Heerlijk man, laat gaan. Ik geniet van de persoonlijke aanvallen zonder doel. Katten in het nauw etcquote:Op woensdag 7 december 2011 12:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leg het eens uit dan? Van jullie komt niets, anders dan je in de grot terug kruipt en aangevallen voelt of persoonlijk wordt, als jullie om feitenkennis gevraagd wordt.
Occupy Nederland #9 WeAreGrowing...AndBlowingquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
Het wordt tijd dat hier eens een mod komt. Er zit best wel wat inhoud hier en daar, maar het is teveel op de man gezeur om een fatsoenlijke discussie te kunnen voeren.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Nogmaals:quote:Op woensdag 7 december 2011 12:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heerlijk man, laat gaan. Ik geniet van de persoonlijke aanvallen zonder doel. Katten in het nauw etc
[..]
Occupy Nederland #9 WeAreGrowing...AndBlowing
.
Jij zegt het, kom dan ook over de brug.quote:Leg dat eens uit, waarom is het enige alternatief voor fractioneel bankieren ruilhandel?
Zou ik ook zeggen bij gebrek aan argumenten.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
Het wordt tijd dat hier eens een mod komt. Er zit best wel wat inhoud hier en daar, maar het is teveel op de man gezeur om een fatsoenlijke discussie te kunnen voeren.
Ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar ik zit je zojuist ook gewoon te verdedigen hoor. En daarbij, je hebt nog steeds niet uitgelegd wat jij onze kinderen wil gaan leren aan wereldwijsheden die ons uit de problemen gaan helpen (poging 4).quote:Op woensdag 7 december 2011 12:11 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen bij gebrek aan argumenten.
Ik zeg niet dat ruilhandel het enige alternatief is Fairy. Ik zeg dat banken die dus daadwerkelijk al het geld in kas houden wel heel gevoelig zijn voor overvallen en andere frauduleuze handelingen. Wie gaat dat vergoeden?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:11 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Nogmaals:
[..]
Jij zegt het, kom dan ook over de brug.
Fairy wil gewoon schoppen om het schoppen...ongeacht tegen wie of welk argument. Wat dat betreft is hij het ideale voorbeeld van een Occupier.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar ik zit je zojuist ook gewoon te verdedigen hoor. En daarbij, je hebt nog steeds niet uitgelegd wat jij onze kinderen wil gaan leren aan wereldwijsheden die ons uit de problemen gaan helpen.
Natuurlijk is daartussen een weg! haha.quote:Leg eens uit waarom je dat vindt? Er is toch best een tussenweg tussen fractioneel bankieren en ruilhandel? Sterker nog, ruilhandel heeft uiteindelijk geleid tot fractioneel bankieren.
Toen boer A zijn eieren wilde ruilen tegen een koe van boer B, maar niet genoeg eieren had en toen heeft afgesproken dat de eerste 100 eieren die zijn kippen gingen leggen voor boer B waren.
Het gaat er om dat boer B moet zeggen: Flikker maar op en kom maar terug als je genoeg eieren hebt!quote:Op woensdag 7 december 2011 12:13 schreef dadgad het volgende:
[..]
Natuurlijk is daartussen een weg! haha.
Dat zeg je wel want het is óf fractioneel bankieren, of ruilhandel of een grote overval en iedereens geld verdwijnt in de zakken van een paar overvallers.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ruilhandel het enige alternatief is Fairy.
Leg eens uit dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:13 schreef dadgad het volgende:
[..]
Natuurlijk is daartussen een weg! haha.
En vervolgens beantwoord hij vragen met vragen en begint hij boos te worden omdat zijn vragen niet worden beantwoord. Kansloos.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Fairy wil gewoon schoppen om het schoppen...ongeacht tegen wie of welk argument. Wat dat betreft is hij het ideale voorbeeld van een Occupier.
Fairy.... de overval is een voorbeeld, sorry dat ik ervan uitging dat je dat zou kunnen begrijpen. Stel je voor dat er een brand is, een aardbeving, een overval, een frauderende medewerker, ratten die geld eten of weet ik veel wat er allemaal kan gebeuren.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:13 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Dat zeg je wel want het is óf fractioneel bankieren, of ruilhandel of een grote overval en iedereens geld verdwijnt in de zakken van een paar overvallers.Dit noem jij beargumenteren? Wil je nu een sticker, dan kan je opdonderen met je onkunde.
Even wachten nog. Ik heb vriendelijk een heldere vraag gesteld.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En vervolgens beantwoord hij vragen met vragen en begint hij boos te worden omdat zijn vragen niet worden beantwoord. Kansloos.
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Even wachten nog. Ik heb vriendelijk een heldere vraag gesteld.
Een typisch foktrekje, daarom is hij ook een kloon.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En vervolgens beantwoord hij vragen met vragen en begint hij boos te worden omdat zijn vragen niet worden beantwoord. Kansloos.
Ik ook, hij beweert dat onderwijs de oplossing voor alle problemen is. Ik heb nu al 4x gevraagd wat hij de kinderen wil gaan leren, maar nog steeds geen antwoord. Toch jammer, hij heeft de oplossing in zijn koppie, maar kan het kennelijk niet verwoorden.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Even wachten nog. Ik heb vriendelijk een heldere vraag gesteld.
Meer geruilde koeien dus dan eieren. Omdat boer B vervolgens zijn eieren (die hij nog gaat krijgen voor de geruilde koe aan A) alweer heeft beloofd aan boer C, die zijn dak wel wilde repareren.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:16 schreef dadgad het volgende:
@Ronnie
Ik zal je toch maar even helpen.
Met fractioneel bankieren bedoelen we voornamelijk (of eigenlijk alleen) de wijze waarop geld uit het niets wordt gecreëerd via leningen+rente, waarmee een situatie wordt gecreëerd waarin de totale schuld altijd de hoeveelheid geld in circulatie overschrijd.
Nah, stuk voor stuk vertonen ze wel dezelfde taktiek. Geen feitenkennis, en dat verbloemen met veel gezever en nieuwe vragen.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ook, hij beweert dat onderwijs de oplossing voor alle problemen is. Ik heb nu al 4x gevraagd wat hij de kinderen wil gaan leren, maar nog steeds geen antwoord. Toch jammer, hij heeft de oplossing in zijn koppie, maar kan het kennelijk niet verwoorden.
Ga je nu zelf vragen met vragen beantwoorden? Toon eerst maar eens aan hoe fractioneel bankieren de enige oplossing is om dat te voorkomen. Want natuurlijk is de stelling op zichzelf al niet legitiem, maar toch ben ik wel nieuwsgierig naar jouw visie, hoe beperkt dan ook. Dus leg dat eerst maar eens uit.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Fairy.... de overval is een voorbeeld, sorry dat ik ervan uitging dat je dat zou kunnen begrijpen. Stel je voor dat er een brand is, een aardbeving, een overval, een frauderende medewerker, ratten die geld eten of weet ik veel wat er allemaal kan gebeuren.
Hoe zou jij dat dan oplossen, immers is iedereen dan zijn geld ineens kwijt. Gevalletje 'eigen schuld' zeker?
Je leert de kinderen de werkelijke geschiedenis van ons financiële systeem en de gevaren die daar mee komen. De oprichting van de FED in 1913 en de consequenties daarvan in de jaren 30 en nu. Dit is gelijk het antwoord op de vraag van 3-voud want de FED is de oorzaak van de huidige crisis. Het systeem dat is geïntroduceerd met de FED heeft ervoor gezorgd dat politici onbeperkt geld uit kunnen geven wat uit het niets gemaakt wordt door een privé bedrijf zonder edelmetalen om het te ondersteunen. Het is een systeem gebaseerd op schuld en dat is waar de schoen wringt.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ook, hij beweert dat onderwijs de oplossing voor alle problemen is. Ik heb nu al 4x gevraagd wat hij de kinderen wil gaan leren, maar nog steeds geen antwoord. Toch jammer, hij heeft de oplossing in zijn koppie, maar kan het kennelijk niet verwoorden.
Exact, wij kennen de pappenheimers inmiddels wel hier. Eerst de één op één tactiek, dat werkt niet dus gaan we met meerdere tegen één, ...werkt ook niet dus gaan we veel vragen stellen en als er op één vraag geen antwoord komt, dan gaan we dáár juist op in. Maar ze komen ondertussen niet met een oplossing en geven zelf geen antwoord op gestelde vragen.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nah, stuk voor stuk vertonen ze wel dezelfde taktiek. Geen feitenkennis, en dat verbloemen met veel gezever en nieuwe vragen.
Sorry, maar dan moet het hoge woord er maar een keer uit:
Ik heb sterk de indruk dat we veelal met tokkies te maken hebben die vanuit een uitkeringspositie hun tijd verdoen met internet en hun bitterheid ze niet verder laat komen dan achter de groep te gaan staan om te schreeuwen "Ja, vind ik ook!!!".
Zodra er om een inhoudelijke discussie gevraagd wordt, kunnen ze vanuit hun achterste positie het snelst wegrennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |