Ja, burgerking.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Was jij bij die meet met dat Lokasenna-gebeuren? Jullie gingen toch naar de mcdonalds?
Lijkt me niet gepast om van iedereen facebookprofielen uit te wisselen zonder hun toestemming.quote:
Ik zie wat in die jongen, als ie dat maar in zichzelf zag.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij had wel het lef om iemand te zoenen die bezet was
Als hij onder de mensen zou komen zou het waarschijnlijk helemaal zo slecht niet met hem gaan, het punt is dat dat juist iets is waar hij zo bang voor is.
true, true. Ik ben ook wel nieuwsgierig though, hypocriete lul die ik benquote:Op woensdag 7 december 2011 00:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lijkt me niet gepast om van iedereen facebookprofielen uit te wisselen zonder hun toestemming.
Ik heb ook netjes geweigerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lijkt me niet gepast om van iedereen facebookprofielen uit te wisselen zonder hun toestemming.
Doodsteek.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mlig er wel schattig uit zien.
En de mensen die het niet hebben, natuurlijk, die ookquote:Op woensdag 7 december 2011 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook netjes geweigerd.![]()
Al ben ik waarschijnlijk de enige.
Fuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 7 december 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben te incrowd hier om te hoeven vragen om facebookprofielen
Ben trouwens benieuwd; zijn er buiten jou en lant nog meer mensen van fok die hem als vriend hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben te incrowd hier om te hoeven vragen om facebookprofielen
Oh daar valt nog mee te leven.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, niet "jong" schattig. Meer "daarbij zou ik me wel bij op m'n gemak voelen" schattig.
Je kunt wel jouw Facebook aan mij geven, dan ruilen we en kun je hem vinden.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
Kap met over MLiG's uiterlijk praten als ik niet kan mee doen![]()
jij bent een kloon van minibeer?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuu
Ik dacht dat ik ook incrowd was, maar dat is denk ik toch afgelopen toen ik minibeer vermoorde.
Ik ga hem toevoegen.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd; zijn er buiten jou en lant nog meer mensen van fok die hem als vriend hebben?
Ben jij minibeerquote:Op woensdag 7 december 2011 00:12 schreef kutkloon7 het volgende:
Fuuuuuuuuuu
Ik dacht dat ik ook incrowd was, maar dat is denk ik toch afgelopen toen ik minibeer vermoorde.
Dan heeft heel Fok mijn FBquote:Op woensdag 7 december 2011 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt wel jouw Facebook aan mij geven, dan ruilen we en kun je hem vinden.
En nog geneukt?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuu
Hahaha, je bent mega incrowdquote:Op woensdag 7 december 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal niet incrowd hier, vind ik zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |