Da's zuurquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja. En omdat dat de enige dag was dat ik kon in die periode... Dus ik ben afgewezen op mijn verjaardag.Hij had wel omdat ik jarig was chocolaatjes voor me gekocht, dus ik kon meteen mijn 'verdriet' wegeten.
_!
Ik kan er ook heel hard om lachen inmiddels.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het zielig maar hoe je het brengt is het stiekem wel grappig
Was dat die fok-jongen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik kan er ook heel hard om lachen inmiddels.
Fok-jongen? Bijdehand?quote:
Ja, wie anders?quote:
Weet ik nietquote:
Yes you didquote:
Ach, ik zei laatst hoi, en toen duurde het een half uur. Toen kwam ik erachter dat het 7.15u wasquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:09 schreef Muisraket het volgende:
Oh nee wacht, het waren maar 2 minuten! Ben gewoon niet meer gewend aan stilte in dit topic!
Slim.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach, ik zei laatst hoi, en toen duurde het een half uur. Toen kwam ik erachter dat het 7.15u was
Toen lag ik nog 2 uur in bed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach, ik zei laatst hoi, en toen duurde het een half uur. Toen kwam ik erachter dat het 7.15u was
Jezelf uitlachen, wtfquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:10 schreef Muisraket het volgende:
Ik zit mezelf echt enorm hard uit te lachen hier.Maar goed, ik wil nog steeds details van die nacht van BB en KK!
Zo lijkt net alsof er heel wat is gebeurdquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:10 schreef Muisraket het volgende:
Ik zit mezelf echt enorm hard uit te lachen hier.Maar goed, ik wil nog steeds details van die nacht van BB en KK!
Wat attent van die jongenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja. En omdat dat de enige dag was dat ik kon in die periode... Dus ik ben afgewezen op mijn verjaardag.Hij had wel omdat ik jarig was chocolaatjes voor me gekocht, dus ik kon meteen mijn 'verdriet' wegeten.
_!
Ik zal je maar geloven dan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo lijkt net alsof er heel wat is gebeurd![]()
Alle details zijn al verteld. Er zijn achterlijke verhalen verteld waarbij ik medelijden heb met KK want die heeft dat aan moeten horen. En verder niks speciaals
Hij kon ook niet weten dat ik zo nerveus zou zijn.quote:[..]
Wat attent van die jongen![]()
Lekker!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:16 schreef shifto het volgende:
Inb4 close nog ff spammen dat ik masterlijke lasagne aan het maken ben!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:16 schreef shifto het volgende:
Inb4 close nog ff spammen dat ik masterlijke lasagne aan het maken ben!
Ik geloof jou en bdh toch ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zal je maar geloven dan.
[..]
Hij kon ook niet weten dat ik zo nerveus zou zijn.Maar attent was het zeker, ja.
Barrie, volgens mij ben jij ook kei zenuwachtig als je gaat daten hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik geloof jou en bdh toch ook![]()
En dat is wel waar, ach in de toekomst kan het bijna niet erger worden toch
quote:
Als jullie lief zijn wil ik het ook wel eens voor jullie maken!quote:
Geen idee maar ik date niet, dus ook geen reden om zenuwachtig te worden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Barrie, volgens mij ben jij ook kei zenuwachtig als je gaat daten hoor
Nooit?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee maar ik date niet, dus ook geen reden om zenuwachtig te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |