abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105267270

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop zonder te vallen.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, dus oefen je skills!

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet en zeker niet in dit topic. Oefen je sociale skills.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105267297
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:03 schreef Soit het volgende:

[..]

Jij bereikt niets. Niks bereikt ook nog.
Dat wordt mijn toekomst waarschijnlijk ook als ik zo blijf falen als nu ;(
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:06:17 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105267306
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Fatsoen en wanhoop zijn niet mutually exclusive. Nuff said
Om wanhopig te zijn zou ik iedereen die maar een kut heeft willen doen.
Of die nou dik, lelijk, of wat dan ook is.

Dat wil ik niet, dus ik ben niet wanhopig.
Als dat wanhopig is zijn er belachelijk veel mensen opeens wanhopig.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:06:28 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105267324
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus dan is jouw enige optie om hier met staart tussen je poten te vertrekken om nooit meer weder te keren. Op, richting de ondergaande zon!!1
Want? het kan nog goedkomen, kijk maar wat moonwalk zegt.

Trouwens,

En dit is de reden dat ik piano wil kunnen spelen!!!
Zo onwijs gaaf, en mooi gezongen trouwens ook :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_105267359
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat wordt mijn toekomst waarschijnlijk ook als ik zo blijf falen als nu ;(
Dat wil je toch niet? Op je 30e eindigen in de uitkering, eenzaam en alleen, je ouders de schuld gevend van al het leed in je leven. Nee, daar moet je nu alvast een stokje voor steken.
pi_105267362
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Want? het kan nog goedkomen, kijk maar wat moonwalk zegt.
Dus moonwalk heeft nog vertrouwen in Mrk.n? Ok, dan ga ik met haar mee en verhoog met 1 kruidnootje

Edit:Moon, ben je zeker van je zaak???
pi_105267392
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:07 schreef Soit het volgende:

[..]

Dat wil je toch niet? Op je 30e eindigen in de uitkering, eenzaam en alleen, je ouders de schuld gevend van al het leed in je leven. Nee, daar moet je nu alvast een stokje voor steken.
Lees de TT eens even? Speciaal voor jou gedaan liev he! O+
pi_105267451
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:07 schreef Soit het volgende:

[..]

Daarom ook de huilsmiley, ik wil gewoon een soort van leven opbouwen, elke kutbaan is beter dan een uitkering.
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:10:40 #9
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105267501
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus moonwalk heeft nog vertrouwen in Mrk.n? Ok, dan ga ik met haar mee en verhoog met 1 kruidnootje

Edit:Moon, ben je zeker van je zaak???
Mijn post ging niet over Mark.n
Maar om daar even op in te gaan, ik denk dat het wel goed komt met hem. Ik verhoog met nog twee kruidnootjes en 1 chocoladekruidnootje
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:11:55 #10
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105267568
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:10 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Mijn post ging niet over Mark.n
Maar om daar even op in te gaan, ik denk dat het wel goed komt met hem. Ik verhoog met nog twee kruidnootjes en 1 chocoladekruidnootje
Echte prof, deze. Pokerface ditdat
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:12:06 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105267575
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Om wanhopig te zijn zou ik iedereen die maar een kut heeft willen doen.
Of die nou dik, lelijk, of wat dan ook is.

Dat wil ik niet, dus ik ben niet wanhopig.
Als dat wanhopig is zijn er belachelijk veel mensen opeens wanhopig.
Zie je hij reageert niet, dus ik heb gelijk. :7
C'est la vie
pi_105267593
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Daarom ook de huilsmiley, ik wil gewoon een soort van leven opbouwen, elke kutbaan is beter dan een uitkering.
Dat is waar. :P Komt d'r ook bij dat werken goed kan zijn voor de sociale contacten. Plus een uitkering, daar knappen de mensen vaak op af. Het belemmert het versieren zo af en toe. Dat zie je wel aan magnetorn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:11 schreef Sinji het volgende:

[..]

Niks, ze is serieus.
pi_105267665
Hou eens op met me zo wanhopig DMen over je (ex)vriendin, Mark. Nu ben ik het echt beu. :')
Ron Paul 2012
pi_105267690
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef Supersoep het volgende:
Hou eens op met me zo wanhopig DMen over je (ex)vriendin, Mark. Nu ben ik het echt beu. :')
_O-
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:14:57 #15
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105267702
Dag lieve mensen! Is er nog iets veranderd de laatst tijd? Relaties gevormd of juist beëindigd?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:15:26 #16
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105267720
Ik heb wat gemist, kan iemand mij een kleine opsomming geven van wat hier gaande is? Dan probeer ik zo eigenwijs mogelijk te zijn en advies te geven terwijl daar niet om gevraagd word.

Of zijn er al mensen die dat doen?
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_105267737
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef Strani het volgende:
Dag lieve mensen! Is er nog iets veranderd de laatst tijd? Relaties gevormd of juist beëindigd?
Keyos vindt iemand leuk en Soit heeft blijkbaar geen vriendin meer.
pi_105267738
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef Supersoep het volgende:
Wat DM ik precies? Deel het eens.
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:15:47 #19
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105267741
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:11 schreef Sinji het volgende:

[..]

Gezicht van staal, ik weet wat ik doe.
Toen mijn neef mij ging leren pokeren, met echt geld ( :'( ) op een zaterdagavond/nacht/ochtend
met zijn hele vriendenclub. Ging ik er van uit dat ik dat geld sowieso zou verliezen, ik zag het als geld dat ik anders tijdens stappen ook op zou maken dus dat maakte dan niet uit.

Om er gewoon de grootste lol aan te beleven heb ik alles met een emotiloos gezicht gebluft want ik wist echt nmaar half wat ik deed :') . Iedereen eruit gebluft want ze konden me niet"lezen" , tot ik tegenover de laatste zat en die kreeg me door en plukte me toen helemaal kaal ;(
Daarna heb ik nooit meer van ze kunnen winnen en speel ik niet meer want ik kan er niks van *)

Mischien dit weekend eens bij mijn andere neef meespelen, het idee is leuk, leuk is het idee. Bedankt voor de reminder :7

* Moonwalk rent naar de spiegel en oefent pokerface
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:15:52 #20
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105267748
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef Strani het volgende:
Een nieuweling Keyos heeft gescoord.
Voor de rest weet ik niet hoe lang je weg bent geweest?
C'est la vie
pi_105267758
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:15 schreef Chavez_ het volgende:
Ik heb wat gemist, kan iemand mij een kleine opsomming geven van wat hier gaande is? Dan probeer ik zo eigenwijs mogelijk te zijn en advies te geven terwijl daar niet om gevraagd word.

Je kan geen opsomming vragen van dit topic. Je zal echt terug moeten lezen vanaf zo'n twee topics geleden.
Ron Paul 2012
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:16:22 #22
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105267773
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Keyos vindt iemand leuk en Soit heeft blijkbaar geen vriendin meer.
Okay, dank voor de update. Ik ben ook nog altijd niet single. Niet dat dat iemand hier wat uit zal maken natuurlijk.
pi_105267776
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:15 schreef Soit het volgende:

[..]

Wat DM ik precies? Deel het eens.
Goeden grap.
Ron Paul 2012
pi_105267788
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:15 schreef Chavez_ het volgende:

Ok.

Blablabla

Nee!

BLABLA@!

Bwehehe

Das 't wel zo'n beetje
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:17:06 #25
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105267810
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Een nieuweling Keyos heeft gescoord.
Voor de rest weet ik niet hoe lang je weg bent geweest?
Best lang. Da's toch ook zielig voor sommige regulars hier he, komt er een nieuwe en die heeft meteen beet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')