quote:Op woensdag 14 december 2011 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
UiteraardEn dat pakje staat ons ook stúkken beter natuurlijk. Maar het gaat ff om het idee; de echte kjoetness moet je er even bijdenken
quote:
Niks mis met parttime werken. Wel minder geld natuurlijk, maar wel tijd over voor jezelf. Hard nodig bij werk met psychische (tsss ik weet t niet eens meer te schrijven)klachten..quote:Op woensdag 14 december 2011 17:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Met al mijn psychische problemen en het feit dat ik waarschijnlijk op z'n hoogst parttime zal kunnen werken, zijn mijn kansen op een baan nóg kleiner ...
Hoezo zou er overheen gelezen worden?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:41 schreef Spacekitten het volgende:
ik meld me ook ff, ookal wordt er waarschijnlijk overheen gelezen..., heb het helemaal gehad hier, vorige week begon het met het overlijden van mijn laatste ratje waardoor ik na 6 jaar zonder huisdieren zit, nu is het verhuizing van werkplek en afscheid van een stel van mijn directe collega's. Echt teveel veranderingen in 1 week tijd, wil gewoon ff helemaal niets meer voelen en meekrijgen!
Misschien is het wel goed om er juist wel bij stil te staan Cafpow.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:31 schreef cafpow het volgende:
@sweetdancegirl, wel fijn dat er zoveel begrip is.
@Sylvana
mooi dat het beter gaat, nu wel houden zo he. EN klinkt lekker het proeven van kerstspulletjes.
@Murmeli/MaJo
Klink ook goed hoor.
@nyota
wat gebeurd er als je even je bed in kruipt en een dutje doet? Voel je je daarna al iets positiever? Want dat ik heb ik heel vaak dat ik na activiteiten zo moe ben dat ik helemaal depressief word.
@Spacekitten,
Balen zoveel veranderingen tegelijk, dat kan heel hevig zijn ook al zijn het hele kleine veranderingen.
Nu een updatje vanuit mijn kant, zolang ik op school valt mijn stemming wel mee, vooral omdat ik dan afleiding heb. Maar thuis zak ik gewoon weer weg, en eigenlijk zak ik al een beetje weg bij het idee dat ik naar huis kan.
Dit heeft ook weer temaken met de situatie van mijn oma, die alleen slechter word. Ze heeft weinig hersenactiviteit en bepaalde organen beginnen ook minder goed te werken. Nu word ze van de IC voor hersenbloedingen overgeplaatst naar een normale zaal, en het is puur afwachten. En hoogstwaarschijnlijk wachten tot HETmoment is aangebroken.
En hierdoor heb ik helemaal geen zin in weekend, ik wil gewoon naar school kunnen, doorwerken om afleiding te hebben.
En maandag heb ik ook nog eens hertentamen van Nederlands...en dan nog eens om 5 uur 's middags
Tja, het is niet echt vluchten, want ik sta er zowieso 's avonds bij stil. Maar het is ook zo onreel doordat ik niet fysiek aanwezig ben. En door die afstand lijkt het net of er niks aan de hand is.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:40 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Misschien is het wel goed om er juist wel bij stil te staan Cafpow.
Je moet wel zorgen dat afleiding niet veranderd in ontvluchten hoor.
Sterkte met de hele situatie, hoop dat mocht er geen kans op herstel van je Oma zijn dat ze dan in ieder geval niet veel hoeft te lijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |