Als het goed gaat, krijg je ook een bevestigingsmailtje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:29 schreef RangeRover het volgende:
Shit wit scherm betekent dus dat het niet verstuurd is? Goed dat ik dit lees want dan zijn mijn bijlages dus te groot. Morgen maar even bellen of ik m'n salaris van deze maand nog veilig kan stellen.
Yep. Lekker wat uurtjes kunnen maken. Was om kwart over tien al aanwezig in het restaurant, 11 uur zou de rit beginnen maar uiteindelijk pas om 0.30u weg. Ondertussen lekker koffie drinken en hangen met collega's. Prima avondje!quote:
Daar moet ik straks nog heen. Ritje vanuit mijn woonplaats om voor iemand winterbanden te monterenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:48 schreef S-RS het volgende:
@-tape-
Dat is inderdaad wel makkelijk zeg!
Morgen Groningen-Putten-Groningen (Opel Vivaro 2011) voor winterbanden. Lekker stukje rijden op de Zaterdag
Ik vind het maar raar dat ze daar helemaal heen moeten. Lijkt me toch redelijk duur al die auto's daar heen te moeten sturen. Of de winterbanden zijn daar gratisquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:51 schreef Sanderss het volgende:
[..]
Daar moet ik straks nog heen. Ritje vanuit mijn woonplaats om voor iemand winterbanden te monteren
ik dacht 19 ct per km, +0,25 uur per 60 km oid..quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:50 schreef bwLaw het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel de kilometervergoeding is, kan et niet echt vinden in de vorige topics hier en op de EW-site.. Iemand een idee?
17ct dacht ik..quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:50 schreef bwLaw het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel de kilometervergoeding is, kan et niet echt vinden in de vorige topics hier en op de EW-site.. Iemand een idee?
Payday van mij gaat ietsje lager uitvallen ben ik bang. Boete van ¤111,-quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:44 schreef Franknfurter het volgende:
Welkom!
Pff. Ik vind dat het wel weer pay-day mag zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |