Haha, nee man. Ik sta gewoon versteld van al dat pessimisme hier, ik heb misschien 2 of 3 mensen gehoord die er hetzelfde over denken.quote:Op maandag 5 december 2011 19:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat het wel helemaal goed met je? Of heeft Ritmo je account over genomen? Of wacht, ben je hem zelf gewoon?
Door schade en schande wordt men wijs. Dat pessimisme is wellicht wat doorgeslagen, maar toch zeer terecht als je Feyenoord door de jaren heen bekijkt.quote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha, nee man. Ik sta gewoon versteld van al dat pessimisme hier, ik heb misschien 2 of 3 mensen gehoord die er hetzelfde over denken.
Guidetti is een eindbaasquote:Feyenoord wil Guidetti al langer huren van Man City
Maandag, 5 december 2011 om 20:50
Bij Feyenoord is men erg goed te spreken over John Guidetti. De aanvaller wordt dit seizoen gehuurd van Manchester City en technisch directeur Martin van Geel wil nu alvast gaan bekijken of het mogelijk is om de Zweed langer in De Kuip te houden. Volgens Voetbal International brengt de sportbestuurder van Feyenoord op 21 december een bezoek aan City.
Van Geel bezoekt op die dag de wedstrijd tussen Manchester City en Stoke City en zal voor en na de wedstrijd met City’s Football Administration Officer Brian Marwood praten over de ontwikkeling en toekomst van Guidetti. De Zweedse aanvaller scoorde al zeven keer voor Feyenoord en leverde bovendien drie assists. Zondagmiddag was hij nog belangrijk voor zijn club tegen PSV.
Feyenoord houdt City goed op de hoogte van de ontwikkeling van de negentienjarige goaltjesdief en daar is men in Engeland erg blij mee. “We zijn heel blij met John, maar moeten afwachten wat hij zelf wil en wat City van plan is. Daarover ga ik binnenkort in alle rust praten met de mensen van Manchester City”, zegt Van Geel.
Die krijgt van mij al bonuspunten voor de mooiste naam ooit in het betaalde voetbalquote:
ach man City had hem al bijna gedumpt dus elk miljoen is pure winst voor ze.quote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Caland het volgende:
Kopen voor 3 miljoen, terugkoopprijs City voor 10.
City blij, contractspeler minder die ze 3 jaar later weer kunnen oppikken als hij net de schaal in nederland heeft gepakt en klaar is voor het echte werk.
En toen werd ik wakker...
Mokotjo staat wel op. Anders Leerdam op zijn plek.quote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef Caland het volgende:
Toch blijft het zo enorm klote dat El Ahmadi een maand weg is straks. Vond hem persoonlijk de beste man op het veld gisteren, de eerste helft speelde hij zo onvoorstelbaar goed.
Alhoewel Mokotjo ook goed inviel gaat dat een flinke aderlating worden.
Dat zijn we ookquote:Op maandag 5 december 2011 21:44 schreef voice-over het volgende:
[..]
Amsterdammers hebben iets grappigs: ze denken dat ze de beste van de wereld zijn.
...
Doe zelf.quote:Op maandag 5 december 2011 23:42 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
Ja, wat wil je nou horen dan?quote:
quote:Nieuw voetbalseizoen begint op 10 augustus
Het voetbalseizoen 2012-2013 begint op 10 augustus. Dat heeft de KNVB vandaag bekendgemaakt. Dit voetbaljaar begon in verband met het EK van komende zomer een week eerder.
In de eredivisie staat volgend seizoen geen enkele midweekse speelronde op het programma. De winterstop duurt van 23 december tot en met 17 januari.
'Deze opzet geeft rust en zekerheid; de clubs hebben op deze manier voldoende tijd om op trainingskamp te gaan', aldus manager competitiezaken Gijs de Jong van de KNVB.
De wedstrijd om de Johan Cruijff-schaal, tussen de landskampioen en bekerwinnaar, is op zondag 5 augustus. De finale van de KNVB-beker staat voor donderdag 9 mei 2013, op Hemelvaartsdag, op het programma.
De laatste speelronde van de eredivisie is 3 dagen later. De Jupiler League, waarin alleen op vrijdag wordt gespeeld, eindigt een week eerder op vrijdag 3 mei. Daarna volgen de play-offs om promotie/degradatie en om een ticket voor de Europa League.
De opzet van het bekertoernooi blijft hetzelfde als dit jaar. De Jong: 'De uitgangspunten van de bekerfinale in De Kuip zijn voor alle partijen duidelijk: het moet een voetbalfeest zijn, in een vol stadion met supporters van beide finalisten.' (ANP/Redactie)
quote:Vormer kon een ton meer verdienen
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Roda JC-middenvelder Ruud Vormer (23) hakte afgelopen weekeinde de knoop door en verkoos Feyenoord boven het eveneens geïnteresseerde Vitesse. Deze week hoopt de winnaar van de Bronzen Schoen al een akkoord te bereiken met de roemruchte Rotterdamse club.
„Bij beide clubs heb ik een salarisindicatie gehad. En ik ben er eerlijk in. Bij Vitesse kon ik voor drie seizoenen tekenen en per jaar ongeveer honderdduizend euro meer verdienen. Maar geld is voor mij niet alles”, aldus Vormer
Er was ook buitenlandse belangstelling, maar Vormer wil in Nederland blijven. „Mijn vriendin Roos is afgestudeerd in Medicijnen, nu basisarts. Ze probeert in aanmerking te komen voor de driejarige opleiding tot spoedeisende hulp-arts.”
Vormerquote:Op dinsdag 6 december 2011 07:32 schreef voice-over het volgende:
Heeft Vormer dan al gekozen voor ons?
[..]
Komt door ons. Het Legioen heeft een magische aantrekkingskracht. Wij verdienen geld voor Feyenoord, iig een ton per jaar voor Vormer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:56 schreef TC03 het volgende:
Spelers kiezen voor Feyenoord vanwege de status i.p.v. het geld.
Och, die hebben Fer toch...quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:03 schreef heiden6 het volgende:
Jopie zal ook wel balen van die Guidetti.
Ik denk dat de huidige opleving er toch ook al veel mee te maken heeft. Uitzicht op EL enzo. Denk dat als Feyenoord weer aan het worstelen was rond de 16e plek hij voor dat extra zakje geld had gekozen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:10 schreef voice-over het volgende:
[..]
Komt door ons. Het Legioen heeft een magische aantrekkingskracht. Wij verdienen geld voor Feyenoord, iig een ton per jaar voor Vormer.
Hij zei vorig jaar al een paar keer erg duidelijk dat Feyenoord zijn droomclub was.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat de huidige opleving er toch ook al veel mee te maken heeft. Uitzicht op EL enzo. Denk dat als Feyenoord weer aan het worstelen was rond de 16e plek hij voor dat extra zakje geld had gekozen.
Weet Cootje dat ook?quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:30 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Jopie heeft Janko. die heeft er inmiddels meer dan genoeg inzitten
Eens.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:56 schreef TC03 het volgende:
Wat is er aan de hand met Feyenoord, sommige dingen gaan ineens zo goed?
Clasie tekent bij net nu hij gehyped wordt, waar we normaal maanden zouden moeten wachten tot je een keer iets hoort terwijl ondertussen buitenlandse clubs een bod voorbereiden.
Spelers kiezen voor Feyenoord vanwege de status i.p.v. het geld.
Terwijl iedereen de hoop op een langer verblijf van Guidetti amper durft uit te spreken heeft Van Geel zijn ticket al geboekt.
Naar mijn mening zijn dit allemaal dingen die voortkomen uit Van Geel's pro-actieve beleid, hetgeen ik echt een verademing vind.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooie cover bij Nusport: http://www.nusport.nl/magazine/index.html
De Xavi van de Kuip. hahaquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooie cover bij Nusport: http://www.nusport.nl/magazine/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |