Sterkte!quote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef cafpow het volgende:
@ madame_paon,
wat fijn nieuws zeg! Ga zo door zou ik zeggen![]()
Hier ben ik waarschijnlijk wat afwezig, of zal in ieder geval minder op anderen kunne reageren, want vannacht heb ik slecht nieuws gehad. Oma heeft vannacht hafl 2 nederlandse tijd een beroerte gehad, en is sindsiend bewusteloos(soort van coma ofzo) en als ze hersteld zal ze links helemaal verlamd zijn. Maar de artsen zijn alles behalve positikef en ze zeggen al tegne mijn tante dat ze blij moet zijn met de extra jaren die ze samen hebben gehad, want 6 jaar geleden heeft oma een beroerte gehad waarbij ze eigenlijk had "moeten" sterven.
En de prognoses zijn slecht..dus ik heb iets te veel emoties, en begin iets dieper in de put te raken.
En ik baal gewoon erg veel ervan...![]()
Sorry ik dacht dat je alle dagen thuis zat maar durfde het niet op de vrouw af te vragen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik werk 4 dagen in de weekAlleen is het de laatste tijd wat lastig door die vreselijke misselijkheid maar ik werk wel gewoon
Volgens mij heb jij een beetje een verdraaid beeld van depressieAls ik heel erg down ben zou ik niet kunnen werken maar met de AD is het goed te doen hoor
Herkenbaar. Moet ook meerdere malen mijn woorden inslikken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Sterkte cafpow ...
Wat bestaan er toch ontzettende klootzakken.
Élke keer weer zo'n topic van een eikel die graag een uitkering wil (alsof je dat zou willen), en dan komen alle klootzakken roepen dat álle mensen met een uitkering uitkeringstrekkers, aanstellers en aandachtstrekkers zijn.
Probeer je je situatie uit te leggen en dan ben je opeens een aandachtshoer en een troll.![]()
Kutmensen.
Ze bedoelen het vast en zeker goed, ze willen gewoon dat je een gelukkig en productief bestaan leidt ipv alleen maar thuis zit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Sterkte cafpow ...
Wat bestaan er toch ontzettende klootzakken.
Élke keer weer zo'n topic van een eikel die graag een uitkering wil (alsof je dat zou willen), en dan komen alle klootzakken roepen dat álle mensen met een uitkering uitkeringstrekkers, aanstellers en aandachtstrekkers zijn.
Probeer je je situatie uit te leggen en dan ben je opeens een aandachtshoer en een troll.![]()
Kutmensen.
Ze bedoelen het echt niet goed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze bedoelen het vast en zeker goed, ze willen gewoon dat je een gelukkig en productief bestaan leidt ipv alleen maar thuis zit.
Hoe weet jij dat nou zo zeker?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze bedoelen het echt niet goed.
Ze hebben geen greintje empathie in hun lijf.
Door de manier waarop ze posten.quote:
Maar jij hebt een stoornis waardoor je de dingen niet zo ziet zoals ze zijn, toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Door de manier waarop ze posten.
Als ze je een aandachtshoer, aansteller en in feite een leugenaar noemen, zegt dat wel genoeg.
Ik kan wel lezen hoor ... het staat er namelijk letterlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar jij hebt een stoornis waardoor je de dingen niet zo ziet zoals ze zijn, toch?
doe eens een link?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kan wel lezen hoor ... het staat er namelijk letterlijk.
Uitkeringstrekkers!quote:
je betrekt het wel teveel op jezelf. jij bent zelf zegmaar een soort 'basket case', als je je verhaal helemaal uitlegt dan snapt iedereen dat je niet fulltime kunt werken. Maar er zijn er ook legio die wel kunnen werken maar waarvan het UWV zegt dat ze niet kunnen werken. Daar richt die woede zich op. Niet op jou. Jij bent namelijk een veel erger geval. Je kunt zelfs amper normaal leven. Dus trek je die frustratie jegens lichtere gevallen niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Uitkeringstrekkers!
Ik kijk nu niet meer in dat topic en het staat ook niet meer in my active topics.
Ik word er gewoon echt boos van.
Ik heb het halve topic doorgelezen. Staan inderdaad vervelende dingen in. Maar je moet begrijpen dat dit soort topics over uitkeringen/Wajong altijd dezelfde strontvliegen aantrekken die er waarschijnlijk nog meer meezitten dat je een uitkering hebt dan dat je er zelf mee zit. Gewoon laten gaan die mensen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Uitkeringstrekkers!
Ik kijk nu niet meer in dat topic en het staat ook niet meer in my active topics.
en wat bedoel je met "vreemde" angsten? En weet je al wat voor soort terapie je gaat krijgen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 06:34 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb het halve topic doorgelezen. Staan inderdaad vervelende dingen in. Maar je moet begrijpen dat dit soort topics over uitkeringen/Wajong altijd dezelfde strontvliegen aantrekken die er waarschijnlijk nog meer meezitten dat je een uitkering hebt dan dat je er zelf mee zit. Gewoon laten gaan die mensen.![]()
Maar goed, volgens mij is dit mijn eerste post in dit topic. Hoi allemaal.![]()
Ik ga binnenkort beginnen met therapie om van alle 'vreemde' angsten af te komen.
Hey,quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
en wat bedoel je met "vreemde" angsten? En weet je al wat voor soort terapie je gaat krijgen?
o, en hoi
Begrijpelijk. Ik word zelf ook enorm kwaad als ik het lees. Ik heb een wajong uitkering en werk daarnaast 3 halve dagen op puur vrijwillige basis. Doe ook nog een studie, dus het is niet zo dat ik alleen maar m'n handje op sta te houden bij het uwv.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Uitkeringstrekkers!
Dat lijkt me terecht!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:52 schreef Re het volgende:
maanvis, dit was je laatste post in dit topic
Serieus?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:37 schreef Murmeli het volgende:
Maanvis is een jongetje toch?
maar inderdaad... mensen basketcases gaan noemen gaat tever.
maargoed, geen maanvis meer hier dus
goed om te horen Sylvanaquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:47 schreef Sylvana het volgende:
Ik kan hier op mijn kamer internetten
Heb net bij de Vodafonewinkel zo'n usb-stick gekocht, zodat ik toch op mijn laptop kan internettenDat is toch een stuk makkelijker dan met mijn telefoon.
Verder gaat het vandaag gelukkig beter dan gisteren. Fijn gesprekje met EVV-er gehad en net dus even lekker de stad in geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |