Dank voor je eerlijkheid. Maar je weet ook weer niet alles, hè? Als in: je hebt natuurlijk geen compleet beeld van mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik weet het bij jou niet zo zeker eigenlijk. Begrijp me niet verkeerd ik gun het je echt, maar ik vraag me af of je ooit de ballen krijgt om daadwerkelijk actie te ondernemen en wat zelfverzekerder te worden.
Dan zeg je "ik zie dat er niet in" of iets van soortgelijke strekking.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ga zelf wieberen ik bedoel gewoon dat ik dat niet vindt, dat snap je toch wel
Maar ze komt wel aardig in de buurt toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dank voor je eerlijkheid. Maar je weet ook weer niet alles, hè? Als in: je hebt natuurlijk geen compleet beeld van mij.
Ik had dit niet beter kunnen verwoorden.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bij hem prik ik door alles heen en zie alleen maar een jongen die zich zo eenzaam voelt in een wereld die hij niet begrijpt en die hem niet begrijpt.
Geloof je zelf dat het wel gaat gebeuren dan? Ik niet op korte termijn, als ik afga op hoe je hier overkomt.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dank voor je eerlijkheid. Maar je weet ook weer niet alles, hè? Als in: je hebt natuurlijk geen compleet beeld van mij.
dat eerste betwijfel ik en dan nog is het geen rechtvaardiging om je ouders maar te bestelen en de boel te belazeren om je "doel" te bereikenquote:Op woensdag 7 december 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bij hem prik ik door alles heen en zie alleen maar een jongen die zich zo eenzaam voelt in een wereld die hij niet begrijpt en die hem niet begrijpt.
Deze prikkelige Cactus heeft als het er op aan komt een heel groot hartje.
Het is ook maar mijn mening, gelukkig stelt die vaak geen ruk voorquote:Op woensdag 7 december 2011 00:00 schreef Capstan het volgende:
Jij kan dat misschien nog wel beter beoordelen dan ik, ja. Ik heb jou ook wat meer verteld, meen ik, maar ik wist niet dat je het toch ook zo zag.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ze komt wel aardig in de buurt toch?
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan zeg je "ik zie dat er niet in" of iets van soortgelijke strekking.
Hij had wel het lef om iemand te zoenen die bezet wasquote:Op woensdag 7 december 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
Ik vind hem knapper dan mezelf eigenlijk.
Rode haar misstaat hem absoluut niet, hoedje staat hem leuk, heeft een beetje hoekig gezicht, goed postuur. Oogt wat ouder dan zijn leeftijd.
Ik zie potentie, maar ik twijfel of het er ooit uit komt.![]()
Te frustrerend.
Ik keur dat ook niet goed, ik wist het niet eens, maar goed dan moeten zijn ouders maar ingrijpen. Hoe kun je als ouders in godsnaam je zoon 5 jaar thuis laten zitten zonder dat hij sociale contacten heeft? Dat vindt ik dan ook echt geen opvoeden of getuigen van liefdequote:Op woensdag 7 december 2011 00:02 schreef Lynthy het volgende:
dat eerste betwijfel ik en dan nog is het geen rechtvaardiging om je ouders maar te bestelen en de boel te belazeren om je "doel" te bereiken
Mag ik een linkje in DM?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:03 schreef Axel1988 het volgende:
*spiekt ook ff op de FB van MliG... niets mis mee idd.
Jaja, maar hij was zo ongeveer de zelfverzekerdste en vlotste op die hele meet, dan klopt er toch iets niet lijkt me.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk te begrijpen dat je in het echt, tijdens een eenmalige ontmoeting, redelijk normaal over kan komen. Dat is een deeltje acteren, vooral omdat hij vooraf 100x tegen zichzelf zegt: okay, nu moet ik zo normaal en vrolijk mogelijk doen.
Die facade stopt zodra hij weer in z'n eentje is.
maar ondanks de talloze goedbedoelde adviezen en alles doet hij er totaal niets mee... en dat al een jaar of 5quote:Op woensdag 7 december 2011 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als hij onder de mensen zou komen zou het waarschijnlijk helemaal zo slecht niet met hem gaan, het punt is dat dat juist iets is waar hij zo bang voor is.
Klopt, maar zijn gedachtenpatronen zijn nogal, anders. Hij begrijpt gewoon de wereld niet ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jaja, maar hij was zo ongeveer de zelfverzekerdste en vlotste op die hele meet, dan klopt er toch iets niet lijkt me.
Ik vond het wel laatst aangenaam hoe de kapster met mijn haren bezig was, maar nu is het weer een paar maanden wachten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso leuk om te doen als ik iemand leuk vind. Haarfriemelen
zijn ouder zijn geen psychologen, laat staan psychiaters, en dat is het soort hulp dat hij nodig heeft (maar dat vertikt hij)quote:Op woensdag 7 december 2011 00:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik keur dat ook niet goed, ik wist het niet eens, maar goed dan moeten zijn ouders maar ingrijpen. Hoe kun je als ouders in godsnaam je zoon 5 jaar thuis laten zitten zonder dat hij sociale contacten heeft? Dat vindt ik dan ook echt geen opvoeden of getuigen van liefde
Was jij bij die meet met dat Lokasenna-gebeuren? Jullie gingen toch naar de mcdonalds?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jaja, maar hij was zo ongeveer de zelfverzekerdste en vlotste op die hele meet, dan klopt er toch iets niet lijkt me.
Mwa, ik denk wel dat het goedkomt met jou, maar dan zul je wel moeten veranderen. En ik denk wel dat je dat kan, op zo'n manier dat het toch nog bij je past maar het wel allemaal wat vlotter en makkelijker gaat.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jij kan dat misschien nog wel beter beoordelen dan ik, ja. Ik heb jou ook wat meer verteld, meen ik, maar ik wist niet dat je het toch ook zo zag.
Zijn beeld is denk ik zo verwrongen dat hij die adviezen niet eens meer kan plaatsen volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:05 schreef Lynthy het volgende:
[..]
maar ondanks de talloze goedbedoelde adviezen en alles doet hij er totaal niets mee... en dat al een jaar of 5
Dan snap ik alsnog niet dat die jongen geen vrienden heeft. Ja misschien gewoon nooit naar studie gaan, misschien is dat gewoon zijn enige probleem.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn gedachtenpatronen zijn nogal, anders. Hij begrijpt gewoon de wereld niet ofzo.
Ja, burgerking.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Was jij bij die meet met dat Lokasenna-gebeuren? Jullie gingen toch naar de mcdonalds?
Lijkt me niet gepast om van iedereen facebookprofielen uit te wisselen zonder hun toestemming.quote:
Ik zie wat in die jongen, als ie dat maar in zichzelf zag.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij had wel het lef om iemand te zoenen die bezet was
Als hij onder de mensen zou komen zou het waarschijnlijk helemaal zo slecht niet met hem gaan, het punt is dat dat juist iets is waar hij zo bang voor is.
true, true. Ik ben ook wel nieuwsgierig though, hypocriete lul die ik benquote:Op woensdag 7 december 2011 00:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lijkt me niet gepast om van iedereen facebookprofielen uit te wisselen zonder hun toestemming.
Ik heb ook netjes geweigerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lijkt me niet gepast om van iedereen facebookprofielen uit te wisselen zonder hun toestemming.
Doodsteek.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mlig er wel schattig uit zien.
En de mensen die het niet hebben, natuurlijk, die ookquote:Op woensdag 7 december 2011 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook netjes geweigerd.![]()
Al ben ik waarschijnlijk de enige.
Fuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 7 december 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben te incrowd hier om te hoeven vragen om facebookprofielen
Ben trouwens benieuwd; zijn er buiten jou en lant nog meer mensen van fok die hem als vriend hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben te incrowd hier om te hoeven vragen om facebookprofielen
Oh daar valt nog mee te leven.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, niet "jong" schattig. Meer "daarbij zou ik me wel bij op m'n gemak voelen" schattig.
Je kunt wel jouw Facebook aan mij geven, dan ruilen we en kun je hem vinden.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
Kap met over MLiG's uiterlijk praten als ik niet kan mee doen![]()
jij bent een kloon van minibeer?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuu
Ik dacht dat ik ook incrowd was, maar dat is denk ik toch afgelopen toen ik minibeer vermoorde.
Ik ga hem toevoegen.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd; zijn er buiten jou en lant nog meer mensen van fok die hem als vriend hebben?
Ben jij minibeerquote:Op woensdag 7 december 2011 00:12 schreef kutkloon7 het volgende:
Fuuuuuuuuuu
Ik dacht dat ik ook incrowd was, maar dat is denk ik toch afgelopen toen ik minibeer vermoorde.
Dan heeft heel Fok mijn FBquote:Op woensdag 7 december 2011 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt wel jouw Facebook aan mij geven, dan ruilen we en kun je hem vinden.
En nog geneukt?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuu
Hahaha, je bent mega incrowdquote:Op woensdag 7 december 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal niet incrowd hier, vind ik zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |