je bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
Kap met over MLiG's uiterlijk praten als ik niet kan mee doen![]()
ik ook?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt wel jouw Facebook aan mij geven, dan ruilen we en kun je hem vinden.
Okee ik maak een deal met je.quote:
Hij beperkt het contact met zijn ouders zelf tot een minimum. Als hij nou nog bij ze woonde...quote:Op woensdag 7 december 2011 00:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik keur dat ook niet goed, ik wist het niet eens, maar goed dan moeten zijn ouders maar ingrijpen. Hoe kun je als ouders in godsnaam je zoon 5 jaar thuis laten zitten zonder dat hij sociale contacten heeft? Dat vindt ik dan ook echt geen opvoeden of getuigen van liefde
Je hebt mijn nummer, onterechte klacht dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet over seks hebben gaarne, ik heb al veel te lang geen seks gehad.
wel opvallend trouwens dat de ouders gelijk de 'schuld' krijgen, terwijl de ouders er lang niet altijd wat aan kunnen doen.. zoals in dit geval ook het geval isquote:Op woensdag 7 december 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij beperkt het contact met zijn ouders zelf tot een minimum. Als hij nou nog bij ze woonde...
Ja goed he.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je foto met geri op facebook is trouwens master!
Ik heb jou ook al gevonden trouwensquote:Op woensdag 7 december 2011 00:17 schreef Moonwalk het volgende:
Ik had MLIG zelf gevonden. Toen heb ik dat aan hem verteld en plechtig beloofd aan niemand te geven. Ik had heloef ook zelf gevonden
ik ben een vindmaster![]()
Troll.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:17 schreef matthij5 het volgende:
Ik vind dat seks in het huwelijk thuishoort en nergens anders en met een persoon.
Gelukkig verschillen de meningen daarover.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:17 schreef matthij5 het volgende:
Ik vind dat seks in het huwelijk thuishoort en nergens anders en met een persoon.
Ik had hem als vriend. Heel even.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd; zijn er buiten jou en lant nog meer mensen van fok die hem als vriend hebben?
Kom je nu ook al hier?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:17 schreef matthij5 het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:17 schreef matthij5 het volgende:
Ik vind jou maar een sukkel.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:17 schreef matthij5 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |