http://www.legitreviews.com/article/995/6/quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, om nou meteen te zeggen dat het een slechte voeding is. Kreeg goede reviews, dus kan net zo goed zijn dat het of een brak exemplaar was, of dat Nibb iets verkeerd heeft gedaan.
Oja, thanks.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien dat je nick verkeerd in de tt stond?
Tja, misschien was er inderdaad een betere voeding voor de prijs geweest. Maar ik blijf erbij dat dat gewoon een fatsoenlijke voeding moet zijn. 500 watt is ook meer dan zat voor zo'n systeem als Nibb-it en dat van mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:45 schreef m.k het volgende:
[..]
http://www.legitreviews.com/article/995/6/
"80 Plus certified and easy on the wallet, but should really be rated in the 450W-500W range"
http://www.jonnyguru.com/(...)s&op=Story5&reid=209
"not a 550W unit as implied by model number
thin gauge cables
all SATA connectors share one long chain
high MSRP"
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Nibb-it, briefpakket is aangekomen. Thanks
Geen HRT ter begeleiding?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:43 schreef Esses het volgende:
Top beveiliging ook weer op die kerstpakketten.
Nja ik ga het niet publiek plaatsen... Want dan zou het te triest zijn. Overigens... ach.quote:
Je lust het niet?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Kerstpakketten ook bij PostNL aangekomen.
Die van mij gaat naar voedselbank.
Jawel hoor, maar ik krijg een dubbel kerstpakketquote:
Je mag ook nar mij doorsturen hoor.quote:
Een pakket van post en een pakket van de begrafenisondernemers?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik krijg een dubbel kerstpakket
Nee, eentje van Randstad, eentje van TNT, en eentje van PostNLquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een pakket van post en een pakket van de begrafenisondernemers?
Aangezien ze in de biblebelt alleen hun dochters ter beschikking hebben. Mag ik eens mee op een rit?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, eentje van Randstad, eentje van TNT, en eentje van PostNL
Daarnaast bij klanten krijg je vaak nog wat extra's.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aangezien ze in de biblebelt alleen hun dochters ter beschikking hebben. Mag ik eens mee op een rit?
Denk dat je dan een heggenschaar, scheermessen + scheerschuim mee moet nemen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aangezien ze in de biblebelt alleen hun dochters ter beschikking hebben. Mag ik eens mee op een rit?
Gasbrander moet het wel doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk dat je dan een heggenschaar, scheermessen + scheerschuim mee moet nemen.
En je moet er rekening mee houden dat ze je papa gaan noemen
Que??quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gasbrander moet het wel doen.
En mbt het tweede, er is dan een bekende mee; ER.
Lezen Lotusss, lezen.quote:
Dan snap ik het nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |