abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 december 2011 @ 18:00:47 #276
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105583546
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:46 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Uiteraard :{w En dat pakje staat ons ook stúkken beter natuurlijk. Maar het gaat ff om het idee; de echte kjoetness moet je er even bijdenken :P
*)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Moderator woensdag 14 december 2011 @ 20:28:45 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105590388
Whiiieee net mijn zalando laarzen binnengekregen, daar word ik vrolijk van *O* :@ :')

Wel fijn om eindelijk weer een goede dag te hebben :s) Hoe gaat het met jullie?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 14 december 2011 @ 21:50:19 #278
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105594748
Hier ook wel goed. alleen koppijn van de pillen :(
heb hem om half 8 ofzo ingenomen en om kwart voor 9 kreeg ik ineens hoofdpijn.
ben nu ook slaperig dus ga over niet al te lange tijd mijn mandje opzoeken...
pi_105595929
Had vandaag weer wat dingen te doen waar ik redelijk tegenop zag, maar probeerde het echt als een uitdaging te zien zeg maar en op een klein beetje hyperventilatie en zweten na ging het uitstekend :)
vanavond nog weer iets gedaan (waar ik veel minder tegenop zag) maar compleet aan het hyperventileren, echt het gevoel dat je compleet opgesloten zit in je lichaam.
ben weer thuis en *poef* alles weer goed, vind het echt vreemd.
pi_105596241
vandaag de kerstboom opgezet, in mijn ouderlijk huis, Lekker onder de zonnenbank geweest, al met al had ik een prima dag, tot vriendlief belde met het bericht dat die godcholerakolerekuttievus pc weer eens kapot is! Dat is al de zoveelste keer! Ik wordt daar zoooo doodmoe van! Maar goed we hebben nu maar een nieuwe besteld, want tja hij moet toch wat..... GRRRR

Wat betreft thuisopleidingen: Ik heb mijn opleiding via het NTI gedaan, en nooit geen klachten erover gehad, Ik heb kosteloos kunnen verlengen, En in principe had ik het dubbele van de tijd kunnen krijgen dan de tijd die er voor stond, Ik deed het in 2 jaar, en had voor hetzelfde geld 4 jaar zeg maar! En daarnaast krijg ik op iedere vervolgcursus/ opleiding 20% korting!
S. 2014
J. 2016
pi_105600946
Hier een druk dagje gehad. Vanmorgen werk + gesprek. Gisteren was het nogal heftig (kreeg paniekaanval en ben uiteindelijk naar huis gegaan) Nu afgesproken dat als ik het voel aankomen gelijk naar huis toe ga. Kan psych altijd bereiken + er is hier altijd wel een begeleider aanwezig. Betekent trouwens niet dat ik bij ieder seintje direct de benen neem, maar als het langer dan 5 minuten gaat duren moet ik het niet meer negeren zoals gisteren.

Vanmiddag stad in geweest voor vriendlief, kerstcadeau gekocht O+

Vanavond kerstdiner met het gehele huis. Was erg slordig opgezet, veel mensen gingen pas laat weg (17.45, het begon 18.00) en wilden 21.00 alweer naar huis. Het kerstdiner is al een aantal jaren en steeds gaat het goed, maar vanavond was het echt een puinhoop. Nu m'n bed in, morgen naar vriendlief O+

Slaapwel voor straks en sweet dreams :*
  donderdag 15 december 2011 @ 00:07:30 #282
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105601992
Bij deze wil ik de users en crewleden die me positieve PM's en DM's stuurden nav mijn 'vertrek' uit deze reeks bedanken. Ik wist niet dat mijn reacties toch zo breed gedragen werden hier.

*weer uit AT verwijdert*
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_105602173
@ Majo
fijn dat je een goede dag hebt :). Let alleen op dat je niet teveel hooi op je vork neemt in één keer.

@ Murmeli
Balen van die hoofdpijn, hopelijk is het snel over.

@DeZoektocht
Gelukkig dat je weer thuis bent. En een applausje dat je toch heb doorgezet ^O^

@Gewoonmezelf
Balen van die pc, maar goed verder was het gewoon nog leuk dagje voor zover ik hoor.
Even Off topic, weetje waar het probleem ligt met de pc? Ik heb er enig verstand van heb een IT opleiding achter de rug, dus als je vragen hebt help ik graag .. ;)

@Sweetdancegirl
lijkt me een goed plan die aanvallen niet te reageren, maar kijken hoe heftig ze zijn en of worden en dan actie te ondernemen. Anders eventueel een plekje zoeken waar je je helemaal kan terug kan trekken.

Goed hier al met al een redelijke dag. Wel veel tussenuren, maar heb het maar gebruikt om wat aan schoolwerk te doen. Tussendoor ben ik toch emotioneel, geirriteerd en beetj boos vanwege het feit dat 1 die nu richting familie is gereisd helemaal opgehemeld word, en dat komt op zo'n moment niet fijn aan.
Maar verder moeten we nu weer afwachten, er is een epileptisch kader vastgesteld, maar nu weer 24 uur afwachten, tot meer nieuws. Nu zijn er medicatie gegeven en gaan ze morgen verder kijken.
Op dit moment alles zo onrealistisch dat ik gewoon het gevoel heb dat er echt helemaal niks aan de hand is..
Maar ieder klein iets haalt mij van mijn stokje, gelukkig nu nog 1 lang dagje en daarna weekend.

En nu eerst slapen :z
pi_105602371
@ Cafpow: als ik het idee heb dat ik het onder controle kan houden, mag ik mezelf opsluiten in de wc. Daar rustig worden, eventueel iemand bellen. Als het dan echt niet gaat, naar huis.
pi_105607082
@cafpow mijn vriend heeft ook veel verstand van computers, deze is al oud, was een krijgertje, en nu is hij blijkbaar dood! maar bedankt voor je aanbod :)
S. 2014
J. 2016
pi_105607442
:Y fanatiek gebasketballt
:N na 5 minuten buiten adem
*O* Met dochter samen eten thuis
:N daarna weer terug
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_105608268
Ik heb net mijn laatste gesprek voor het psychologische onderzoek gehad en het was echt fijn :) Het was een gestructureerd gesprek, dus ze stelde allerlei vragen waar ik antwoord op moest geven. En dan vroeg zij door. Ik vond dit echt veel prettiger dan zelf de vragenlijst invullen. Maar snap ook wel dat ze ivm de tijd niet alles samen kunnen doornemen. En nu maar wachten op de uitslag, ben erg benieuwd wat eruit komt :Y

Verder voel ik me wel redelijk vandaag. Normaal zou ik nu nog even mn bed in duiken, maar ga nu eventjes internetten. Vanmiddag moet ik nog naar de huisarts voor mn diabetes en aan het eind van de middag gaan vriendlief en ik bij de Plus Kerstproducten proeven :9
  donderdag 15 december 2011 @ 11:23:12 #288
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105610038
Klinkt goed sylvana! Merk je ook al wat van het verhogen van je ap's?

Ik heb net mn psychiater weer gesproken, zondag mag ik de dosering verhogen van 10 naar 20. Spannend wel weer. Ze was wel lief. Blij dat mn bijwerkingen meevallen, want ze vond dat ik toch wel slechte ervaringen heb met ad's. Zo zie ik het zelf niet, maar op zich heeft ze ook wel gelijk.
Volgende week belt ze weer en in januari ga ik weer op bezoek.
Oh en ik heb gezegd dat ik mezelf zonder concerta veel leuker vind en dat ik dat spul voorlopig niet meer wil.
pi_105610303
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:32 schreef ElisaB het volgende:
Ik lijk Emiel Ratelband wel hier :@ :{w
*O* *O* *O*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_105611595
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:35 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Met al mijn psychische problemen en het feit dat ik waarschijnlijk op z'n hoogst parttime zal kunnen werken, zijn mijn kansen op een baan nóg kleiner ...

Niks mis met parttime werken. Wel minder geld natuurlijk, maar wel tijd over voor jezelf. Hard nodig bij werk met psychische (tsss ik weet t niet eens meer te schrijven)klachten..
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  Moderator donderdag 15 december 2011 @ 12:51:26 #291
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105612607
Vandaag gaat het nog beter dan gisteren, I love Cymbalta O+ _O- :')

Lekker aan het werk weer vandaag, denk dat het een hele dag gaat worden *O*

Wat betreft fulltime/parttime. Ik werk zelf 4 dagen in de week, 5 is net teveel voor me :) Niks mis mee inderdaad, super juist dat je wel wil werken, er zijn zat mensen die gewoon maar thuis gaan zitten (no offence naar mensen die echt niet kunnen werken) ^O^
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_105615887
Hi all,

Wat een positieve verhalen allemaal; wat leuk :Y

Ik wil ook mee doen alleen :{ Gaat hier niet heel fantastisch. Heb steeds vaker de neiging om gewoon weer m'n bed in te willen kruipen nadat ik toch al vanalles heb gedaan (sporten, naar buiten geweest, gedoucht). Ik weet niet wat het is, maar het helpt me natuurlijk niet.

Misschien is het dat ik na al die tijd vanalles proberen merk dat het niet werkt ofzo. Hopelijk gaat de Sertraline straks wel werken. Net als Murmeli ga ik zondag ook verhogen. Tot nog toe vallen de bijwerkingen geloof ik wel mee (of het moeten de pillen zijn die me nu zo laten voelen)..
pi_105618256
ik meld me ook ff, ookal wordt er waarschijnlijk overheen gelezen..., heb het helemaal gehad hier, vorige week begon het met het overlijden van mijn laatste ratje waardoor ik na 6 jaar zonder huisdieren zit, nu is het verhuizing van werkplek en afscheid van een stel van mijn directe collega's. Echt teveel veranderingen in 1 week tijd, wil gewoon ff helemaal niets meer voelen en meekrijgen! ;(
  donderdag 15 december 2011 @ 15:55:19 #294
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105618710
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:41 schreef Spacekitten het volgende:
ik meld me ook ff, ookal wordt er waarschijnlijk overheen gelezen..., heb het helemaal gehad hier, vorige week begon het met het overlijden van mijn laatste ratje waardoor ik na 6 jaar zonder huisdieren zit, nu is het verhuizing van werkplek en afscheid van een stel van mijn directe collega's. Echt teveel veranderingen in 1 week tijd, wil gewoon ff helemaal niets meer voelen en meekrijgen! ;(
Hoezo zou er overheen gelezen worden?
Wel klote, al die dingen tegelijk....
pi_105621871
@sweetdancegirl, wel fijn dat er zoveel begrip is.

@Sylvana
mooi dat het beter gaat, nu wel houden zo he. EN klinkt lekker het proeven van kerstspulletjes.

@Murmeli/MaJo
Klink ook goed hoor.

@nyota
wat gebeurd er als je even je bed in kruipt en een dutje doet? Voel je je daarna al iets positiever? Want dat ik heb ik heel vaak dat ik na activiteiten zo moe ben dat ik helemaal depressief word.

@Spacekitten,
Balen zoveel veranderingen tegelijk, dat kan heel hevig zijn ook al zijn het hele kleine veranderingen.

Nu een updatje vanuit mijn kant, zolang ik op school valt mijn stemming wel mee, vooral omdat ik dan afleiding heb. Maar thuis zak ik gewoon weer weg, en eigenlijk zak ik al een beetje weg bij het idee dat ik naar huis kan.
Dit heeft ook weer temaken met de situatie van mijn oma, die alleen slechter word. Ze heeft weinig hersenactiviteit en bepaalde organen beginnen ook minder goed te werken. Nu word ze van de IC voor hersenbloedingen overgeplaatst naar een normale zaal, en het is puur afwachten. En hoogstwaarschijnlijk wachten tot HETmoment is aangebroken.

En hierdoor heb ik helemaal geen zin in weekend, ik wil gewoon naar school kunnen, doorwerken om afleiding te hebben.
En maandag heb ik ook nog eens hertentamen van Nederlands...en dan nog eens om 5 uur 's middags -O-
pi_105622290
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 17:31 schreef cafpow het volgende:
@sweetdancegirl, wel fijn dat er zoveel begrip is.

@Sylvana
mooi dat het beter gaat, nu wel houden zo he. EN klinkt lekker het proeven van kerstspulletjes.

@Murmeli/MaJo
Klink ook goed hoor.

@nyota
wat gebeurd er als je even je bed in kruipt en een dutje doet? Voel je je daarna al iets positiever? Want dat ik heb ik heel vaak dat ik na activiteiten zo moe ben dat ik helemaal depressief word.

@Spacekitten,
Balen zoveel veranderingen tegelijk, dat kan heel hevig zijn ook al zijn het hele kleine veranderingen.

Nu een updatje vanuit mijn kant, zolang ik op school valt mijn stemming wel mee, vooral omdat ik dan afleiding heb. Maar thuis zak ik gewoon weer weg, en eigenlijk zak ik al een beetje weg bij het idee dat ik naar huis kan.
Dit heeft ook weer temaken met de situatie van mijn oma, die alleen slechter word. Ze heeft weinig hersenactiviteit en bepaalde organen beginnen ook minder goed te werken. Nu word ze van de IC voor hersenbloedingen overgeplaatst naar een normale zaal, en het is puur afwachten. En hoogstwaarschijnlijk wachten tot HETmoment is aangebroken.

En hierdoor heb ik helemaal geen zin in weekend, ik wil gewoon naar school kunnen, doorwerken om afleiding te hebben.
En maandag heb ik ook nog eens hertentamen van Nederlands...en dan nog eens om 5 uur 's middags -O-
Misschien is het wel goed om er juist wel bij stil te staan Cafpow.
Je moet wel zorgen dat afleiding niet veranderd in ontvluchten hoor.
Sterkte met de hele situatie, hoop dat mocht er geen kans op herstel van je Oma zijn dat ze dan in ieder geval niet veel hoeft te lijden.
pi_105623374
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 17:40 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

Misschien is het wel goed om er juist wel bij stil te staan Cafpow.
Je moet wel zorgen dat afleiding niet veranderd in ontvluchten hoor.
Sterkte met de hele situatie, hoop dat mocht er geen kans op herstel van je Oma zijn dat ze dan in ieder geval niet veel hoeft te lijden.
Tja, het is niet echt vluchten, want ik sta er zowieso 's avonds bij stil. Maar het is ook zo onreel doordat ik niet fysiek aanwezig ben. En door die afstand lijkt het net of er niks aan de hand is.
Maar lijden doet ze nu zowieso niet echt, omdat ze onbewust is in een soort van coma..dus ze merkt het niet.

Trouwens ik ben nu geirriteerd, omdat mn ma mij niet het hele verhaald verteld. Want ik hoorde net iets dat mijn oma nog 48 uur heeft? Maar nu zit ik echt met 48 uur wat..levend of tot er nieuwe resultaten zijn???
Maar ik durf het ook niet te vragen omdat mijn ma altijd denkt dat het beter is om mij dingen niet te vertellen zodat ik gewoon naar school ga.

[ Bericht 15% gewijzigd door cafpow op 15-12-2011 18:32:23 ]
pi_105624855
@Cafpow: tja, als ik nou zou gaan slapen, is het misschien niet zo erg; ik lig alleen niet te slapen meer doelloos in bed of een beetje te internetten.... Gelukkig heb ik het enigszins weten te doorbreken en staat er nu vanalles heerlijk te pruttelen in de keuken :)

Wat betreft je oma: het zal toch niet dat ze nog maar 48 uur te leven heeft: als dat zou was zou je moeder het je toch wel vertellen en zou zijzelf toch ook naar je oma gaan of iets?

En anders gewoon vragen hoor: wtf, het is je oma!!
pi_105625414
@ Nyota, dat is neit effectief doelloos in bed liggen, en wat gebeurd er als je een extreem rustig muziekje op zet? Dat werkt bij mij meestal wel.

Tja, mijn moeder wilt wel naar mijn oma maar kan dat niet, want mijn oma woont in een ander continent, en de reis is nu onbetaalbaar. En ze wil het geld van de reis bewaren om mijn tante te helpen met de kosten..want die zijn echt mega hoog aan het worden...
pi_105656929
Ik ben het hele weekend op weekendverlof 8-) Ben om 14 uur opgehaald en hoef zondagavond pas om 21 uur weer terug :)

Vriendlief heeft vanavond Kerstfeest van het werk en durft me niet alleen thuis te laten, dus schoonzusje komt "oppassen".

En morgen gezellig bij een vriendin en haar vriend tapas eten :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')