Pas geleden nog wel, maar m'n Psoriasis vindt alcohol niet zo heel leuk. Vooral omdat mijn Psoriasis nu in de winter iets meer aanwezig is, wat vervelend is, heb ik even een alcohol break ingelast. Ik vond het sowieso nooit lekker (stortvloed van poep incomingquote:
Ach gewoon net zo lang doordrinken tot je er niks meer van voelt. En dat laaste zal ik mijn mening maar niet over uiten.quote:Op maandag 5 december 2011 21:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Pas geleden nog wel, maar m'n Psoriasis vindt alcohol niet zo heel leuk. Vooral omdat mijn Psoriasis nu in de winter iets meer aanwezig is, wat vervelend is, heb ik even een alcohol break ingelast. Ik vond het sowieso nooit lekker (stortvloed van poep incoming).
Dan moet ik alleen de volgende ochtend als ik wakker word meteen weer doordrinkenquote:Op maandag 5 december 2011 21:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ach gewoon net zo lang doordrinken tot je er niks meer van voelt.
Jij moet vooral niet denken, maar verschrikkelijk dienen, lamme tak.quote:Op maandag 5 december 2011 21:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Oh dacht dat ik de laatste was. My bad.
Ben tenslotte ook nog maar eenstreeperquote:Op maandag 5 december 2011 21:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij moet vooral niet denken, maar verschrikkelijk dienen, lamme tak.
Dusch, hoe moeilijk kan eea zijn? Nee, hoor we gaan op eigen gelegenheid verder!quote:Op maandag 5 december 2011 21:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ben tenslotte ook nog maar eenstreeper
Hoe kom je eigenlijk aan die crap?quote:
Ik weet geeneens meer hoe ik op Cream kwam zo'n 5 jaar geleden.quote:
Dankuquote:Op maandag 5 december 2011 21:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dusch, hoe moeilijk kan eea zijn? Nee, hoor we gaan op eigen gelegenheid verder!
Overigens goed gedaan, hoef ik niet na te denken over een nieuw topic, derhalve heb je een TB van mij verdiend.
Meneertje Achja.. beetje op uw woorden letten ja!!quote:Op maandag 5 december 2011 21:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij moet vooral niet denken, maar verschrikkelijk dienen, lamme tak.
Werk ik bij de mc Donalds ofzo?quote:Op maandag 5 december 2011 21:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Meneertje Achja.. beetje op uw woorden letten ja!!
Nou oa dit:quote:Op maandag 5 december 2011 21:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan wel toffe muziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |