abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105258179
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:58 schreef Franknfurter het volgende:
Zo, morgen drie ritjes. Een opel astra, een nissan qashqai en een volvo s60. Over alle drie niks te klagen (vooral over de volvo niet).
Check je ze ook altijd op kenteken? Qua leeftijd? Soms denk ik 'yes een BMW', kom je aan; 2ton op de teller :')
pi_105258198
Ik ga via de A2, A27, A59, A16 en A17. Dan kan ik Rotterdam vermijden. En in Utrecht kan ik eventueel de A12 vermijden door binnendoor via Nieuwegein te gaan. Of ik kan de A2 vermijden door gelijk de A27 op te gaan bij Lunetten of Houten.

Maar de tijd lijkt mij idd krap in de ochtendspits, maar we proberen het gewoon :)
.
pi_105258221
Veel succes!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_105258362
Even @ AR'ers; is de e-mail van de administratie het centrale aanspreekpunt voor vragen over je werk? Dus Administratie@Autoreset.nl? Heb wel eens een mailtje gestuurd namelijk, alleen nooit wat terug gekregen.
pi_105258606
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef -tape- het volgende:
Even @ AR'ers; is de e-mail van de administratie het centrale aanspreekpunt voor vragen over je werk? Dus Administratie@Autoreset.nl? Heb wel eens een mailtje gestuurd namelijk, alleen nooit wat terug gekregen.
Ik heb ze nu 2 keer gemaild en beide keren na 1 of 2 dagen antwoord gekregen. Laatste keer belden ze zelfs terug omdat ik had gemaild. Je kan natuurlijk ook de administratie bellen, nummer staat in je 'Chauffeurs Handleiding' als het goed is.
.
pi_105258717
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef -tape- het volgende:
Mijn ervaring is inderdaad dat de administratie nooit reageert. Had een paar weken geleden opeens geen enveloppen meer om tankbonnen op te sturen, dus ik had de administratie gemaild of ze er nog een paar konden opsturen. Kreeg ze pas gister binnen :')
Planning reageert wel altijd binnen 1 dag, dus ik zou lekker alles aan de planning vragen, tenzij het echt alleen over je salarisspecificatie gaat oid :)
Bedankt voor je cadeau trouwens, wanneer kom je hem afleveren?
pi_105259018
Moet morgen voor het eerst tanken voor AR. Tankbon moet ik opsturen met een kopie van m'n ritformulier ofzo? (Heb de AR-handleiding hier even niet bij de hand)
.
pi_105259258
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Mijn ervaring is inderdaad dat de administratie nooit reageert. Had een paar weken geleden opeens geen enveloppen meer om tankbonnen op te sturen, dus ik had de administratie gemaild of ze er nog een paar konden opsturen. Kreeg ze pas gister binnen :')
Planning reageert wel altijd binnen 1 dag, dus ik zou lekker alles aan de planning vragen, tenzij het echt alleen over je salarisspecificatie gaat oid :)
Bedankt voor je cadeau trouwens, wanneer kom je hem afleveren?
Heb een mail gestuurd ivm het 'promoveren' naar chauffeur. In ieder geval, of het mogelijk is. Lijkt me toch ook wel vet :P

Ik ga hem eerst even testen op de Autobahn. Als ik dat overleef krijg je hem, met een strik eromheen. Bezorgd door Easyway. })
pi_105261400
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:44 schreef Irritatie100 het volgende:

Niet slecht! Wel dodelijk saai dat hele stuk door Flevoland :P (of pak je de Afsluitdijk?). Wel lang terug OV'en vrees ik voor je. Ik kom uit regio Rotterdam en ben wel eens terug gegaan naar huis vanuit Wieuwerd. Voordeel: vanuit Leeuwarden rechtstreekse IC naar Rotterdam, dat is wel relaxed.
Afsluitdijk gepakt, dus viel mee ;)
Terug OV'en duurde idd wel even. Maar kon van Den Haag tot Zwolle in één keer, toen alleen nog in Zwolle moeten overstappen voor 15 minuutjes omdat die andere trein niet in Meppel stopte. Was dus prima te doen.

quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:59 schreef Kevindinhinho het volgende:
Beste rit! Ik hoop dat ik binnenkort ook gebeld word, ben donderdag aangenomen.
Zou zelf bellen als ik jou was. Had gisteren ook gebeld, maar was geen werk. Vanochtend werd ik dus gebeld voor dat spoedje. Was dezelfde persoon die belde, en ze wist dat het m'n eerste rit zou worden. Dus heeft denk ik toch zin om even een belletje te doen. Stond trouwens ook in een mail die je hebt gekregen, als je nieuw bent raden ze aan om de dag voordat je beschikbaar bent even te bellen ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:31 schreef Pizzabodem het volgende:

Maar heb de apps eigenlijk niet nodig. Rij gewoon altijd keurig de toegestane maximumsnelheid van het traject (+ 5 km op de teller). En in bepaalde auto's wil je geeneens 120 rijden.
Heb zelf FlitsNav op de achtergrond draaien tijdens het rijden. Werkt ideaal!
pi_105261497
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef -tape- het volgende:

[..]

Heb een mail gestuurd ivm het 'promoveren' naar chauffeur. In ieder geval, of het mogelijk is. Lijkt me toch ook wel vet :P

Ik ga hem eerst even testen op de Autobahn. Als ik dat overleef krijg je hem, met een strik eromheen. Bezorgd door Easyway. })
Heb 2 maanden terug ook een mailtje daarover gestuurd, nooit wat gehoord. Dus mailen naar personeelszaken heeft ook niet veel zin :P dan blijft er niet veel over, haha ;) ;)

Misschien planning mailen idd ofzo

edit: ooh, dit had met AR te maken? Ach, EW reageert ook niet :P
pi_105262191
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef Pizzabodem het volgende:
Morgen om 8:00 auto ophalen die om 9:30 in Bergen op Zoom moet zijn vanuit Utrecht. Moet hem ook nog aftanken.

Iemand enig idee of dit haalbaar is in de ochtendspits? Welke weg van Utrecht - BoZ heeft de minste files? Volgens Google Maps kan het binnen een uur en 15 minuten via 3 verschillende routes.
Heu heu heu! Bergen op Zoom de geksteee! Beter rij je gewoon A27, en dan A59 richting Moerdijk, dan de A17 naar BoZ. Tenminste, zo rij ik altijd als ik eens de auto mee heb van thuis. Waar moet je zijn (pm/dm)?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_105263231
morgen vroeg om 0515 treintje pakken naar in de buurt, naar adam rijden (pc uiteraard) en daar maar liefst 9 uur blijven wachten en dan terug :D

krijg ik eindelijk die artikels eens gelezen.. heerlijk, betaald studeren

3-serie overigens.
pi_105263581
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:50 schreef mothergoose het volgende:
morgen vroeg om 0515 treintje pakken naar in de buurt, naar adam rijden (pc uiteraard) en daar maar liefst 9 uur blijven wachten en dan terug :D

3-serie overigens.
Waar moet je dan gaan zitten? :P
pi_105264212
Zo, dat is een behoorlijke dag! Mag je niet gewoon even Amsterdam in ofzo?
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:30:53 #65
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_105265167
Ik werk morgen op vestiging in Vianen...
Bij dat bedrijf wat 3 automerken aanbied, toevallig iemand wel is gewerkt?
Is me niet helemaal duidelijk of ik nou in pak moet komen of niet...
pi_105265258
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:50 schreef mothergoose het volgende:

3-serie overigens.
9 uur! Toe maar. Had pas ook 8 geloof ik maar dat was niet aaneen gesloten. Hopen dat je een goede plek kan fixen waar je kan wachten of een stoel in de auto hebt met een goede slaapstand :)

Edit: die 8 uur had ik pas in die VIP Viano. Heb lekker een half uurtje geslapen hoor achterin. Prima te doen ^O^
pi_105266046
uiteraard kan ik wel even amsterdam in denk ik. ken de klant vrij goed, ben er nl voorkeurchauffeur van en die vind het allemaal wel prima dus dat is mooi :) hoorde zojuist van een andere chauffeur over 'seats2meet'. kun je gewoon beetje zitten, studeren, gratis lunchen etc. briljant concept voor ons chauffeurs dacht ik zo :) is ook in de buurt van waar ik eigenlijk zou moeten blijven wachten, dus als de klant belt ben ik in 5 minuutjes weer voor de deur. ideaal. dagje van grofweg 160 euro
pi_105266129
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:45 schreef mothergoose het volgende:
uiteraard kan ik wel even amsterdam in denk ik. ken de klant vrij goed, ben er nl voorkeurchauffeur van en die vind het allemaal wel prima dus dat is mooi :) hoorde zojuist van een andere chauffeur over 'seats2meet'. kun je gewoon beetje zitten, studeren, gratis lunchen etc. briljant concept voor ons chauffeurs dacht ik zo :) is ook in de buurt van waar ik eigenlijk zou moeten blijven wachten, dus als de klant belt ben ik in 5 minuutjes weer voor de deur. ideaal. dagje van grofweg 160 euro
Fuck :{ Het is niet alleen een chiller beroep, maar ook nog 3x zo goed betaald? :P
pi_105266393
nou nee, maar de totale dag word incl reistijd en alles wel 16 uur of meer, dus dan kom je aan ongeveer 160 euro he
pi_105268013
Da's een lekker dagsalaris!
pi_105270313
Morgen krimpen a/d IJssel - wateringen en Rotterdam - Houten. Van die bus is wel goed nieuws irritatie, aangezien ik daar ook vaak kom. Baalde al dat die 64 eerst weg zou gaan, maar het is niet zo erg dus. Morgen moet ik daar trouwens ook zijn.
pi_105272876
Hmmm, ik zit net de RET-site te bekijken en volgens die site bestaat buslijn 74 niet eens :') Fijn...
pi_105273372
Ik zit in de trein richting mijn rit die om 23 uur begint. Ik hoop maar dat het flink uitloopt zodat ik wat uren kan maken..
pi_105274881
Dat nachtwerk lijkt me nou zo waardeloos aan dat PC-werk hè...
pi_105274953
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmm, ik zit net de RET-site te bekijken en volgens die site bestaat buslijn 74 niet eens :') Fijn...
Op de routekaart van de RET is de bus naar Pendrecht denk ik het dichtste bij?

Maar deze week rijdt de bus naar de Poort nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')