abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105262191
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef Pizzabodem het volgende:
Morgen om 8:00 auto ophalen die om 9:30 in Bergen op Zoom moet zijn vanuit Utrecht. Moet hem ook nog aftanken.

Iemand enig idee of dit haalbaar is in de ochtendspits? Welke weg van Utrecht - BoZ heeft de minste files? Volgens Google Maps kan het binnen een uur en 15 minuten via 3 verschillende routes.
Heu heu heu! Bergen op Zoom de geksteee! Beter rij je gewoon A27, en dan A59 richting Moerdijk, dan de A17 naar BoZ. Tenminste, zo rij ik altijd als ik eens de auto mee heb van thuis. Waar moet je zijn (pm/dm)?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_105263231
morgen vroeg om 0515 treintje pakken naar in de buurt, naar adam rijden (pc uiteraard) en daar maar liefst 9 uur blijven wachten en dan terug :D

krijg ik eindelijk die artikels eens gelezen.. heerlijk, betaald studeren

3-serie overigens.
pi_105263581
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:50 schreef mothergoose het volgende:
morgen vroeg om 0515 treintje pakken naar in de buurt, naar adam rijden (pc uiteraard) en daar maar liefst 9 uur blijven wachten en dan terug :D

3-serie overigens.
Waar moet je dan gaan zitten? :P
pi_105264212
Zo, dat is een behoorlijke dag! Mag je niet gewoon even Amsterdam in ofzo?
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:30:53 #65
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_105265167
Ik werk morgen op vestiging in Vianen...
Bij dat bedrijf wat 3 automerken aanbied, toevallig iemand wel is gewerkt?
Is me niet helemaal duidelijk of ik nou in pak moet komen of niet...
pi_105265258
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:50 schreef mothergoose het volgende:

3-serie overigens.
9 uur! Toe maar. Had pas ook 8 geloof ik maar dat was niet aaneen gesloten. Hopen dat je een goede plek kan fixen waar je kan wachten of een stoel in de auto hebt met een goede slaapstand :)

Edit: die 8 uur had ik pas in die VIP Viano. Heb lekker een half uurtje geslapen hoor achterin. Prima te doen ^O^
pi_105266046
uiteraard kan ik wel even amsterdam in denk ik. ken de klant vrij goed, ben er nl voorkeurchauffeur van en die vind het allemaal wel prima dus dat is mooi :) hoorde zojuist van een andere chauffeur over 'seats2meet'. kun je gewoon beetje zitten, studeren, gratis lunchen etc. briljant concept voor ons chauffeurs dacht ik zo :) is ook in de buurt van waar ik eigenlijk zou moeten blijven wachten, dus als de klant belt ben ik in 5 minuutjes weer voor de deur. ideaal. dagje van grofweg 160 euro
pi_105266129
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:45 schreef mothergoose het volgende:
uiteraard kan ik wel even amsterdam in denk ik. ken de klant vrij goed, ben er nl voorkeurchauffeur van en die vind het allemaal wel prima dus dat is mooi :) hoorde zojuist van een andere chauffeur over 'seats2meet'. kun je gewoon beetje zitten, studeren, gratis lunchen etc. briljant concept voor ons chauffeurs dacht ik zo :) is ook in de buurt van waar ik eigenlijk zou moeten blijven wachten, dus als de klant belt ben ik in 5 minuutjes weer voor de deur. ideaal. dagje van grofweg 160 euro
Fuck :{ Het is niet alleen een chiller beroep, maar ook nog 3x zo goed betaald? :P
pi_105266393
nou nee, maar de totale dag word incl reistijd en alles wel 16 uur of meer, dus dan kom je aan ongeveer 160 euro he
pi_105268013
Da's een lekker dagsalaris!
pi_105270313
Morgen krimpen a/d IJssel - wateringen en Rotterdam - Houten. Van die bus is wel goed nieuws irritatie, aangezien ik daar ook vaak kom. Baalde al dat die 64 eerst weg zou gaan, maar het is niet zo erg dus. Morgen moet ik daar trouwens ook zijn.
pi_105272876
Hmmm, ik zit net de RET-site te bekijken en volgens die site bestaat buslijn 74 niet eens :') Fijn...
pi_105273372
Ik zit in de trein richting mijn rit die om 23 uur begint. Ik hoop maar dat het flink uitloopt zodat ik wat uren kan maken..
pi_105274881
Dat nachtwerk lijkt me nou zo waardeloos aan dat PC-werk hè...
pi_105274953
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmm, ik zit net de RET-site te bekijken en volgens die site bestaat buslijn 74 niet eens :') Fijn...
Op de routekaart van de RET is de bus naar Pendrecht denk ik het dichtste bij?

Maar deze week rijdt de bus naar de Poort nog.
pi_105275072
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:27 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Op de routekaart van de RET is de bus naar Pendrecht denk ik het dichtste bij?

Maar deze week rijdt de bus naar de Poort nog.
Ja, dat is 67 geloof ik. Maar ik deed dus via 9292 een reisadvies naar die verhuurder op een datum na 11 december en toen kreeg ik als advies bus 74 vanaf Zuidplein en eruit bij Zorghotel Charloisse Lagedijk. Maar goed, volgens de RET-site bestaat die hele bus niet :')
Wordt vermoedelijk toch naar Pendrecht idd.
pi_105275497
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, dat is 67 geloof ik. Maar ik deed dus via 9292 een reisadvies naar die verhuurder op een datum na 11 december en toen kreeg ik als advies bus 74 vanaf Zuidplein en eruit bij Zorghotel Charloisse Lagedijk. Maar goed, volgens de RET-site bestaat die hele bus niet :')
Wordt vermoedelijk toch naar Pendrecht idd.
Ik kreeg met 9292 ook altijd Zorghotel volgens mij, voor de wijziging. Misschien nog een foutje in het systeem?

Overigens is de eindhalte in Pendrecht hemelsbreed niet eens zo ver volgens mij, maar moet je ontzettend omlopen.

Edit: of zou er een buurtbus rijden O+
pi_105276850
Net de uurtjes voor november geteld en kwam op 51. Had veel minder geschat, dus dat is een lekkere meevaller :). Oh en buurtbusjes zijn leuk :7 maar probeer het maar niet in limburg, daar gaan de chauffeurs in het limburgs tegen je aan zaniken :')
pi_105276981
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik kreeg met 9292 ook altijd Zorghotel volgens mij, voor de wijziging. Misschien nog een foutje in het systeem?

Overigens is de eindhalte in Pendrecht hemelsbreed niet eens zo ver volgens mij, maar moet je ontzettend omlopen.

Edit: of zou er een buurtbus rijden O+
In de grote stad hebben we geen buurtbusjes :7

Zou kunnen dat het een foutje is trouwens, alleen heel bus 74 bestaat nu ook al niet :') En ik krijg geen opties meer met de 64 (kreeg ik altijd wel), dus dat duidt erop dat het dan weer wel verwerkte is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:59 schreef Franknfurter het volgende:
Net de uurtjes voor november geteld en kwam op 51. Had veel minder geschat, dus dat is een lekkere meevaller :). Oh en buurtbusjes zijn leuk :7 maar probeer het maar niet in limburg, daar gaan de chauffeurs in het limburgs tegen je aan zaniken :')
Inderdaad, ik versta die mensen nooit :')
pi_105277261
Ik kom uit limburg en ik versta het al niet. Ik noem het eerder een spraakziekte dan een accent.
pi_105277399
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:07 schreef Franknfurter het volgende:
Ik kom uit limburg en ik versta het al niet. Ik noem het eerder een spraakziekte dan een accent.
_O-

In Brabant is het ook altijd leuk als ze van die woorden gebruiken zoals "goesting". Vaak heb ik dan zoiets van: wtf zegt die nou weer?!
  dinsdag 6 december 2011 @ 23:12:56 #82
182073 invine
blablabla etc.
pi_105277521
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

_O-

In Brabant is het ook altijd leuk als ze van die woorden gebruiken zoals "goesting". Vaak heb ik dan zoiets van: wtf zegt die nou weer?!
Ik vind die bussen in brabant altijd zeer gezellig :) Die in limburg niet... maar dat komt misschien omdat ik brabant ben opgegroeid en het accent goed kan verstaan.
Beetje lachen en knikken doet sowieso wonderen met brabanders die onverstaanbaar accent proberen te communiceren!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_105277534
Irritatie weet jij tot wanneer de 64 precies rijdt? 11 december ging die weg dacht ik toch? ik moet er morgen namelijk zijn, en nog maar even gebruik van de bus maken zolang die nog rijdt toch haha.
pi_105277688
Goesting is hartstikke belgisch hoor :') Maarja, brabant en limburg zijn ook praktisch belgie dus alléz.
pi_105277781
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:13 schreef BAC92 het volgende:
Irritatie weet jij tot wanneer de 64 precies rijdt? 11 december ging die weg dacht ik toch? ik moet er morgen namelijk zijn, en nog maar even gebruik van de bus maken zolang die nog rijdt toch haha.
11 december gaat de nieuwe dienstregeling in idd, tot dan rijdt ie gewoon.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:16 schreef Franknfurter het volgende:
Goesting is hartstikke belgisch hoor :') Maarja, brabant en limburg zijn ook praktisch belgie dus alléz.
Ja joh, weet ik veel, ze gebruiken daar iig veel woorden waar ik nog nooit van gehoord heb :z
pi_105279449
Laatst al kort voorgesteld, maar er zijn wel degelijk meerdere chauffeurs op het forum, ik las eerst alleen mee maar nu er steeds meer chauffeurs bijkomen vindt ik het ook wel leuk om te posten. Vandaag ook een prima dagje, half 6 vanochtend weg en half 7 vanavond thuis, gloednieuwe Audi A6, prachtige auto! Wel bijzonder om te lezen al dat hiker werk, dat kennen we niet bij het bedrijf waar ik werk
pi_105279590
Zo, dit topic gaat retehard ofzo. Vandaag gebeld om half 5, maar kon pas om iets over 5 terugbellen. Wat denk je, ritjes waren al vergeven. Dammit...
pi_105279685
En ook ik ben weer thuis, dagje Den Bosch, Breukelen en Amsterdam. Ik wist dat zo'n 7 serie aanzienlijk groot was, maar 20 minuten rondrijden in A'dam om 'm ergens kwijt te kunnen, zodat ik een hapje kon gaan eten.. Donderdag weer een dagje betaald studeren met 5u vrije tijd, heerlijk :-)
pi_105280294
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:54 schreef develor het volgende:
Laatst al kort voorgesteld, maar er zijn wel degelijk meerdere chauffeurs op het forum, ik las eerst alleen mee maar nu er steeds meer chauffeurs bijkomen vindt ik het ook wel leuk om te posten. Vandaag ook een prima dagje, half 6 vanochtend weg en half 7 vanavond thuis, gloednieuwe Audi A6, prachtige auto! Wel bijzonder om te lezen al dat hiker werk, dat kennen we niet bij het bedrijf waar ik werk
Welkom :) Welk bedrijf werk je?

Hopen dat ik morgen een mailtje van de administratie krijg.. met een beetje hoop/uitzicht op chauffeuren.
pi_105280360
Zo naar bed. Morgen ritje naar Meerkerk, en vervolgens een enveloppe naar Houten brengen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')