Dat toontje van je tegen Heartz. Maar laten we dat even vergeten en ons richten op de toekomst en verder borduren op jouw visie omtrent de crisis. Hoe is het ontstaan?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom heb ik ineens een arrogante waffel?
Idd. Stront vervelend.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. In theorie is het mogelijk om materie te maken van andere materie. Maar dat heeft niets met spirtualiteit te maken. Trouwens, ik word sowieso doodmoe van jou 1-regel posts. Is het nou echt teveel gevraagd om een klein beetje duidelijker te posten dan 1 woord of 1 regel? Ben je echt zo lui?
Beetje eenzijdig, vind je niet? Als je de posts van heart terug leest ben ik nog een braaf jongetje.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:13 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Dat toontje van je tegen Heartz. Maar laten we dat even vergeten en ons richten op de toekomst en verder borduren op jouw visie omtrent de crisis. Hoe is het ontstaan?
Nogmaals, laten we dat vergeten en ons even richten op de toekomst. Want waar je nu op ingaat is offtopic en niet interessant. Zou je nu kunnen reageren op mijn vraag? Want mijn vraag ontwijken is een beetje hypocriet, aangezien je daar zelf een paar posts terug nog over aan het klagen was. Hoe ontstond de crisis volgens jou dan? Je claimt immers dat ik ongelijk heb en onkundig ben omtrent dit onderwerp. Nou ik wacht.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje eenzijdig, vind je niet? Als je de posts van heart terug leest ben ik nog een braaf jongetje.
Waarom heb je zon eenzijdige kijk erop met valse toon?
Hij maakt weinig taalfouten, dat is wel een pré.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hmmm, 2 dagen hier en al helemaal op de hoogte van Banfkurts manier van posten. Dus echt een kloon.
Laf dat je daar niet op in gaat dan. Wat probeer je te ontwijken?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:19 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Nogmaals, laten we dat vergeten en ons even richten op de toekomst. Want waar je nu op ingaat is offtopic en niet interessant. Zou je nu kunnen reageren op mijn vraag? Want mijn vraag ontwijken is een beetje hypocriet, aangezien je daar zelf een paar posts terug nog over aan het klagen was. Hoe ontstond de crisis volgens jou dan? Je claimt immers dat ik ongelijk heb en onkundig ben omtrent dit onderwerp. Nou ik wacht.
Euhm wanneer iemand wel oprecht je vraag beantwoordt, probeer je het antwoord te vermijden.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Euhm, dat is geen antwoord op mijn vraag.
Vooruit, als ik antwoord dan doe jij dat ook? Mijn mening over jouw houding is gebaseerd op de reacties die jij in dit topic plaatst en hoe jij je in dit topic profileert; als een allesweter die de anderen wel even op hun ongelijk zal wijzen. Nu is het aan jou om dat werkelijk aan te tonen met een antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Laf dat je daar niet op in gaat dan. Wat probeer je te ontwijken?
Misschien heb ik daar wel recht gezien mijn feitenkennis. Vind je ook niet?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:21 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Vooruit, als ik antwoord dan doe jij dat ook? Mijn mening over jouw houding is gebaseerd op de reacties die jij in dit topic plaatst en hoe jij je in dit topic profileert; als een allesweter die de anderen wel even op hun ongelijk zal wijzen. Nu is het aan jou om dat werkelijk aan te tonen met een antwoord op mijn vraag.
It takes one......quote:Op woensdag 7 december 2011 13:21 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Vooruit, als ik antwoord dan doe jij dat ook? Mijn mening over jouw houding is gebaseerd op de reacties die jij in dit topic plaatst en hoe jij je in dit topic profileert; als een allesweter die de anderen wel even op hun ongelijk zal wijzen. Nu is het aan jou om dat werkelijk aan te tonen met een antwoord op mijn vraag.
Sorrie, kan ik je niet mee helpen. Ik maak ze zelf al bij de vleet.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef dadgad het volgende:
tttttttttttttttttttttttttttaaaaaaaaaaaaaaalfouten
Kom op, geef eens antwoord. Jij claimt dat ik onkundig ben, toon nou eens jouw kunde aan. Ik word een beetje flauw van jouw hypocrisie, je had je mond toch zo vol over mensen die vragen ontwijken? Nu ga ik zelfs netjes op je in en nog laat je het afweten. Is het dan toch misschien jouw eigen onkunde? Of ben je gewoon onzeker? Kom op, toon die wijsheid. Ik wacht al lang.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar wel recht gezien mijn feitenkennis. Vind je ook niet?
Beetje slap het af te doen als onkunde van mijn kant. Ik heb veelal serieus gereageerd met feitenkennis. Toen was niemand thuis. (ergo: ging boven hun pet).quote:Op woensdag 7 december 2011 13:25 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Kom op, geef eens antwoord. Jij claimt dat ik onkundig ben, toon nou eens jouw kunde aan. Ik word een beetje flauw van jouw hypocrisie, je had je mond toch zo vol over mensen die vragen ontwijken? Nu ga ik zelfs netjes op je in en nog laat je het afweten. Is het dan toch misschien jouw eigen onkunde? Of ben je gewoon onzeker? Kom op, toon die wijsheid. Ik wacht al lang.
Ja lol dat is weer makkelijk zoquote:Op woensdag 7 december 2011 12:28 schreef 3-voud het volgende:
Ja da-ag. Beetje jullie in de kaart spelen zeker.
Ik houd het liever zo zodat het duidelijk blijft dat de meesten maar wat roepen om bij een meute te horen.
Tenzij diversen die ik tig-keren gevraagd heb, een antwoord durven te geven. Dan kunnen we er inhoudelijk op door gaan.
Kun je mij een linkje geven naar dat topic en die posts? Dan quote ik ze even hier en maak ik er gehakt van. Ben je bereid die uitdaging aan te gaan? Als je ze niet kan vinden kan je het ook beknopt hier nogmaals plaatsen. Lijkt je dat wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje slap het af te doen als onkunde van mijn kant. Ik heb veelal serieus gereageerd met feitenkennis. Toen was niemand thuis. (ergo: ging boven hun pet).
Sorry hoor maar als jij tot 5x toe geen antwoord geeft op mijn vragen terwijl ik wel antwoord op die van jou dan vraag je erom. Stel je niet aan en discussieer gewoon met me, jij kaatste in eerste instantie de bal. Nu wil ik graag van jou horen hoe jij erover denkt.quote:Ik vind je stigmatiserend met je stempels en vraag me af waarom je dat nodig hebt. Vind je dat nu echt nodig?
Vergeet niet dat als iemand wel zijn vragen serieus beantwoordt het wel gestolen moet zijn van hem.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja lol dat is weer makkelijk zo
"Ik weet hoe alles in elkaar zit, maar ik vertel het toch lekker niet ... maar ik weet het wel hoor"
Dus jij mag iedereen om een uitleg vragen maar niemand mag dat aan jou vragen![]()
Zodat je verder kan spelen met "wat jij zegt klopt niet, ik weet het wel maar ik zeg het lekker niet"
En jou kennende mogen we natuurlijk heel wat keiharde bewijzen verwachten, of gaat het slechts om jouw mening/aanname ?
Tuurlijk. Ik zie het ook niet als uitdaging, maar simpele feiten.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:30 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Kun je mij een linkje geven naar dat topic en die posts? Dan quote ik ze even hier en maak ik er gehakt van. Ben je bereid die uitdaging aan te gaan? Als je ze niet kan vinden kan je het ook beknopt hier nogmaals plaatsen. Lijkt je dat wat?
[..]
Sorry hoor maar als jij tot 5x toe geen antwoord geeft op mijn vragen terwijl ik wel antwoord op die van jou dan vraag je erom. Stel je niet aan en discussieer gewoon met me, jij kaatste in eerste instantie de bal. Nu wil ik graag van jou horen hoe jij erover denkt.
Hou nu eens op met janken en beantwoord gewoon mijn vraag. Ik beloof je dat ik niet meer persoonlijk zal worden. Hoe ontstond de crisis volgens jou?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik zie het ook niet als uitdaging, maar simpele feiten.
Maar je moet dat persoonlijke eens weglaten. Toon eens respect en laat anderen in hun waarde. Okay?
Met keiharde bewijzen graag want met een individuele mening zijn we niksquote:Op woensdag 7 december 2011 13:33 schreef FerryVuist het volgende:
Hoe ontstond de crisis volgens jou?
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja lol dat is weer makkelijk zo
"Ik weet hoe alles in elkaar zit, maar ik vertel het toch lekker niet ... maar ik weet het wel hoor"
Dus jij mag iedereen om een uitleg vragen maar niemand mag dat aan jou vragen![]()
Zodat je verder kan spelen met "wat jij zegt klopt niet, ik weet het wel maar ik zeg het lekker niet"
En jou kennende mogen we natuurlijk heel wat keiharde bewijzen verwachten, of gaat het slechts om jouw mening/aanname ?
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:31 schreef heartz het volgende:
[..]
Vergeet niet dat als iemand wel zijn vragen serieus beantwoordt het wel gestolen moet zijn van hem.
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:33 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Hou nu eens op met janken en beantwoord gewoon mijn vraag. Ik beloof je dat ik niet meer persoonlijk zal worden. Hoe ontstond de crisis volgens jou?
Briljantquote:Op woensdag 7 december 2011 13:33 schreef dadgad het volgende:
3voudig kampioen sjagerijn wat moet je nou dan?
ferry wil op de vuist!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef FerryVuist het volgende:
Het topic is bijna dicht, ik nodig je uit 3-voud om in het volgende topic het eens goed door te nemen. Jij claimde dat ik onkundig ben en mijn stellingen onjuist zijn, dan gaan we even 1 op 1. Okay? Doen we het echt als volwassenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |