zeg je nu dat ze hangtieten heeftquote:Op woensdag 7 december 2011 01:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Regen in overvloed. Die hangende tuinen van Babylon van je es besproeien.
Al 2000 jaar niet meer.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:19 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Hij liet het ook in de praktijk zien.
Ik laat me van het tegendeel overtuigen.quote:
The Flying Spaghetti Monster is een zeer grappig idee, maar kan nooit op dezelfde wijze uitleg geven aan het ontstaan van het universum, zoals de Christelijke God. Een fysiek object zoals het spaghettimonster kan namelijk nooit transcendent zijn, en dat is een vereiste.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:01 schreef Lynthy het volgende:
[..]
er is net zoveel 'bewijs' voor het bestaan van god als welke willekeurige godheid uit de oudheid dan ook. maar goed, in feite is dat het punt ook helemaal niet, er is gewoon niet afdoende bewijs voorhanden dat het bestaan van jouw god waarschijnlijker maakt dan het bestaan van het spaghettimonster, vliegende paarse olifantjes of welke zogenaamde hogere macht dan ook...
Ik verheug me er opquote:Op woensdag 7 december 2011 01:19 schreef El_Matador het volgende:
Regen in overvloed. Die hangende tuinen van Babylon van je es besproeien.
Ik vind het oprecht mooi dat je dat zo voelt.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:20 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Absoluut wel, hij heeft mij heel vaak liefde en kracht gegeven.
De christelijke god is niet transcedent want hem wordt allerlei eigenschappen toegedicht in die slechtgeschreven biografie van ze.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
The Flying Spaghetti Monster is een zeer grappig idee, maar kan nooit op dezelfde wijze uitleg geven aan het ontstaan van het universum, zoals de Christelijke God. Een fysiek object zoals het spaghettimonster kan namelijk nooit transcendent zijn, en dat is een vereiste.
Laagje sneeuw om het af te toppen.quote:
transcendent, dat is jouw 'almachtige' god evenmin. of heb je de bijbel nooit gelezen?quote:Op woensdag 7 december 2011 01:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
The Flying Spaghetti Monster is een zeer grappig idee, maar kan nooit op dezelfde wijze uitleg geven aan het ontstaan van het universum, zoals de Christelijke God. Een fysiek object zoals het spaghettimonster kan namelijk nooit transcendent zijn, en dat is een vereiste.
dat wordt dus een koud bedje..quote:Op woensdag 7 december 2011 01:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kruip er vannacht bij jou in. Truste schatjes
Dat is je eigen keuze als je hem niet wilt aannemen, maar je hebt de keuze.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht mooi dat je dat zo voelt.
Ik voel het niet dus ga ik niet in hem geloven, respecteer je dat?
Allemaal naar de hel en verdoemenis.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:24 schreef El_Matador het volgende:
Zij die gaan slapen; een gezonde nachtrust.
vergeet je gebedje niet voor het slapen gaan. Anders valt morgen de hemel op je hoofd.
Je lijkt me exotisch. Una cama caliente entonces.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:24 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dat wordt dus een koud bedje..truste
Die heb ik ook bij Ditzo of Datzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:24 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Dat is je eigen keuze als je hem niet wilt aannemen, maar je hebt de keuze.
Ik ben nu gelukkiger dan toen ik geloofde. Mijn keuze was niet moeilijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:24 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig.quote:Stel je bent erfgenaam en er staat een grote erfenis te wachten, dan kun je je laten onterfen en zeggen hoef ik niet.
http://www.eo.nl/ronduit/homepage/page/-/react/forum.phpquote:Op woensdag 7 december 2011 01:24 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Het idee dat er iemand is die je steunt en onvoorwaardelijke liefde geeft heeft je kracht gegeven, niet God zelf.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:20 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Absoluut wel, hij heeft mij heel vaak liefde en kracht gegeven.
dan toch liever ditquote:Op woensdag 7 december 2011 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laagje sneeuw om het af te toppen.
Ben je ook op dat forum actief Strawberry?quote:Op woensdag 7 december 2011 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/ronduit/homepage/page/-/react/forum.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |