ja sinds vorige week, ze moet er wel echt aan wennen voordat ik weer aan het werk ga, en eigenllijk gaat het best goed, ze huilt wel, maar niet meer ontroostbaar en ook niet meer continu...quote:Op woensdag 7 december 2011 16:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Gaat je mini nu ook naar het kdv BJ?
Wel lekker even tijd voor jezelf!
Fruit eet hij ruim voldoende (geef dat juist meer omdat hij de groente laat staan). Vochtopname is eerder aan de vele kant, dan aan de weinige kant (een van de punten waarom ook zijn urine gecontroleerd is, de buitensporige hoeveelheid die hij drinkt en plast en dergelijke).quote:Op woensdag 7 december 2011 14:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Teveel vezels kunnen juist voor verstopping zorgen als hij er niet voldoende bij drinkt.dan
help je hem met al die volkorenproducten juist minder dan je zou denken.
Ik zou persoonlijk erg waken voor voldoende vocht intake.
En verder, in fruit zitten ook vezels, misschien kun je daar wat mee? En dan liever de hele vrucht dan het sap.
Elin heeft nu ook zo'n fase, ze eet brood, ei en danoontjesquote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef wickie het volgende:
Claudia, we zijn nog niet eerder geweest, we hadden voor vandaag een afspraak maar die is verschoven.
Vorige week is ze door de kno arts volledig nagecheckt en was er niks aan de hand, alles was rustig.
Het zou kunnen dat er wat sluimert wat niet doorzet.
Knijpfruit wil ze niet, pap wil ze ook niet, soep wil ze ook niet meer. Alleen nog brood, af en toe pizza en gekookt ei () en ik probeer op mn vrije dagen te varieeren met beleg op een tosti.
Ik zal over een paar weken ook weer eens haar laten wegen.
En dat is vaak lastig want vaak hebben ze dan dat het 1 keer vies was en daarna niet weer willen proberen. Mijn middelste niet hoor. Die proeft alles zo weer, maar de oudste wilde dat nooit. Dat was vorige week vies dus nu ook nog!quote:Op donderdag 8 december 2011 11:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik las ergens dat aan een smaak wennen 20 keer proeven kost. Ik grapte al, een maand lang elke dag spruitjes
In dat geval is een dietist best een verstandige keuze (dit jaar worden ze nog vergoed, volgend jaar niet.)quote:Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Fruit eet hij ruim voldoende (geef dat juist meer omdat hij de groente laat staan). Vochtopname is eerder aan de vele kant, dan aan de weinige kant (een van de punten waarom ook zijn urine gecontroleerd is, de buitensporige hoeveelheid die hij drinkt en plast en dergelijke).
Claudia, qua vetten kan ik het me eigenlijk ook niet voorstellen, hij eet zijn boterhammen gewoon met halvarine/margarine en eet ook vleeswaren, vlees en dergelijke wel (waar het vlees ook gewoon vetten bevat en in sommige gevallen er ook in gebakken wordt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |