Ik kleed me dan wel extra extra extra warm aanquote:Op maandag 5 december 2011 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neeee want wij zitten dan in de gemeenschappelijke ruimte die lekker warm is
En anders hebben we nog wel een plaid en een dekbed! En een badjas!quote:Op maandag 5 december 2011 19:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kleed me dan wel extra extra extra warm aan
quote:Op maandag 5 december 2011 19:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En anders hebben we nog wel een plaid en een dekbed! En een badjas!
Gisteren gedaan. Aankomend weekend zit Sinterklaas weer achter de kindjes aan op het strand te Spanje.quote:Op maandag 5 december 2011 19:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doen mensen nog aan Sinterklaas vanavond? Wij doen het aankomend weekend pas
Serieus? Ik heb je niet eens gezien! Maar volgens mij zaten die winnaars wel met een fucking groot team, of zag ik dat verkeerd?quote:Op maandag 5 december 2011 23:51 schreef Californium het volgende:
En weer eens eerste bij de pubquiz![]()
Oh, ik had het idee dat ik veel te veel mensen zag juichenquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:23 schreef Californium het volgende:
Jou denk ik wel gezien....maar twijfelde
Wij waren met 4 mensen?dus dat viel ook nog wel mee
....
Inruimen, uitruimen, aanzetten... Pff... gedoe.quote:
Da's mooi kloten inderdaad. Zijn het ernstige ingrepen? Lange hersteltijden? Dan is het wel extra zuur namelijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, ik had het zelf liever ook niet vlak voor kerst gehad, maar er valt niet veel te plannen met een ziekenhuis.
Nee, niet ernstig, ook geen lange hersteltijd, maar ik vind het wel een klote onderzoek.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Da's mooi kloten inderdaad. Zijn het ernstige ingrepen? Lange hersteltijden? Dan is het wel extra zuur namelijk
Achter ons zat nog een groep collega's die blij waren voor ons maar zelf 5e ofzo warenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, ik had het idee dat ik veel te veel mensen zag juichenWel verdekt opgesteld daar achterin zeg
.
Volgende maand een nieuwe kans! We moeten onze eer wel een beetje verdedigen natuurlijk. En die stapel dinerbonnen aanvullen
Zo dat nummer is strak op de plaat gezet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Het kwartje van Shoarma valt zo te lezen in stuivers.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef swarmahoer het volgende:
blijkbaar stond mn cursor in het invoerveld ofzo, t laatste bericht dat ik las was die van cali over de quiz
Die hebben ook een verkeerd aangesloten pomp.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:44 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ]
The fuck is wrong with some people
O M F Gquote:Op woensdag 7 december 2011 11:46 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg me dat dit niet echt is!
Ik ben geen Jood. Ik ben trouw aan de moeder Kerk.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:46 schreef swarmahoer het volgende:
tegen de lamp aan gelopen een keer..
in t kader van religie voor dk op deze ochtend
Dat stukje van de tv-kantine vond ik wel grappig.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind Rinus steeds zieliger worden, hij kijkt de hele tijd zo angstig en ongemakkelijk in die clip
Ik ben het helemaal met je eens. Een man met het IQ van een stoeptegel uitbuitenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind Rinus steeds zieliger worden, hij kijkt de hele tijd zo angstig en ongemakkelijk in die clip
Dat doet Yashaaa toch ook met IB?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Een man met het IQ van een stoeptegel uitbuiten
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat doet Yashaaa toch ook met IB?
Maar goed dat het ondertitels heeft. Ik versta en geen kut van, jonge!quote:
Klinkt wetenschappelijk verantwoord.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:11 schreef IrishBastard het volgende:
En het stuk literatuuronderzoek dat bij mijn scriptie zit is zoals nu blijkt boven mijn pet. Gaat over onderzoek naar andere mogelijke technieken voor portofonie. Zwaar technisch onderzoek dus, en dat is niet mijn vakgebied. Als je daar al wetenschappelijke bronnen van kunt vinden is het voor mij onbegrijpelijk.
Gelukkig werd dat door hem heel makkelijk afgewimpeld, ik moet maar een beetje verdiepen en eens om tafel gaan zitten met een leverancier van verschillende systemen. Die kan ik dan interviewen en dat als conclusie in het verslag gebruiken
Nouja, ik hoor net dat er ook mensen zijn die voor hun scriptie een stuk of vier virusscanners met elkaar vergeleken hebben, dus qua niveau moet dit ook afdoende zijn
Dat is dus ook precies wat me tegenhoudtquote:Op woensdag 7 december 2011 16:14 schreef IrishBastard het volgende:
We hebben nog niet eens sinterklaas gevierd
Sinterklaas is inmiddels weg. Die hoorde zijn naam vallen bij de commissie Deetman.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:14 schreef IrishBastard het volgende:
We hebben nog niet eens sinterklaas gevierd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |