Spoiler doe ik volgende keer. Wist niet zeker of dat wellicht tegen de etiquette zou zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:59 schreef lubje25 het volgende:
antwoord in een spoiler en nog een dikke hint misschien?
Nope. Daar is wel een kazerne, maar daar zitten niet die twee bataljons.quote:
Een stuk of tien km naar het zuid-zuidoosten.quote:
quote:De beroemdste inwoner van X is wellicht de Duitse keizer Wilhelm II die in 1918 werd verbannen en zijn intrek nam in Huis X. Hij woonde hier tot aan zijn dood in 1941 en ligt ook op het landgoed begraven. Huis X is thans een museum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Stand deel 2509:quote:
Heb dit moeten leren voor mijn examen Nederlands, niet fijn, Middeleeuwse literatuur. Gelukkig mocht het wel in hedendaags Nederlandsquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:36 schreef Sephael het volgende:
Opgezocht, en wat mij betreft dubbele punten voor wie dit weet zonder hints.
Nee, de naam is frans, letterlijk vertaald naar het nederlands betekend het "lied van het gebaar"quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:34 schreef plagvreugd het volgende:
Aangezien het hier stil is gok ik maar wat: een heldendicht?
quote:
Stand #2509:quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef Greenpeas het volgende:
Arsenal
Marseille
Olympiakos
Barcelona
AC Milan
Dat is de UEFA Europa League. Heette altijd UEFA Cup.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef Baszh het volgende:
ohw , championsleague, dacht even die daar onder, UEFA league is dat toch? :p
Stand #2509:quote:
Artiest is goed, nummer niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:33 schreef Flitspaal het volgende:
andere:
gok:
Donald Fagan met .... Baton Rouge?
Het bestaat nog!quote:
Deze zin is gevoelig voor verkeerde interpretatie als hij snel wordt gelezen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:23 schreef Flitspaal het volgende:
Was even iemand het bed in aan het duwen...
Oeh jullie weten er veelquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:56 schreef Flitspaal het volgende:
aaron winter
bruce springsteen
herman van springel
donna summer
Yep.quote:
helemaal goedquote:
quote:
quote:
Benzeenring iddquote:
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:47 schreef ß het volgende:
zijn er ook nog mensen die toevallig het mechansime weten om van een benzaldehyde via een oxime naar een benzonitril te gaan?
Dat weet ik dan wel weerquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Volgens mij ook. En het verschil tussen benzeen en een benzeenring is wel een pagina op wikipedia, maar is mij niet helemaal duidelijk.
[..]
Staat op de bovenste plek van dingen op vakantie mee te nemen!quote:
quote:
Jullie zijn duidelijk niet opgegroeid in de 90'squote:
Als ik antwoord probeer te geven op een jaren 70/80 vraag reageren zij hetzelfde waarschijnlijk.quote:
Dan bedoelde je alsnog mogwaiquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:12 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ben naar Gremlins in de bioscoop geweest.....
ben van 79quote:[]
[..]
[..]
Jullie zijn duidelijk niet opgegroeid in de 90's
precies genoegquote:
quote:
In de herkansing gescoord.quote:
1 voor 1 haalde je er nog 3 fouten uit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:32 schreef ß het volgende:
Ik heb mijn eigen punt weggetoverd, zo klopt het weer.
Stand #2509:
2 ß
4 plagvreugd
1 remcoP
5 Greenpeas
6 Flitspaal
1 Sephael
1 InTrePidIvity
2 outtayourleague
1 DrNick
1 lubje25
1 Quyxz_
Reken dit goed, aangezien ik niet denk dat iemand de naam van deze acteur weet.quote:
Jaaa hij was ook in allerlei tv-shows, dus af en toe zijn naam wel voorbij horen komen. Nu-je-het-zegt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:46 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Reken dit goed, aangezien ik niet denk dat iemand de naam van deze acteur weet.
Hij heet Isaiah Mustafa trouwens.
Stand #2509:
3 ß
4 plagvreugd
1 remcoP
5 Greenpeas
6 Flitspaal
1 Sephael
1 InTrePidIvity
2 outtayourleague
1 DrNick
1 lubje25
1 Quyxz_
1 2 3 4 5 6 7 8 | Persoonlijke records Afstand Tijd Datum Baan 500 meter 39,48 26 januari 2002 Calgary 1000 meter 1.17,16 24 februari 2001 Calgary 1500 meter 1.55,29 20 november 2005 Salt Lake City 3000 meter 3.55,98 6 november 2007 Calgary 5000 meter 7.01,21 27 november 2004 Heerenveen |
Stand #2509:quote:Op woensdag 7 december 2011 00:04 schreef Greenpeas het volgende:
Geestelijk vader van de moderne Olympische Spelen?
Nog 2 zijn er bekend genoeg om genoemd te worden. Van een daarvan overleed onlangs de frontmanquote:
Die dus. Verder is Vitesse nog wel bekend geweest.quote:
Welk eiland (en welke stad met dezelfde naam) zoek ik?quote:X of Unguja is een eiland aan de oostkust van Afrika, dat deel uitmaakt van Tanzania, het nabijgelegen eiland Pemba wordt vaak gerekend als behorend bij X. Samen met het eiland Mafia worden ze soms de Specerijeneilanden genoemd, hoewel die term vaker wordt gebruikt voor de Molukken. Het eiland X heeft een oppervlakte van 1554 km². In 1994 werd het aantal inwoners geschat op 800.000. De belangrijkste stad, tevens het economisch centrum, is X met zijn vrijhaven en historisch binnenstad Stone Town.
Dat is exact, maar dan ook 100% exact, de naam die ik zoek. Een welverdiend punt uw kant op, veel plezier ermee!quote:
quote:
van Kuifjequote:
Welk woord?quote:• - Een kapsel
• - Een plantensoort
• - Een vlezig uitgroeisel midden op de kop van bepaalde hoendervogels
• - Een soort zwam
yep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
En koper is ook mogelijk.quote:
Klopt. Vlamkleuringen zjin fascinerend.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:27 schreef PhysicsRules het volgende:
Koper is meer groen-blauw, dacht ik
Men kijkt vaak naar de kleur van het metaal en is dan verbaasd. Kijk naar de oxides en je weet waar de kleur vandaan komt.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:28 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Klopt. Vlamkleuringen zjin fascinerend.
Wel allemaal zelfstandige bestuursorganen, maar geen 'autoriteiten' (de politie is weer anders)quote:
Laatste twee zijn privaat.quote:
Dat is driequote:
En dat is vierquote:
Check!quote:
je zit in de goede hoekquote:
check!quote:
Tnx Flits!quote:
ook check!quote:
De broertjes Boer uit Utrecht...quote:Op woensdag 7 december 2011 12:01 schreef slaveloos het volgende:
volgens mij was t goed, dus de volgende vraag dan maar:
Never Alone is de eerste single met de vocalen van rapper D-Rock en zangeres Des'Ray. Om welke muziekact gaat t hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |