Inloopkast, dan niet alleen voor kleding, maar ook voor boeken.quote:Op maandag 5 december 2011 21:57 schreef Dhaha het volgende:
Je bent een jongen? In dat geval leefruimte, wat moet je met een inloopkast
Dit, echt 100 procent ditquote:Op maandag 5 december 2011 21:59 schreef Scuidward het volgende:
Een inloopkast klinkt wel als een uitkomst.
Zal dan overigens wel regelmatig in de kast zitten.quote:Op maandag 5 december 2011 21:59 schreef Scuidward het volgende:
Tussen je 8 paar schoenen, maar als je echt zoveel hebt, waarom niet.quote:Op maandag 5 december 2011 22:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zal dan overigens wel regelmatig in de kast zitten.
Kom je dan ook weer ''uit'' de kast?quote:Op maandag 5 december 2011 22:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zal dan overigens wel regelmatig in de kast zitten.
Wel met een rode bank!quote:
Maar natuurlijk, dat spreekt voor zichquote:
We got a hipster herequote:Op maandag 5 december 2011 22:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
heb bijvoorbeeld maar 8 paar schoenen, 10 schoudertassen, 15 hoedjes.
gitaren (3 stuks)
+veel voor de scherpte...quote:Op maandag 5 december 2011 21:59 schreef Scuidward het volgende:
oh je bent dus wel een meisjequote:Op maandag 5 december 2011 22:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik kan als ik er een leefkamer van maak geen tv-kijken meer vanuit bed, omdat m'n tv dan daar staat. En film kijken met m'n vriend lijd 90% van de tijd tot seks en dat is ook lastig minder prettig op een 2 persoons bank (lijkt mij, geen ervaring mee)
Iets er tusseninquote:Op maandag 5 december 2011 22:11 schreef Dhaha het volgende:
[..]
oh je bent dus wel een meisje
of ben je homo?
Heb niet zo'n breed budget, maar anders zou ik het doen ja.quote:Op maandag 5 december 2011 22:12 schreef RozeRat het volgende:
Maak er een inloop koelkast van, zoals in de reclame van heineken, maar dan vullen met ander bier.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |