abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105520346
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef cafpow het volgende:
@ madame_paon,
wat fijn nieuws zeg! Ga zo door zou ik zeggen ;)

Hier ben ik waarschijnlijk wat afwezig, of zal in ieder geval minder op anderen kunne reageren, want vannacht heb ik slecht nieuws gehad. Oma heeft vannacht hafl 2 nederlandse tijd een beroerte gehad, en is sindsiend bewusteloos(soort van coma ofzo) en als ze hersteld zal ze links helemaal verlamd zijn. Maar de artsen zijn alles behalve positikef en ze zeggen al tegne mijn tante dat ze blij moet zijn met de extra jaren die ze samen hebben gehad, want 6 jaar geleden heeft oma een beroerte gehad waarbij ze eigenlijk had "moeten" sterven.
En de prognoses zijn slecht..dus ik heb iets te veel emoties, en begin iets dieper in de put te raken.

En ik baal gewoon erg veel ervan... :( :'(
Sterkte! :*
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:10:59 #202
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105520621
Sterkte cafpow ...

Wat bestaan er toch ontzettende klootzakken. :r
Élke keer weer zo'n topic van een eikel die graag een uitkering wil (alsof je dat zou willen), en dan komen alle klootzakken roepen dat álle mensen met een uitkering uitkeringstrekkers, aanstellers en aandachtstrekkers zijn.
Probeer je je situatie uit te leggen en dan ben je opeens een aandachtshoer en een troll. :r
Kutmensen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:14:14 #203
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105520759
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik werk 4 dagen in de week ;) Alleen is het de laatste tijd wat lastig door die vreselijke misselijkheid maar ik werk wel gewoon :)

Volgens mij heb jij een beetje een verdraaid beeld van depressie :D Als ik heel erg down ben zou ik niet kunnen werken maar met de AD is het goed te doen hoor :)
Sorry ik dacht dat je alle dagen thuis zat maar durfde het niet op de vrouw af te vragen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_105521668
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Sterkte cafpow ...

Élke keer weer zo'n topic van een eikel die graag een uitkering wil (alsof je dat zou willen), en dan komen alle klootzakken roepen dat álle mensen met een uitkering uitkeringstrekkers, aanstellers en aandachtstrekkers zijn.
Probeer je je situatie uit te leggen en dan ben je opeens een aandachtshoer en een troll. :r
Kutmensen.
Herkenbaar. Moet ook meerdere malen mijn woorden inslikken.
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:56:10 #205
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105522051
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Sterkte cafpow ...

Kutmensen.
Ze bedoelen het vast en zeker goed, ze willen gewoon dat je een gelukkig en productief bestaan leidt ipv alleen maar thuis zit.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 13 december 2011 @ 01:04:56 #206
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105522261
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ze bedoelen het vast en zeker goed, ze willen gewoon dat je een gelukkig en productief bestaan leidt ipv alleen maar thuis zit.
Ze bedoelen het echt niet goed.
Ze hebben geen greintje empathie in hun lijf.
  dinsdag 13 december 2011 @ 01:23:12 #207
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105522605
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 01:04 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ze bedoelen het echt niet goed.
Ze hebben geen greintje empathie in hun lijf.
Hoe weet jij dat nou zo zeker?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 13 december 2011 @ 01:24:16 #208
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105522621
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 01:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou zo zeker?
Door de manier waarop ze posten.
Als ze je een aandachtshoer, aansteller en in feite een leugenaar noemen, zegt dat wel genoeg.
  dinsdag 13 december 2011 @ 01:28:47 #209
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105522700
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 01:24 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Door de manier waarop ze posten.
Als ze je een aandachtshoer, aansteller en in feite een leugenaar noemen, zegt dat wel genoeg.
Maar jij hebt een stoornis waardoor je de dingen niet zo ziet zoals ze zijn, toch?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 13 december 2011 @ 01:55:16 #210
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105523136
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 01:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maar jij hebt een stoornis waardoor je de dingen niet zo ziet zoals ze zijn, toch?
Ik kan wel lezen hoor ... het staat er namelijk letterlijk.
  dinsdag 13 december 2011 @ 01:57:12 #211
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105523158
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 december 2011 01:55 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik kan wel lezen hoor ... het staat er namelijk letterlijk.
doe eens een link?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 13 december 2011 @ 01:59:40 #212
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105523192
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 01:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

doe eens een link?
Uitkeringstrekkers!

Ik kijk nu niet meer in dat topic en het staat ook niet meer in my active topics.
Ik word er gewoon echt boos van.
  dinsdag 13 december 2011 @ 02:08:07 #213
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105523304
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 01:59 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Uitkeringstrekkers!

Ik kijk nu niet meer in dat topic en het staat ook niet meer in my active topics.
je betrekt het wel teveel op jezelf. jij bent zelf zegmaar een soort 'basket case', als je je verhaal helemaal uitlegt dan snapt iedereen dat je niet fulltime kunt werken. Maar er zijn er ook legio die wel kunnen werken maar waarvan het UWV zegt dat ze niet kunnen werken. Daar richt die woede zich op. Niet op jou. Jij bent namelijk een veel erger geval. Je kunt zelfs amper normaal leven. Dus trek je die frustratie jegens lichtere gevallen niet zoveel aan.
Een gedicht over Maanvis
pi_105524105
quote:

[..]

Uitkeringstrekkers!

Ik heb het halve topic doorgelezen. Staan inderdaad vervelende dingen in. Maar je moet begrijpen dat dit soort topics over uitkeringen/Wajong altijd dezelfde strontvliegen aantrekken die er waarschijnlijk nog meer meezitten dat je een uitkering hebt dan dat je er zelf mee zit. Gewoon laten gaan die mensen. ;)

Maar goed, volgens mij is dit mijn eerste post in dit topic. Hoi allemaal. w/

Ik ga binnenkort beginnen met therapie om van alle 'vreemde' angsten af te komen.
pi_105525566
Mensen die afgeven op anderen doen dat vanuit negativiteit die in hen zit, dat die zich dan toevallig richt op iets wat jou aangaat is echt niet meer dan toeval. Dat hoef je niet persoonlijk te maken en daarbij; als zij echt gelukkig en oprecht blij met zichzelf waren hadden ze dan de behoefte om anderen omlaag te halen? Begrijp wat ze doen maar oordeel niet, blijf bij jezelf en je hoeft niet in de negativiteit mee te gaan.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:52:45 #216
262 Re
Kiss & Swallow
pi_105526153
maanvis, dit was je laatste post in dit topic

:W
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_105526730
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 06:34 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik heb het halve topic doorgelezen. Staan inderdaad vervelende dingen in. Maar je moet begrijpen dat dit soort topics over uitkeringen/Wajong altijd dezelfde strontvliegen aantrekken die er waarschijnlijk nog meer meezitten dat je een uitkering hebt dan dat je er zelf mee zit. Gewoon laten gaan die mensen. ;)

Maar goed, volgens mij is dit mijn eerste post in dit topic. Hoi allemaal. w/

Ik ga binnenkort beginnen met therapie om van alle 'vreemde' angsten af te komen.
en wat bedoel je met "vreemde" angsten? En weet je al wat voor soort terapie je gaat krijgen?

o, en hoi :W
pi_105527012
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:15 schreef cafpow het volgende:

[..]

en wat bedoel je met "vreemde" angsten? En weet je al wat voor soort terapie je gaat krijgen?

o, en hoi :W
Hey,

Ik heb angst om op straat te gaan en dan met name om in winkels te komen. Als ik het echt te pakken heb is het een chaos in mijn hoofd. En waarschijnlijk zit het allemaal 'tussen mijn oren'. :{

Maar ik ga dus cognitieve gedragstherapie doen. Paar jaar geleden heb ik die therapie ook al eens gehad (toen voor een ander probleem) en dat heeft toen goed geholpen. :)
pi_105528081
quote:

[..]

Uitkeringstrekkers!

Begrijpelijk. Ik word zelf ook enorm kwaad als ik het lees. Ik heb een wajong uitkering en werk daarnaast 3 halve dagen op puur vrijwillige basis. Doe ook nog een studie, dus het is niet zo dat ik alleen maar m'n handje op sta te houden bij het uwv.
Hoe moeilijk ook, probeer het te negeren. En ik weet dat dat niet makkelijk is. Echt. Ze weten niet wat ze zeggen, tot dat zij in hetzelfde schuitje komen. Niet dat ik dat iemand toewens overigens, zo'n kreng ben ik nou ook weer niet.
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 11:17:54 #220
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105528447
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:52 schreef Re het volgende:
maanvis, dit was je laatste post in dit topic

:W
Dat lijkt me terecht!

Ze praat alsof ze het met je eens is maar ondertussen haalt ze je ontzettend naar beneden :X net als haar 'verbazing' dat ik een sociaal leven heb en werk, dat slaat echt nergens op :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:37:48 #221
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105529030
Maanvis is een jongetje toch?
maar inderdaad... mensen basketcases gaan noemen gaat tever.

maargoed, geen maanvis meer hier dus *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 12:47:47 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105531189
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:37 schreef Murmeli het volgende:
Maanvis is een jongetje toch?
maar inderdaad... mensen basketcases gaan noemen gaat tever.

maargoed, geen maanvis meer hier dus *O*
Serieus? :D Dacht altijd dat het een verzuurde vrouw was :D :') Sorry Maanvis :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_105533136
Ik kan hier op mijn kamer internetten *O*

Heb net bij de Vodafonewinkel zo'n usb-stick gekocht, zodat ik toch op mijn laptop kan internetten :D Dat is toch een stuk makkelijker dan met mijn telefoon.

Verder gaat het vandaag gelukkig beter dan gisteren. Fijn gesprekje met EVV-er gehad en net dus even lekker de stad in geweest :)
pi_105535858
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:47 schreef Sylvana het volgende:
Ik kan hier op mijn kamer internetten *O*

Heb net bij de Vodafonewinkel zo'n usb-stick gekocht, zodat ik toch op mijn laptop kan internetten :D Dat is toch een stuk makkelijker dan met mijn telefoon.

Verder gaat het vandaag gelukkig beter dan gisteren. Fijn gesprekje met EVV-er gehad en net dus even lekker de stad in geweest :)
goed om te horen Sylvana :)

en Madame_Paon over dat topic over uitkeringstrekkers:
Ik snap dat je je er pissig over maakt, maar onthoud 1 ding, aan het eind van de dag is het het allerberangrijkste dat je jezelf recht in de spiegel aan kunt kijken.
als je dat kunt kan de rest lekker de klere krijgen toch :Y)
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 15:16:17 #225
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105536810
Bleh ik baal als een stekker. Ik had vanavond gratis naar Miss Saigon gekund maar ik voel me nog steeds beroerd dus dat gaat niet lukken :X Vanavond mijn eerste Cymbalta, ik hoop dat ik me er snel beter door voel. Want dit ben ik echt zat :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')