Nee nee, voel me op zich wel beter: stuk minder hoesten enzo. Het is nu aansterken denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:33 schreef Braamyo het volgende:
@lotussss nu niet nog zieker worden hea !
Thanks voor het medeleven!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:29 schreef Lotusss het volgende:
Nieuw symptoom: ineens zo moe en slap zijn dat ik niet eens mijn bed uit wil komen om op de bank te gaan liggen... Wtf![]()
En Samthegreat5: 5.4 sucks bigtime.
Lullig...quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Thanks voor het medeleven!
Ja, echt vet kut jonge. We hadden een opdracht waarin de functie voor de versnelling gegeven was: a(t). En dan moest je berekenen hoeveel meter een of andere auto op (t=10) had afgelegd. Dus ik primitiveer die functie en er is ook gegeven wat a(0) is (6 m/sec² namelijk). Ik heb dus ondertussen:
F(t) + C. (nu dus de functie voor de snelheid geworden v(t) )
Die C bereken ik in de veronderstelling dat v(0) = ook 6. Maar daar ging ik de fout in, want als op tijdstip 0 de versnelling 6 is, is de snelheid helemaal niet 6... Maar gewoon 0..
Dus C had eigenlijk gewoon 0 moeten zijn. Ik kom op een ander getal uit en dat maakt het nog een keer primitiveren (naar s(t) = afstand) lastiger waardoor ik er niet uitkom.
2 punten op m'n cijfer foetsie en een 5.4 ipv een 7.4
Die voeding hoorde ook voldoende vermogen te hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:10 schreef m.k het volgende:
Waarom pas je al die wiskunde niet toe op je pc samenstel vaardigheden? Zodat je volgende keer wel een voeding kiest met voldoende vermogen.
Tja, om nou meteen te zeggen dat het een slechte voeding is. Kreeg goede reviews, dus kan net zo goed zijn dat het of een brak exemplaar was, of dat Nibb iets verkeerd heeft gedaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:37 schreef m.k het volgende:
O ja dat is waar ook je had een "A merk" voeding
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, wat is er veranderd? Ik zie het niet.
Misschien dat je nick verkeerd in de tt stond?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Misschien kunt u antwoord geven op mijn vraag in plaats van zo'n niets bijdragende post?
http://www.legitreviews.com/article/995/6/quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, om nou meteen te zeggen dat het een slechte voeding is. Kreeg goede reviews, dus kan net zo goed zijn dat het of een brak exemplaar was, of dat Nibb iets verkeerd heeft gedaan.
Oja, thanks.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien dat je nick verkeerd in de tt stond?
Tja, misschien was er inderdaad een betere voeding voor de prijs geweest. Maar ik blijf erbij dat dat gewoon een fatsoenlijke voeding moet zijn. 500 watt is ook meer dan zat voor zo'n systeem als Nibb-it en dat van mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:45 schreef m.k het volgende:
[..]
http://www.legitreviews.com/article/995/6/
"80 Plus certified and easy on the wallet, but should really be rated in the 450W-500W range"
http://www.jonnyguru.com/(...)s&op=Story5&reid=209
"not a 550W unit as implied by model number
thin gauge cables
all SATA connectors share one long chain
high MSRP"
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Nibb-it, briefpakket is aangekomen. Thanks
Geen HRT ter begeleiding?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:43 schreef Esses het volgende:
Top beveiliging ook weer op die kerstpakketten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |