Ik doe dat altijd via applicatie, zijn er veel voor zoals oa Zedge.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Je kan niet een eigen muziekfile als berichtensignaaltoon gebruiken begrijp ik?
Nice.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:33 schreef zoz het volgende:
Hieronder een artikel waar een aantal features worden uitgelegd van de nieuwe Sense 4.0.
Ik denk dat ik Sense nog een kans ga geven en niet meteen voor cm9 ga.
http://pocketnow.com/android/htc-sense-40-first-impressions
kunne wij met de oudste sensation gewoon een update verwachten voor 4.0, of komt deze alleen op nieuwe smartphones.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:33 schreef zoz het volgende:
Hieronder een artikel waar een aantal features worden uitgelegd van de nieuwe Sense 4.0.
Ik denk dat ik Sense nog een kans ga geven en niet meteen voor cm9 ga.
http://pocketnow.com/android/htc-sense-40-first-impressions
Dat lijkt mij ook wel handig idd, maar volgens mij bestaat het niet, tenminste, ik heb het nog nooit gezien. Eigenlijk een soort telefoonboek app met alle telefoonnummers van Nederlandquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:29 schreef Doodloper het volgende:
Is er niet iets van een app of een rom die echt laat zien WIE je belt ipv het nummer? Als ik nu gebeld wordt door een nummer wat niet bij mn contacten staat dan staat enkel het nummer er, en het zou heel vet (en handig) zijn als er zou staan: "0201234567 (FOK! Nederland BV)" om een voorbeeldje te noemen.
Die nummers kun je doorgaans eenvoudig via Google aan een naam koppelen, dus dat moet niet zo moeilijk zijn.
Ik had daar Adaffix voor, maar die doet het nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:29 schreef Doodloper het volgende:
Is er niet iets van een app of een rom die echt laat zien WIE je belt ipv het nummer? Als ik nu gebeld wordt door een nummer wat niet bij mn contacten staat dan staat enkel het nummer er, en het zou heel vet (en handig) zijn als er zou staan: "0201234567 (FOK! Nederland BV)" om een voorbeeldje te noemen.
Die nummers kun je doorgaans eenvoudig via Google aan een naam koppelen, dus dat moet niet zo moeilijk zijn.
Komt ook voor de sensationquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:45 schreef Swomp het volgende:
[..]
kunne wij met de oudste sensation gewoon een update verwachten voor 4.0, of komt deze alleen op nieuwe smartphones.
Er is daar ook een tabblad waar je standaard-programma's kan verwijderenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Iemand die weet hoe je de apps moet verwijderen die er standaard opstaan? Bij mij stond er onder andere een twitter-app op voorgeinstalleerd, maar ik heb geen twitter dus die app mag van mij weg. Alleen via de Market kan ik alleen de apps die zelf gedownload heb verwijderen. Via Instelling-->App-beheer gaat het ook niet en als ik het icoontje verwijder blijft die gewoon staan...
Dus: suggesties?
Die goedkope van eBay passen beter dan de originelequote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef zoz het volgende:
Wie weet een goede screenprotector? Die ik nu heb heeft wat lucht tussen de randen. Het beeldscherm is niet helemaal plat. Dat maakt het plaatsen wel moeilijk.
Oww die lui hebben geen covers?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:46 schreef MichielPH het volgende:
Budgethoesjes heb ik goede ervaringen mee!
Waarom zou je zo'n ding gebruiken?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef zoz het volgende:
Wie weet een goede screenprotector? Die ik nu heb heeft wat lucht tussen de randen. Het beeldscherm is niet helemaal plat. Dat maakt het plaatsen wel moeilijk.
Tegen krassen. En natuurlijk ben ik zuinig en stop ik mn phone niet in een zak met sleutels.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n ding gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |