Geen idee wat normaal isquote:Op maandag 12 december 2011 09:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Depressie en angststoornissen. Maar de AD werken bij mij zo goed dat ik nergens last van hebdat is toch wel normaal of niet?
quote:Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef seasushi het volgende:
![]()
![]()
mijn dochter komt op bezoek
![]()
![]()
![]()
Dat zijn 3 positieve punten en de - puntjes zijn vandaag daardoor even niet meer aanwezig!
Op tijd voor wat?quote:Op maandag 12 december 2011 13:20 schreef Sylvana het volgende:
Nou niet goed dus, want heb toch toegegeven aan de stem, maar verpleegster heeft me op tijd gevonden. Net dus crisisoverleg met arts/psychiater erbij en nu moet ik waarschijnlijk naar gesloten..
quote:Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef seasushi het volgende:
![]()
![]()
mijn dochter komt op bezoek
![]()
![]()
![]()
Dat zijn 3 positieve punten en de - puntjes zijn vandaag daardoor even niet meer aanwezig!
Vertel eens wat wij als medeusers met zulke posts moeten, je meldt dus specifiek dat je net een zelfmoordpoging hebt gedaan en wij zitten er maar naar te kijken?quote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Voordat ik mijn laatste adem uitblies...
Ik had het vanmiddag cryptisch omschreven, maar kreeg er een vraag over en die heb ik beantwoord.quote:Op maandag 12 december 2011 20:04 schreef Re het volgende:
[..]
Vertel eens wat wij als medeusers met zulke posts moeten, je meldt dus specifiek dat je net een zelfmoordpoging hebt gedaan en wij zitten er maar naar te kijken?
Hier ben ik het dus wel mee eens, ik persoonlijk kan er niets mee, lezen dat je dood wilt en daar een poging toe onderneemt en dat die poging is voorkomen door de verpleging, maar wat nu als je hier komt melden dat die stem zegt dat je er een einde moet maken en vervolgens horen we dagen niks meer van je, dan ga ik mij dus afvragen of je uberhaubt nog leeft! en daar wil ik mij niet druk over maken, dus als dit soort posts toegestaan zijn dan denk ik erover na om mij terug te trekken. want iemand steunen bij een depressie of een paniekaanval, of ervaringen uitwisselen over medicatie is voor mij gevoelsmatig heel anders dan suicidale neigingen van iemand die ik niet ken maar waar ik dan toch mee bezig ben! lieve sylvana ik wens je heel veel sterkte met alles maar ik denk niet dat fok een plek is om het over zelfmoord te hebben!quote:Op maandag 12 december 2011 20:04 schreef Re het volgende:
[..]
Vertel eens wat wij als medeusers met zulke posts moeten, je meldt dus specifiek dat je net een zelfmoordpoging hebt gedaan en wij zitten er maar naar te kijken?
Dat soort posts zijn niet toegestaan. Hierbij dus ook van mij nog een keer het dringende verzoek aan o.a. Sylvana om dit soort reacties achterwege te laten anders moeten we andere middelen in gaan zetten.quote:Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus wel mee eens, ik persoonlijk kan er niets mee, lezen dat je dood wilt en daar een poging toe onderneemt en dat die poging is voorkomen door de verpleging, maar wat nu als je hier komt melden dat die stem zegt dat je er een einde moet maken en vervolgens horen we dagen niks meer van je, dan ga ik mij dus afvragen of je uberhaubt nog leeft! en daar wil ik mij niet druk over maken, dus als dit soort posts toegestaan zijn dan denk ik erover na om mij terug te trekken. want iemand steunen bij een depressie of een paniekaanval, of ervaringen uitwisselen over medicatie is voor mij gevoelsmatig heel anders dan suicidale neigingen van iemand die ik niet ken maar waar ik dan toch mee bezig ben! lieve sylvana ik wens je heel veel sterkte met alles maar ik denk niet dat fok een plek is om het over zelfmoord te hebben!
Wat een goed nieuws!quote:Op maandag 12 december 2011 20:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Hier iets positiefs: na meer dan 1,5 jaar kan ik weer verder met mijn studie en heb nu al een 9 en een 8 gehaald.
Ondertussen al iets langer ... maar langer dan een uur achter elkaar lukt niet.quote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een goed nieuws!Kun je je beter concentreren?
Schriftelijke opleiding. Administratie. MBO niveau 3 of zo.quote:Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
Hey, dat is wel cool madame, welke studie die je? Welk jaar?
Ik werk 4 dagen in de weekquote:Op maandag 12 december 2011 17:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee wat normaal is. Zou je nu ook aan het werk kunnen?
Dat zijn heel veelquote:Op maandag 12 december 2011 20:20 schreef Madame_Paon het volgende:
In ieder geval veel sterkte Sylvana en hopen dat je van die stem af komt.
Hier iets positiefs: na meer dan 1,5 jaar kan ik weer verder met mijn studie en heb nu al een 9 en een 8 gehaald.
Hihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Da's echt cool he... de draad weer oppikkenquote:Op maandag 12 december 2011 20:20 schreef Madame_Paon het volgende:
In ieder geval veel sterkte Sylvana en hopen dat je van die stem af komt.
Sterktequote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef cafpow het volgende:
@ madame_paon,
wat fijn nieuws zeg! Ga zo door zou ik zeggen![]()
Hier ben ik waarschijnlijk wat afwezig, of zal in ieder geval minder op anderen kunne reageren, want vannacht heb ik slecht nieuws gehad. Oma heeft vannacht hafl 2 nederlandse tijd een beroerte gehad, en is sindsiend bewusteloos(soort van coma ofzo) en als ze hersteld zal ze links helemaal verlamd zijn. Maar de artsen zijn alles behalve positikef en ze zeggen al tegne mijn tante dat ze blij moet zijn met de extra jaren die ze samen hebben gehad, want 6 jaar geleden heeft oma een beroerte gehad waarbij ze eigenlijk had "moeten" sterven.
En de prognoses zijn slecht..dus ik heb iets te veel emoties, en begin iets dieper in de put te raken.
En ik baal gewoon erg veel ervan...![]()
He meis, wat kut!quote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef cafpow het volgende:
@ madame_paon,
wat fijn nieuws zeg! Ga zo door zou ik zeggen![]()
Hier ben ik waarschijnlijk wat afwezig, of zal in ieder geval minder op anderen kunne reageren, want vannacht heb ik slecht nieuws gehad. Oma heeft vannacht hafl 2 nederlandse tijd een beroerte gehad, en is sindsiend bewusteloos(soort van coma ofzo) en als ze hersteld zal ze links helemaal verlamd zijn. Maar de artsen zijn alles behalve positikef en ze zeggen al tegne mijn tante dat ze blij moet zijn met de extra jaren die ze samen hebben gehad, want 6 jaar geleden heeft oma een beroerte gehad waarbij ze eigenlijk had "moeten" sterven.
En de prognoses zijn slecht..dus ik heb iets te veel emoties, en begin iets dieper in de put te raken.
En ik baal gewoon erg veel ervan...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |