abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 december 2011 @ 10:12:47 #251
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105567348
Haha, Majo, ik ben een rijke kasteelvrouw en heb voor alles personeel ;)
Nee, katten hebben geen baasje, maar ze hebben personeel zegt iedereen altijd. Maar wie hier was, was dus het voormalige baasje van mijn katten.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 14 december 2011 @ 10:18:17 #252
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_105567493
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:51 schreef cafpow het volgende:
@Elisab met 40 sur afstand doel ik op dat die oom 40 uur van de rest van de familie zitten, aan de andere kant van dat land...omdat het een groot land is is dat 40 uur met de bus(je hebt geen trein vervoer.

En dat het boos zijn en jaloers zijn niks helpt besef ik ook. Maar je kan die emoties ook niet uitschakelen. En dat het zaken tussen mijn ma en haar generatie zijn besef ik wel, maar ik ben de enige die zij heeft om erover te praten. En zij praat op dusdanige manier dat ik haar emoties zowat overneem.

En tja dat ik er niet bij ben is idd normaal maar ik zat tot meer dan een half jaar geleden in een enorme put en ik begon eindelijk wat grip te krijgen en dat ben ik in een halve week kwijt en ik neig die put van toen alleen nog dieper te maken ...pffff
En nu zit ik hier en kan niet slapen omdat de gedachten echt alle kanten uitgaan..en ik geen rust vind... ;(
Snap ik en het is hartstikke logisch. Het is dan ook geen verwijt :*

Je gevoel uitschakelen is ook niet helemaal de bedoeling. Ik bedoel dat je kunt proberen de brij van gevoelens een beetje een logische plek te geven, zodat het geen onoverzichtelijke zooi wordt in je hoofd. Er een beetje grip op houden of krijgen, zodat je bol geen loopje met je neemt.

En ik begrijp nu dat je niet in Nederland of Belgie woont :@
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_105568055
Net deel 2 van mn psychologisch onderzoek gehad. Eerst weer een vragenlijst ingevuld van bijna 600 vragen waar je akkoord of niet akkoord op moest antwoorden. Daarna nog een korte vragenlijst invullen en tenslotte een tekenopdracht.

Moest een boom, een droomboom, een fantasieboom, een mens, een ander mens en een huis tekenen. En dan vertellen wat ik had getekend. Echt een vage opdracht :') Morgen nog 1 gesprek en dan wachten op de uitslag. Ben echt benieuwd wat eruit komt! :Y

Nu doodop, dus ga nog maar even rusten tot aan de lunch.
pi_105568220
600 vragen? Hoelang ben je wel niet bezig geweest?
  Moderator woensdag 14 december 2011 @ 11:31:10 #255
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105569483
Ik voel me iets beter vandaag :o De misselijkheid is grotendeels weg en ik ben niet meer duizelig *O* Ik ben nu al blij met Cymbalta O+ Maar misschien juig ik wel veel te vroeg :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_105570839
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:45 schreef sweetdancegirl het volgende:
600 vragen? Hoelang ben je wel niet bezig geweest?
Ongeveer een uurtje, was niet zo moeilijk :)
pi_105575335
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ongeveer een uurtje, was niet zo moeilijk :)
Mijn hemel, ik was 2 wkn geleden bezig met een paar lijstjes van ongeveer 15 vragen..dat keer 6 en ik was he-le-maal gesloopt.
pi_105575445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:30 schreef sweetdancegirl het volgende:

[..]

Mijn hemel, ik was 2 wkn geleden bezig met een paar lijstjes van ongeveer 15 vragen..dat keer 6 en ik was he-le-maal gesloopt.
Tja dat verschilt bij iedereen natuurlijk. Ik heb er niet zo'n moeite mee. Alleen met de aanvuloefening was ik wel even bezig, dat vond ik we lastig.

Vanaf volgende week ga ik weer verhuizen naar een andere kamer, want dan ga ik met het programma van open2 mee doen. Ik zit nu al wel op de afdeling van open2, maar de 4 kamers in deze hoek horen eigenlijk bij open1. Dus ook al zit ik op dezelfde verdieping, als ik met het programma van open2 mee ga doe, moet ik ook naar een kamer van open2. Dus dat wordt weer heen-en-weer lopen met alle spullen die ik hier inmiddels heb :o

Aan de ene kant vind ik het wel spannend om met dat programma mee te doen, aangezien het wel een volledig dagprogramma is. Aan de andere kant is het misschien wel goed, dan heb ik iig wat structuur en nu zit ik de hele dag op mijn kamer eigenlijk. Dus dan is het wel beter om een programma te hebben :Y
  woensdag 14 december 2011 @ 15:08:25 #259
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105576799
Godver.
"Studeren in je eigen tempo".
NIET DUS.
Je kunt het maar één keer (tegen betaling) verlengen en dan heb je alsnog in totaal maar iets van 1,5 jaar om de opleiding af te ronden.
Daarna moet je alles opnieuw betalen.
En er is maar 2x per jaar een examen, en je móet het examen halen, anders krijg je geen diploma. En als je zakt, moet je een half jaar wachten voordat je het opnieuw kunt proberen. En als je dan wéér zakt, moet je weer een half jaar wachten.
:r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_105577285
quote:
18s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Godver.
NIET DUS.
Je kunt het maar één keer (tegen betaling) verlengen en dan heb je alsnog in totaal maar iets van 1,5 jaar om de opleiding af te ronden.
En er is maar 2x per jaar een examen, en je móet het examen halen, anders krijg je geen diploma. En als je zakt, moet je een half jaar wachten voordat je het opnieuw kunt proberen. En als je dan wéér zakt, moet je weer een half jaar wachten.
en nu? Nu haal je het net niet binnen die 1,5 jaar?
  woensdag 14 december 2011 @ 15:22:57 #261
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105577324
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:21 schreef Nyota het volgende:

[..]

en nu? Nu haal je het net niet binnen die 1,5 jaar?
Ik heb er meer dan 1,5 jaar niet eens aan kunnen werken, dus de hele opleiding moet opnieuw betaald worden (gelukkig wel met korting).
Dat noem ik dus níet "studeren in je eigen tempo".
pi_105577376
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:22 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb er meer dan 1,5 jaar niet eens aan kunnen werken, dus de hele opleiding moet opnieuw betaald worden (gelukkig wel met korting).
Dat noem ik dus níet "studeren in je eigen tempo".
:( Nu ik begrijp. Stom zeg :(
  Moderator woensdag 14 december 2011 @ 15:43:26 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105578080
quote:
18s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Godver.
NIET DUS.
LOI zeker? Ik vroeg laatst ook of ik weer in kon stappen, dat kon maar dan moest ik wel het hele lesgeld weer betalen, met 20% korting maar dat is alsnog 80% van het totale lesgeld wat je weer moet neerleggen. Was toen ook wel even teleurgesteld -O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator woensdag 14 december 2011 @ 15:46:05 #264
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105578181
Ik ben zo blij met hoe ik me voel *O* Ik heb de laatste 2 weken helemaal niks in huis kunnen doen omdat ik me zo beroerd voelde. Nu net de kattenbak verschoont en ik ga zo de vaat doen. Mijn vriendje zal door het dolle zijn, aangezien hij de laatste weken alles heeft moeten doen :@
  woensdag 14 december 2011 @ 15:59:46 #265
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105578693
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

LOI zeker? Ik vroeg laatst ook of ik weer in kon stappen, dat kon maar dan moest ik wel het hele lesgeld weer betalen, met 20% korting maar dat is alsnog 80% van het totale lesgeld wat je weer moet neerleggen. Was toen ook wel even teleurgesteld -O-
Jep, LOI ... en het is blijkbaar niet eens een opleiding, maar slechts een cursus, dus op veel plekken zal ik hoe dan ook niet worden aangenomen. -O-
  Moderator woensdag 14 december 2011 @ 16:08:44 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105579072
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:59 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Jep, LOI ... en het is blijkbaar niet eens een opleiding, maar slechts een cursus, dus op veel plekken zal ik hoe dan ook niet worden aangenomen. -O-
Het zijn meestal curcussen ja, met uitzondering van een paar nieuwe studies. Goede graadmeter is de site van DUO, daar staan alle erkende opleidingen op (NTI wordt vaak wel weer erkend). Maar dat is wel balen zeg -O- Wat voor cursus doe je?

Edit: en bedoel je aangenomen bij een baan of een vervolgopleiding? In het eerste geval zullen ze niet al te moeilijk doen lijkt me :) In het tweede geval ligt het wat lastig inderdaad...
  woensdag 14 december 2011 @ 16:19:34 #267
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105579538
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het zijn meestal curcussen ja, met uitzondering van een paar nieuwe studies. Goede graadmeter is de site van DUO, daar staan alle erkende opleidingen op (NTI wordt vaak wel weer erkend). Maar dat is wel balen zeg -O- Wat voor cursus doe je?

Edit: en bedoel je aangenomen bij een baan of een vervolgopleiding? In het eerste geval zullen ze niet al te moeilijk doen lijkt me :) In het tweede geval ligt het wat lastig inderdaad...
Bij een baan. Maar ik zal sowieso niet fulltime kunnen werken, in ieder geval niet zoals het er nu uitziet.
Dus dan heb ik ook minder kans op een baan en meer kans om eerder ontslagen te worden.
Werkt ook niet echt motiverend.
Ik doe de cursus administratief assistente, alleen moet ik blijkbaar een examen doen om een diploma te halen. En bij dat examen komt ook het onderdeel boekhouden aan bod en dat onderdeel is nou niet bepaald mijn sterkste kant ...
pi_105580841
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

Je moet gewoon flink in de vergaarbak zoeken voordat je mensen vind met wie het klikt :)
Dat is via internet echt niet anders als in RL.
Gewoon blijven doen, elke ervaring is leerzaam of je nou een leuk contact hebt of niet.
waar woon je ergens als ik zo vrij mag zijn?
Tot nu toe heb ik echt alleen maar teleurstellingen gehad. Een meisje van een paar maanden geleden ging het goed mee, waarna ze me afkeurde op mijn uiterlijk en nu zag ik vandaag een foto van haar met iemand anders. Maargoed ik woon in noord-brabant, een dorpje onder eindhoven. Ik heb overigens niet het idee dat dit dorp mij nog iets gaat opleveren. Ik heb nu echt even een paar dagen dat ik helemaal weggezakt ben. Daarbij wil ik graag contacten hebben in mijn omgeving, via internet is dat toch vrij moeilijk te vinden, hoe ik het tenminste ervaren heb.
  woensdag 14 december 2011 @ 17:28:58 #269
33954 ElisaB
pi_105582575
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:59 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ho stop! Stapje terug }:|

Opleiding is maar een deel van het verhaal. Je moet natuurlijk wel voldoende basiskennis hebben, maar daarna doen persoonlijkheid, bereidheid, inzet en motivatie een stúk meer dan een papiertje hoor :Y

Gewoon doorgaan en zo lekker optimistisch blijven als een paar dagen geleden. Extra cursusgeld, maandje korter of langer; allemaal dingen buiten jou & bijzaak.

You go girl *O*
  woensdag 14 december 2011 @ 17:32:13 #270
33954 ElisaB
pi_105582694
Ik lijk Emiel Ratelband wel hier :@ :{w
  woensdag 14 december 2011 @ 17:35:36 #271
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105582798
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:28 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ho stop! Stapje terug }:|

Opleiding is maar een deel van het verhaal. Je moet natuurlijk wel voldoende basiskennis hebben, maar daarna doen persoonlijkheid, bereidheid, inzet en motivatie een stúk meer dan een papiertje hoor :Y

Gewoon doorgaan en zo lekker optimistisch blijven als een paar dagen geleden. Extra cursusgeld, maandje korter of langer; allemaal dingen buiten jou & bijzaak.

You go girl *O*
Met al mijn psychische problemen en het feit dat ik waarschijnlijk op z'n hoogst parttime zal kunnen werken, zijn mijn kansen op een baan nóg kleiner ...

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:32 schreef ElisaB het volgende:
Ik lijk Emiel Ratelband wel hier :@ :{w
R&P's persoonlijke cheerleader. :P
  woensdag 14 december 2011 @ 17:42:02 #272
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105582983
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:35 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Met al mijn psychische problemen en het feit dat ik waarschijnlijk op z'n hoogst parttime zal kunnen werken, zijn mijn kansen op een baan nóg kleiner ...

[..]

maar het feit dat je toch een studie doet ondanks je problemen pleit dan weer voor je.
* Murmeli cheerleadert ff mee...
  woensdag 14 december 2011 @ 17:42:32 #273
33954 ElisaB
pi_105582996
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:35 schreef Madame_Paon het volgende:
En als je morgen onder een F16 komt, ga je helemaal nooit meer werken :o ;( en dan ga je ook nog dood -O-

Het optimisme van een paar dagen terug, dáár moet je van gaan houden. Je hebt wat uitdagingen, maar dat wil niet zeggen dat je van niets niet nog een hele hoop kunt maken! Ik denk niet dat je de baan van Mark Rutte moet ambieren, of straaljagerpiloot moet willen worden, maar blijf jezelf ontwikkelen en zoek naar iets dat bij je past. Je kan meer dan je denkt :Y

quote:
Zal ik zo'n leuk pakje kopen

*O*
  woensdag 14 december 2011 @ 17:45:00 #274
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105583060
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:42 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En als je morgen onder een F16 komt, ga je helemaal nooit meer werken :o ;( en dan ga je ook nog dood -O-

Het optimisme van een paar dagen terug, dáár moet je van gaan houden. Je hebt wat uitdagingen, maar dat wil niet zeggen dat je van niets niet nog een hele hoop kunt maken! Ik denk niet dat je de baan van Mark Rutte moet ambieren, of straaljagerpiloot moet willen worden, maar blijf jezelf ontwikkelen en zoek naar iets dat bij je past. Je kan meer dan je denkt :Y

[..]

Zal ik zo'n leuk pakje kopen
[ afbeelding ]

*O*
sexy....
maar wij zijn veel knapper dat dat meisje van die foto toch? ;)
  woensdag 14 december 2011 @ 17:46:29 #275
33954 ElisaB
pi_105583091
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:45 schreef Murmeli het volgende:

sexy....
maar wij zijn veel knapper dat dat meisje van die foto toch? ;)
Uiteraard :{w En dat pakje staat ons ook stúkken beter natuurlijk. Maar het gaat ff om het idee; de echte kjoetness moet je er even bijdenken :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')