Ik vraag naar je quotequote:Op woensdag 7 december 2011 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Occupy Nederland #8 Ietsandersdandittocratie
Ondanks dat je er midden tussen en mijn uitspraken op de voet volgt (gezien je klassificering: arrogant) heb je er waarschijnlijk overheen gelezen. Ik geloof je hoor
Heb je nu al 2x gevraagd dat eens te linken hier. Kan hem echt niet vinden.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:58 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Ga je nog op mijn post reageren? Je claimde dat geen van ons kan aantonen hoe de crisis is ontstaan, ik vertel het je. Leg jij eens uit hoe de crisis is ontstaan volgens jou. Je mag best afkijken bij mij hoor, dan val je alleen wel een beetje door de mand natuurlijk.
Je verwacht een heel draaiboek? Zoals ik al aangaf, erkenning is een belangrijk aspect van de oplossing. Daar begint het dus mee, nu geef ik zelfs nog twee immens belangrijke aspecten van het probleem die bij verwijdering een deel uitmaken van de oplossing en ben je nog niet tevreden? Om het vorm te geven kunnen we groene banken gebruiken tijdens de overgang van het vermogen, wat denk jij daar van?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Buiten:
- Onderwijs
- Niet meer fractioneel bankieren
Heb ik niet zoveel oplossingen van je gezien.
3-vquote:Op woensdag 7 december 2011 12:52 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Occupy Nederland #9 WeAreGrowing...AndBlowing
Alstublieft mijn beste.
Ik moet serieus lachen. Ik voorspelde dit al, omdat je zo eenvoudig voorspelbaar bent.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:58 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik vraag naar je quote![]()
Of denk je dat ik al die posts in dat topic heb onthouden ofzo![]()
Ik heb die van jouw hoogstwaarschijnlijk niet eens gelezen.
Groene banken, is dat net zo'n wassen neus als groene stroom?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:00 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Je verwacht een heel draaiboek? Zoals ik al aangaf, erkenning is een belangrijk aspect van de oplossing. Daar begint het dus mee, nu geef ik zelfs nog twee immens belangrijke aspecten van het probleem die bij verwijdering een deel uitmaken van de oplossing en ben je nog niet tevreden? Om het vorm te geven kunnen we groene banken gebruiken tijdens de overgang van het vermogen, wat denk jij daar van?
Tja. In theorie is het mogelijk om materie te maken van andere materie. Maar dat heeft niets met spirtualiteit te maken. Trouwens, ik word sowieso doodmoe van jou 1-regel posts. Is het nou echt teveel gevraagd om een klein beetje duidelijker te posten dan 1 woord of 1 regel? Ben je echt zo lui?quote:
Reageer jij maar eens inhoudelijk op de werkelijke stof die geplaatst wordt in plaats van te focussen op die dame. Ik krijg een beetje de indruk dat je niet komt voor een volwassen discussie maar om een meisje te pesten.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik moet serieus lachen. Ik voorspelde dit al, omdat je zo eenvoudig voorspelbaar bent.
En nog heb je het niet door.
Vooralsnog wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Groene banken, is dat net zo'n wassen neus als groene stroom?
Ik ben gewoon eerlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik moet serieus lachen. Ik voorspelde dit al, omdat je zo eenvoudig voorspelbaar bent.
En nog heb je het niet door.
Euhm, dat is geen antwoord op mijn vraag. Wat jij hier verteld is hetzelfde als dat filmpje. Dat lening naderhand vertienvoudigd worden.... om het ff kort te houden.quote:
Het heeft er veel mee te maken. Het is de bedoeling dat je zelf nadenkt. Als ik alles voorkauw, heb je er niks aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
Tja. In theorie is het mogelijk om materie te maken van andere materie. Maar dat heeft niets met spirtualiteit te maken. Trouwens, ik word sowieso doodmoe van jou 1-regel posts. Is het nou echt teveel gevraagd om een klein beetje duidelijker te posten dan 1 woord of 1 regel? Ben je echt zo lui?
Hmmm, 2 dagen hier en al helemaal op de hoogte van Banfkurts manier van posten. Dus echt een kloon.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:04 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Een prachtig Bankfurtiaans antwoord, heel erg correct van je.
Wat een simplistische zwakzinnige drogredenering..quote:Op woensdag 7 december 2011 13:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Euhm, dat is geen antwoord op mijn vraag. Wat jij hier verteld is hetzelfde als dat filmpje. Dat lening naderhand vertienvoudigd worden.... om het ff kort te houden.
Dit foefje gebeurd al 100 jaar. Dat is niet de oorzaak van deze crisis.
Lui dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:05 schreef Loppe het volgende:
[..]
Het heeft er veel mee te maken. Het is de bedoeling dat je zelf nadenkt. Als ik alles voorkauw, heb je er niks aan.
Je hebt nog nooit gehoord van lurken? Maar je mag mij een kloon vinden hoor, ik vind jou een lekkere bink.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hmmm, 2 dagen hier en al helemaal op de hoogte van Banfkurts manier van posten. Dus echt een kloon.
Sjezus wat simpel. "Hoe verbloem ik dat ik er niks van begrijp?"quote:Op woensdag 7 december 2011 13:05 schreef Loppe het volgende:
[..]
Het heeft er veel mee te maken. Het is de bedoeling dat je zelf nadenkt. Als ik alles voorkauw, heb je er niks aan.
En nu eerlijk: wiens kloon ben je?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:06 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit gehoord van lurken? Maar je mag mij een kloon vinden hoor, ik vind jou een lekkere bink.
quote:
Ok, ik beken.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:07 schreef 3-voud het volgende:
Sjezus wat simpel. "Hoe verbloem ik dat ik er niks van begrijp?"
Duidelijk. Zijn claim alles te weten van de economie, zijn pedante manier van posten, zijn persoonlijke aanvallen. Kan er maar één zijn: Goudisecht!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En nu eerlijk: wiens kloon ben je?
We zijn eruit dan. Je snapt er de balle van.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:05 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Wat een simplistische zwakzinnige drogredenering..![]()
Ja daag, zo simpel kom je niet weg. Jij stelt dat ik ongelijk heb, toon dat aan. Met je veel te grote arrogante waffel.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
We zijn eruit dan. Je snapt er de balle van.
Waarom heb ik ineens een arrogante waffel?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:11 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Ja daag, zo simpel kom je niet weg. Jij stelt dat ik ongelijk heb, toon dat aan. Met je veel te grote arrogante waffel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |