Dat zuigt behoorlijk MaJo! heb je nu gisteravond nog je wellbutrin genomen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:16 schreef MaJo het volgende:
Bleh ik baal als een stekker. Ik had vanavond gratis naar Miss Saigon gekund maar ik voel me nog steeds beroerd dus dat gaat niet lukkenVanavond mijn eerste Cymbalta, ik hoop dat ik me er snel beter door voel. Want dit ben ik echt zat
Nee no way dat ik ooit nog Wellbutrin inneemquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat zuigt behoorlijk MaJo! heb je nu gisteravond nog je wellbutrin genomen?
ik ga vanavond voor paroxetine nummertje 3. tot nu toe nergens last van. 1e dag was ik suf, 2e dag minder, maar dat viel grotendeels ook snachts. denk dat ik hem tijdens het eten ga innemen voortaan. word ik savonds vast rustig ofzo
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zal er geen lang verhaal van maken en heb twijfels gezien de vele negatieve reacties die je hier op fok krijgt. Maar wou toch wat van me afschrijven, misschien dat dat helpt.
De laatste tijd ben ik weer in een depressie aan het wegzakken. Tenminste, dat denk ik want ik heb moeite met het herkennen van m'n gevoelens.
Ik slaap 12 uur per dag en soms ook in de middag. De deur uit gaan kost me zoveel energie dat ik van dingen aan het af zien ben en m'n hele lijf voelt zwaar.
Ik heb de afgelopen dagen geleefd op crackers, bananen en pap gemaakt van kwarktaart bodem beslag (is geen grap) omdat ik niet naar de supermarkt durfde.
Ik ben veel moe, heb geen idee wat ik met m'n leven wil, ik zie geen toekomst meer zoals het nu gaat.
Ik ben radeloos. Weet niet of bepaalde therapiën eventueel wat voor me zouden zijn. Ik gebruik al veel medicatie om stabiel te blijven en blow en drink op het moment niet.
Normaal gesproken helpt de Xanax om de deur uit te gaan (is een angstonderdrukker) maar daar word ik nu vooral maar nog moeier van.
Hobbies interesseren me niet meer, gamen interesseert me niet meer, zelfs fokken boeit me nu minder
Dit alles past ook totaal niet bij m'n karakter, ik ben normaal gesproken juist iemand met een positieve instelling en genoeg energie. Ik snap het niet.
Weet niet wat ik wil, maar wou het in elk geval even van me afschrijven
Bedankt voor de reactie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is niet tof zeg!!
ik denk dat je er verstandig aan doet om morgen even je arts te bellen (degene die je die xanax voorschrijft denk ik...) Want dit is wel behoorlijk klote zo.
en als het echt heel hard berg af aan het hollen is zou ik even de huisartsenpost bellen straks. maar ik kan vanuit hier niet zien hoe acuut het is.
edit: ik heb xanax even gegoogled. gebruik je dat dagelijks? of bijna dagelijks? het kan namelijk zijn dat het gewoon niet meer werkt, omdat benzo's verslavend zijn raak je eraan gewend (waarschijnlijk weet je dit zelf ook al maar ik zet het toch maar ff neer)
Way 2 go!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja, dat is altijd lastig hè, dat overmoedig worden als het even goed gaat.
Ik kan me steeds langer concentreren en werk ook weer veel sneller.
Een 9, 8 en een 7 gehaald (nu maar hopen dat dat patroon wordt verstoord en ik de volgende keer geen 6 haal) en bijna klaar met een onderdeel.
Dan heb ik 3 van de 4 onderdelen afgerond en het laatste onderdeel is voor mij waarschijnlijk het makkelijkste.
Diploma, here I come.
Heb jij standaard last van oorsuizen? Bluh dat is ook niksquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:53 schreef Nyota het volgende:
Pff, sinds pilleke #3 vanmiddag voel ik me nogal vaag: licht hoofd ofzo, ik weet niet. De standaard oorsuizen werkt ook niet echt mee.
En moe, constant aan t gapen en n drang om te slapen... Bleh..
Nog wel hardgelopen vandaag!
Je moet gewoon flink in de vergaarbak zoeken voordat je mensen vind met wie het kliktquote:Op maandag 12 december 2011 19:44 schreef patrickpsv het volgende:Ik heb ook geprobeerd met een paar anderen mensen via internet te meeten, maar tot nu toe is het zo dat ze of niet serieus zijn, of altijd op het laatste moment afzeggen, of als het wel doorgaat er geen enkele klik is. Gewoon even geprobeerd mensen te ontmoeten via internet, onder het mom niet geschoten is altijd mis, maar dat gaat geen succes worden, dus zal het in real life moeten.
Je hebt personeel voor je katten?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb jij standaard last van oorsuizen? Bluh dat is ook niks![]()
Net was het oude personeel van mijn katten hier. Was weer zo gezellig. Ik vind haar echt een schatje. Ze lijkt een beetje tegen dezelfde dingen aan te lopen als ik, overal tegenop zien, piekeren.... was wel fijn weer wat herkenning. Ook voor haar wel volgens mij. Ik heb haar aangeboden dat ze best afentoe tegen me aan mag kletsen als ze wat kwijt wil, omdat ik toch een beetje een buitenstaander ben, dat praat misschien makkelijker...
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Je moet gewoon flink in de vergaarbak zoeken voordat je mensen vind met wie het klikt
Dat is via internet echt niet anders als in RL.
Gewoon blijven doen, elke ervaring is leerzaam of je nou een leuk contact hebt of niet.
waar woon je ergens als ik zo vrij mag zijn?
ooooh yeah madame is onderweg naar de finish!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja, dat is altijd lastig hè, dat overmoedig worden als het even goed gaat.
Ik kan me steeds langer concentreren en werk ook weer veel sneller.
Een 9, 8 en een 7 gehaald (nu maar hopen dat dat patroon wordt verstoord en ik de volgende keer geen 6 haal) en bijna klaar met een onderdeel.
Dan heb ik 3 van de 4 onderdelen afgerond en het laatste onderdeel is voor mij waarschijnlijk het makkelijkste.
Diploma, here I come.
ik heb ook al een aantal leuke mensen ontmoet via fok! gewoon vriendschappelijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit inderdaadHet nadeel van internet ten opzichte van real life is dat je niet meteen een goede eerste indruk van iemand hebt. Maar ik heb zat mensen via internet ontmoet die erg tof waren, via fok heb ik er al zelfs 2 hele goede vrienden aan overgehouden
Ik heb mijn eerste vriendje ook via internet leren kennen, 4 jaar iets mee gehad. Jammer dat hij homo bleek te zijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik heb ook al een aantal leuke mensen ontmoet via fok! gewoon vriendschappelijkmijn beste ontmoeting via internet is toch wel die met mijn aanstaande
En het is vrij zinloos, want je kunt er he-le-maal niets aan veranderen. De dingen die zich afspelen binnen de generatie van je ouders, is iets dat ze 99 van de 100 keer onderling moeten oplossen. Je kan je er eindeloos druk over maken, maar het enige dat je ermee bereikt, is dat je er een probleem bij hebt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:35 schreef cafpow het volgende:
Nu kook ik over van woede, en jaloezie?
[knip]
Ja, ril... opa's, oma's en ouders die sterven. Dat zijn zo van die dingen, waarvan je weet dat ze iedereen overkomen en aan jou ook niet voorbij zullen gaan. En gelukkig maar, want zo hoort het te gaan. Maar ingrijpend is het wel. Gelukkig hoort het zo dat je ervan van slag bent, dus wees gerust. Dat je afdwaalt en dat het haske verdrietig is en pijn doet: dat is gezond!quote:Trouwens nu ik er over nadenk, is een angst van de afgelopen jaren eigenlijk op dit moment zeer hevig. Namelijk dat ik te horen krijg dat mijn oma dood is. Ik loopt al ruim 3 jaar met de dood in mijn hoofd en gedachten.
Ik heb zo vaak 'fantasieen' gehad waarin een belangerijke persoon sterft. En op dit moment is dat gewoon het aller hevigst, zelf tijdens lessen dwaal ik af.
* sweetdancegirl verkast zich even naar vergaarbak, you never knowquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Je moet gewoon flink in de vergaarbak zoeken voordat je mensen vind met wie het klikt
Dat is via internet echt niet anders als in RL.
Gewoon blijven doen, elke ervaring is leerzaam of je nou een leuk contact hebt of niet.
waar woon je ergens als ik zo vrij mag zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |