Helemaal niet. Nu moet ik bij 'de veruit meest interessante user om te volgen' kiezen uit:quote:
Bedankt voor je stem. Je kunt je stem nog tot zondag 1 januari 2012 om 00:00 uur aanpassen. Je kunt onderstaand stukje in het forum posten om anderen te vertellen waarop je hebt gestemd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat ga ik echt niet allemaal in één keer invullen.
Het is toch hopelijk niet zo dat als ik 1/4 invul en de computer afsluit, ik alles opnieuw moet invullen?
Ja, als je niet op 'stem' klikt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat ga ik echt niet allemaal in één keer invullen.
Het is toch hopelijk niet zo dat als ik 1/4 invul en de computer afsluit, ik alles opnieuw moet invullen?
Echt, hoe kan je zoiets makkelijks royaal verneuken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Helemaal niet. Nu moet ik bij 'de veruit meest interessante user om te volgen' kiezen uit:
eelebase
fruitcak3
Funzonec
imtran
Starryrain
tong80
En bij 'meest humoristische FOK!ker':
Dikkebroekzak
Joipoidoipoipoi
Kroketvulling
smegmanus
Staal
Zegt genoeg, lijkt me
Omdat er eerst nominaties geweest zijn. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat die door maar een beperkt deel van FOK! zijn opgepakt.quote:Op maandag 19 december 2011 19:18 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom moeten die antwoordmogelijkheden er bij? Bij newbiemods etc. kan ik het nog begrijpen, maar bij heel veel andere vragen is het toch veel makkelijker als je kunt kiezen uit alle users?
Ik ken alleen tong80 en die is niet echt interessant om te volgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Helemaal niet. Nu moet ik bij 'de veruit meest interessante user om te volgen' kiezen uit:
eelebase
fruitcak3
Funzonec
imtran
Starryrain
tong80
Je hoeft niet alles in te vullenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken alleen tong80 en die is niet echt interessant om te volgen.![]()
De leukste vragen zouden toch worden uitgekozen? 85 vragen is namelijk wel héél veel. 40 was beter geweest.
Ik wens je succes als je zG gaat kiezen, want die optie staat er niet bij in die categorie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:57 schreef Paul het volgende:
Nou ik weet al op wie ik ga stemmen op de meest zeurderige user![]()
idd, wie zijn die users sowieso, nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
eelebase
fruitcak3
Funzonec
imtran
Starryrain
tong80
Dikkebroekzak
Joipoidoipoipoi
Kroketvulling
smegmanus
Staal
Zegt genoeg, lijkt me
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik wens je succes als je zG gaat kiezen, want die optie staat er niet bij in die categorie.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij "Grappigste username van een actieve user" staan alle namen dubbel en staat er een onnodige regel bij.
Bij "Meest zweverige FOK!ker": CanillasSnakerig weggehaald, FP user, wa
Whut.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
eelebase
fruitcak3
Funzonec
imtran
Starryrain
tong80
Dikkebroekzak
Joipoidoipoipoi
Kroketvulling
smegmanus
Staal
Zegt genoeg, lijkt me
Maar dan ben je direct genomineerd in de categorie "domste user".quote:Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
Bij negen van de tien vragen hoeven al die namen toch niet? Mijn keuze mogelijkheden, wat beperk je me.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:57 schreef Paul het volgende:
Nou ik weet al op wie ik ga stemmen op de meest zeurderige user![]()
Zargonnetje ben je opeens wakker hee, dit stond al weken zo vast dat ze de verkiezingen zo wilden doen. Ik denk dat BrandX het zo heeft verzonnen btw
Donder eens op. Serieus, ik heb er de pest in in mensen die zich zoals jij nu gedragen. Als je mijn punt niet wil inzien, zeg dat dan. Ga alleen niet dom praten over mijn persoon. Als je zoiets over mij zegt ken je mij dus echt niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:30 schreef PiRANiA het volgende:
zG loopt te schoppen om *ergens* voor gekozen te worden.
Dat waren dan ook niet de constructieve posts die ik wel van je gewend ben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:38 schreef zarGon het volgende:
Je hebt me die twee weken hier niet gezien? Ik heb een TR geplaatst en je hebt mijn reacties gewijzigd/verwijderd.
Prima, van mij ook niet per se, maar zoals gezegd, er was veel roep om wat anders, en dat proberen we nu een keer. So sue me, ik voer alleen maar uit, heb dit niet bedacht hoorquote:Niet iedereen hoeft te weten wie ik tof, lief, intelligent et cetera vind. Mij zul je na een liefdadigheid van mijn kant er ook niet over horen. Als ik dus van tevoren moet aangeven wie ik allemaal wil nomineren (óók voor de rest van de FOK!kers,) hoeft het van mij niet.
jammer, zG die constructief is en niet mij onterecht aanvalt is een zG die ik absoluut serieus neem (dat weet je), de zG die mij bij voorbaat als persoon al affikt omdat iets wat ik als boodschapper alleen maar uitvoer en hem niet aanstaat, heb ik de grootste moeite mee om serieus te nemen. Helemaal als het antwoord wat hij dan gewoon normaal van mij krijgt, direct voor hem amo is om nog meer op mij persoonlijk te schietenquote:Veel plezier met de input vanuit de users hè. Mij zie je de volgende keer wel verschijnen met een nonchalante houding. Pehhh.
Ik zie alleen maar ONZ-intelers.quote:Op maandag 19 december 2011 19:18 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom moeten die antwoordmogelijkheden er bij? Bij newbiemods etc. kan ik het nog begrijpen, maar bij heel veel andere vragen is het toch veel makkelijker als je kunt kiezen uit alle users?
Ja PiRANiA, en dat geeft mij mooi de kans om jou een backstabber te noemen. Je weet waarover ik het heb, maar het heeft je niet weerhouden. Ook heb je niet de moed om mij een berichtje terug te sturenquote:
Ik vind geloven sowieso dom, vandaar dat je hoog in m'n lijst kwamquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja PiRANiA, en dat geeft mij mooi de kans om jou een backstabber te noemen. Je weet waarover ik het heb, maar het heeft je niet weerhouden. Ook heb je niet de moed om mij een berichtje terug te sturen![]()
Bedreigend hé, iemand die blijft geloven, ondanks al het gebash en ondanks al mijn eerlijke antwoorden
Beetje jammer dat je niet serieus genomen werd, terwijl je wél tijdens de nominaties dit vroeg. Ik vraag me dan af of het uberhaupt nut had om er iets over te zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Maar dan ben je direct genomineerd in de categorie "domste user".
Het zit je wel dwars hequote:Op dinsdag 20 december 2011 10:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zou heel graag 'Zweverigste FOK!ster' willen worden, maar inmiddels mag 'domste user' of iets soortgelijks, ook. Want dom ben ik niet, dus dan hou ik het maar op jaloezieEn daar is geen kruid tegen gewassen
trollquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:44 schreef PiRANiA het volgende:
Forum
Grootste postcountgeiler SuperwormJim
zeurmodus: het heeft op alle subsites gestaan, aangekondigd gestaan en als sitenieuws gestaan. Dat die users niet deze kant op komen kan het forum niets aan doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:56 schreef Olga het volgende:
ZeurmodusJammer dat het nu geen FOK!verkiezing maar Forumverkiezing is
Zal nu btw het lijstje invullen
Er zijn genoeg users die niet op het forum komen. Er was daarnaast niets mis met de lijstjes van vorig jaar wat betreft de subsitesquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
zeurmodus: het heeft op alle subsites gestaan, aangekondigd gestaan en als sitenieuws gestaan. Dat die users niet deze kant op komen kan het forum niets aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
Jongens jongens, niet zo klagen neem het toch allemaal niet zo serieus!Ik klaag niet, ik zeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
en toch was er een hoop geklaag/gevraag naar een andere opzet, vanwaar we het nu zo proberen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:01 schreef Olga het volgende:
[..]
Er zijn genoeg users die niet op het forum komen. Er was daarnaast niets mis met de lijstjes van vorig jaar wat betreft de subsitesDie waren niet lang
Als het forumverkiezingen waren, gaf ik je gelijk, maar de opzet was nog altijd FOK!verkiezingen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
en toch was er een hoop geklaag/gevraag naar een andere opzet, vanwaar we het nu zo proberen.
En dat die users niet op het forum komen zegt dus simpelweg dat voor hun blijkbaar de verkiezingen niet interessant zijn en dus is het geen gemis in deze verkiezingen.
Snap ik, maar als ik nu naar verkiezingen.fok.nl ga, staat er enkel forum. Met de vragen van vorig jaar van games, weblog, fotoboek, sport en fp was niets mis. Die waren niet te lang of wat dan ook. Het ging vnml om het deel users en forum.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
BrandX heeft wel een solide punt, het is overal aangekaart er zijn nieuwsberichten op Games en FP geweest (naar zover ik weet, misschien meer) en elk forum heeft zijn eigen Topic/Sticky gehad..
Dus niet zo zeuren dat je er niets van afwist dat is je eigen schuld een beetjeNiet boos zijn, just my 2 centjes
Als jij het benoemen van iemand tot liefste FOK!ker als een liefdadigheid beschouwt, dan neem je deze verkiezingen wel heel erg serieus hoor!quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:38 schreef zarGon het volgende:
Niet iedereen hoeft te weten wie ik tof, lief, intelligent et cetera vind. Mij zul je na een liefdadigheid van mijn kant er ook niet over horen.
Zeker, en dat is ook heel topquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:10 schreef Olga het volgende:
[..]
Als het forumverkiezingen waren, gaf ik je gelijk, maar de opzet was nog altijd FOK!verkiezingen.
Maar goed, wie weet loopt dit juist wel goedEn je kent me, ik neem het graag op voor de andere subsites die ook deel uitmaken van FOK!
Ik vraag me trouwens wel af waarom die aankondiging niet in TRU gestaan heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:53 schreef Daniel1976 het volgende:
Omdat er eerst nominaties geweest zijn. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat die door maar een beperkt deel van FOK! zijn opgepakt.
Maar volgens mij heeft in elk subforum op TRU na een aankondiging gestaan.
Ik zie in TTK geen aankondiging. Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Omdat er eerst nominaties geweest zijn. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat die door maar een beperkt deel van FOK! zijn opgepakt.
Maar volgens mij heeft in elk subforum op TRU na een aankondiging gestaan.
Nou ja, je kunt ook kiezen voor Dr.Nikita en Die_Hoffstadtgruppe natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:
Koning van nuance staat SERIEUS El_Matador bij??????
Ik vind je UI leuk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens wel af waarom die aankondiging niet in TRU gestaan heeft.
Want ik neem aan dat alle mods van elk subforum er een mailing over gehad hebben.
Dat hij uberhaupt is genomineerd. E_M kent nuance totaal niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt ook kiezen voor Dr.Nikita en Die_Hoffstadtgruppe natuurlijk.
Of die categorie overslaan en al je aandacht vestigen op de categorie 'Beste discussievoerders', want daar staan de échte toppertjes:quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:35 schreef Staal het volgende:
Nou ja, je kunt ook kiezen voor Dr.Nikita en Die_Hoffstadtgruppe natuurlijk.
Ik kom al flink wat jaren op de FP en op het forum, op best veel plekken. En ik ken werkelijk GEEN enkele van die namen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Of die categorie overslaan en al je aandacht vestigen op de categorie 'Beste discussievoerders', want daar staan de échte toppertjes:Workshop Alex
Ruben
Japp
Coen
Timsta
jeroenblom
orrymain
Metta
bigb1984
Goed hèquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom al flink wat jaren op de FP en op het forum, op best veel plekken. En ik ken werkelijk GEEN enkele van die namen.
Zo wat een eerquote:
SPOILER: Mijn nominatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |