Jawel, je zegt dat je 14 (of 18) bent en wil leren zoenenquote:
Nee als je wanhopig heb je die fatsoen al verloren omdat je er alles aan doet om het (in dit geval seks) te krijgen. De omstandigheden en persoon doen er dan niet meer toe.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan wel. Theorie bestatigt!
Jawel, maar zover is het helemaal niet. Hardloopmeisje heb ik sinds vrijdag niet meer gesprokenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat aflooptmaar er zit ook wel wat in wat ook_gek zei
Fout!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee als je wanhopig heb je die fatsoen al verloren
Wat is je versierleeftijd dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn echte leeftijd is ook niet mijn versierleeftijd
Dan druk ik op "accept"quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
Magnetron wat doe je als je ex je terugwilt ??
Nee, dat nou ook weer nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jawel, je zegt dat je 14 (of 18) bent en wil leren zoenen
zoiets?
Ach ik vond je eerst ook een rotzak, is ook goedgekomenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah je hebt me door
maar dat is eng hoor voor een aantal usertjes. Dan ben je direct van alles. Wel schattig om te lezen hoe ver mensen er soms naast kunnen zitten.
maar ik vergeef ze het, ze weten niet beter.
Hoe is het dan volgens jou?quote:
Maar vast genoeg om heloef wat te kunnen lerenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Zoveel ervaring heb ik niet, hoor.
Ik durf het niet te zeggen. Bedenk maar eens een mooie versierleeftijd voor iemand van bijna dertig die nog nooit een vrouw gehosseld heeft, en zoquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Wat is je versierleeftijd dan?
begin 20quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen. Bedenk maar eens een mooie versierleeftijd voor iemand van bijna dertig die nog nooit een vrouw gehosseld heeft, en zo
Heb je al een idee wat jegaat doen/zeggen als je die weer ziet?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar zover is het helemaal niet. Hardloopmeisje heb ik sinds vrijdag niet meer gesproken
Was er nog meer gebeurd dan iemand die je belde dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef formerjellybean het volgende:
Door alle chaos moet ik nog eten even gauw wat bij de snackbar halen
ah nu is mijn hele avond goed!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ach ik vond je eerst ook een rotzak, is ook goedgekomener is hoop
Mee eens. Raar eigenlijk dat mensen zo snel oordelen terwijl ze feitelijk niets weten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah je hebt me door
maar dat is eng hoor voor een aantal usertjes. Dan ben je direct van alles. Wel schattig om te lezen hoe ver mensen er soms naast kunnen zitten.
maar ik vergeef ze het, ze weten niet beter.
|Ik heb ook niks te eten hier in huis. Ik maat straks wel een potje met xyz open, zie welquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef formerjellybean het volgende:
Door alle chaos moet ik nog eten even gauw wat bij de snackbar halen
Qua uiterlijk zou ik daar ook nog wel voor door kunnen gaan, dus dat zou nog best kunnen kloppen ookquote:
Alle tijd van de wereld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
|Ik heb ook niks te eten hier in huis. Ik maat straks wel een potje met xyz open, zie wel
Dus dan is jouw enige optie om hier met staart tussen je poten te vertrekken om nooit meer weder te keren. Op, richting de ondergaande zon!!1quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef Soit het volgende:
[..]
Mee eens. Raar eigenlijk dat mensen zo snel oordelen terwijl ze feitelijk niets weten.
Nee maar evengoed kan zo'n nieuwtje ook even voor chaos zorgen hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was er nog meer gebeurd dan iemand die je belde dan?
Jij bereikt niets. Niks bereikt ook nog.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus dan is jouw enige optie om hier met staart tussen je poten te vertrekken om nooit meer weder te keren. Op, richting de ondergaande zon!!1
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
bijvoorbeeld.
verder denk ik dat ik deze reeks maar ga laten voor wat het is. ik post nu een aantal delen mee en er zijn meer users die mij zonder reden aanvallen of aangevallen hebben dan users die dat niet hebben gedaan.
ik heb niet echt zin in zulke negativiteit. veel plezier met elkaar afzeiken en degraderen tot weetikwat.
het was niet gezellig.
doe moonwalk en ook_gek de groeten van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |