Haha, nee man. Ik sta gewoon versteld van al dat pessimisme hier, ik heb misschien 2 of 3 mensen gehoord die er hetzelfde over denken.quote:Op maandag 5 december 2011 19:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat het wel helemaal goed met je? Of heeft Ritmo je account over genomen? Of wacht, ben je hem zelf gewoon?
Door schade en schande wordt men wijs. Dat pessimisme is wellicht wat doorgeslagen, maar toch zeer terecht als je Feyenoord door de jaren heen bekijkt.quote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha, nee man. Ik sta gewoon versteld van al dat pessimisme hier, ik heb misschien 2 of 3 mensen gehoord die er hetzelfde over denken.
Guidetti is een eindbaasquote:Feyenoord wil Guidetti al langer huren van Man City
Maandag, 5 december 2011 om 20:50
Bij Feyenoord is men erg goed te spreken over John Guidetti. De aanvaller wordt dit seizoen gehuurd van Manchester City en technisch directeur Martin van Geel wil nu alvast gaan bekijken of het mogelijk is om de Zweed langer in De Kuip te houden. Volgens Voetbal International brengt de sportbestuurder van Feyenoord op 21 december een bezoek aan City.
Van Geel bezoekt op die dag de wedstrijd tussen Manchester City en Stoke City en zal voor en na de wedstrijd met City’s Football Administration Officer Brian Marwood praten over de ontwikkeling en toekomst van Guidetti. De Zweedse aanvaller scoorde al zeven keer voor Feyenoord en leverde bovendien drie assists. Zondagmiddag was hij nog belangrijk voor zijn club tegen PSV.
Feyenoord houdt City goed op de hoogte van de ontwikkeling van de negentienjarige goaltjesdief en daar is men in Engeland erg blij mee. “We zijn heel blij met John, maar moeten afwachten wat hij zelf wil en wat City van plan is. Daarover ga ik binnenkort in alle rust praten met de mensen van Manchester City”, zegt Van Geel.
Die krijgt van mij al bonuspunten voor de mooiste naam ooit in het betaalde voetbalquote:
ach man City had hem al bijna gedumpt dus elk miljoen is pure winst voor ze.quote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Caland het volgende:
Kopen voor 3 miljoen, terugkoopprijs City voor 10.
City blij, contractspeler minder die ze 3 jaar later weer kunnen oppikken als hij net de schaal in nederland heeft gepakt en klaar is voor het echte werk.
En toen werd ik wakker...
Mokotjo staat wel op. Anders Leerdam op zijn plek.quote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef Caland het volgende:
Toch blijft het zo enorm klote dat El Ahmadi een maand weg is straks. Vond hem persoonlijk de beste man op het veld gisteren, de eerste helft speelde hij zo onvoorstelbaar goed.
Alhoewel Mokotjo ook goed inviel gaat dat een flinke aderlating worden.
Dat zijn we ookquote:Op maandag 5 december 2011 21:44 schreef voice-over het volgende:
[..]
Amsterdammers hebben iets grappigs: ze denken dat ze de beste van de wereld zijn.
...
Doe zelf.quote:Op maandag 5 december 2011 23:42 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |