die euro'tjes in de pedopot, ik houd ze liever zelf en spendeer ze aan peuken.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:57 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Daar ligt niet het probleem God is liefde, het probleem is dat jullie je onrecht niet willen opgeven en daarmee doorgaan.
Ah al dement ook.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
God.![]()
Er is niemand hoor, als de wereld onder je wegzakt. Er is niemand die je beschermt, niemand die je troost, niemand die je helpt met opstaan.
Er is geen gerechtigheid en goed of slecht is niet zo zwart/wit.
Mooi.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen.
Maar gewoon rondlopend in het bos of in het gras liggend heb ik soms af en toe echt gewoon van die bijna ongelooflijk levende ervaringen, waarin ik me één voel met de aarde, het zal wel freaky zijn, of gewoon iets uit mijn fantasie, maar het voelt echt zo.
Jij mag met je slappe lul tegen mijn halve hangtieten aan swaffelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:59 schreef El_Matador het volgende:
Ah al dement ook.
Bijna, dat gaat niet. Hangtieten is geen ja-nee vraag. Ze hangen dus al, maar nog niet genoeg om hangtieten genoemd te worden.
Kan je wel lekker tegen swaffelen, dat dan weer wel.
Je kunt beter mensen hebben die van je houden en willen dat het goed met je komt dan een god als denkbeeldige steun.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
God.![]()
Er is niemand hoor, als de wereld onder je wegzakt. Er is niemand die je beschermt, niemand die je troost, niemand die je helpt met opstaan.
Er is geen gerechtigheid en goed of slecht is niet zo zwart/wit.
Komt goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij mag met je slappe lul tegen mijn halve hangtieten aan swaffelen.
er is net zoveel 'bewijs' voor het bestaan van god als welke willekeurige godheid uit de oudheid dan ook. maar goed, in feite is dat het punt ook helemaal niet, er is gewoon niet afdoende bewijs voorhanden dat het bestaan van jouw god waarschijnlijker maakt dan het bestaan van het spaghettimonster, vliegende paarse olifantjes of welke zogenaamde hogere macht dan ook...quote:Op woensdag 7 december 2011 00:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Net zo min als jij steekhoudende argumenten geeft. ''Waarom geloven ze niet in andere goden?'' en daar houdt het dan op.
Je zal m'n punt gewoonweg missen. Het is niet aannemelijk om in Goden van de oudheid te geloven aangezien ze te falsifieren zijn op basis van hun beschrijving. Zeus zou bijvoorbeeld gewoon hier op Aarde wonen. Dat soort dingetjes. Dat houdt geen steek gedurende milennia.
Nu jij weer. Het is te makkelijk als atheist-zijnde om antwoorden van een gelovige weg te wuiven als onzin. Kom zelf maar eens met iets beters.
Beide groepen zijn vaak ongelofelijk schuldig aan het overnemen van argumenten die ze ergens eens een keer hebben gehoord en verder erop ingaan kunnen ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |